جمعه، 10 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 1366
  • 0

خطیب جمعه شهرستان :

نجابت مردم پلدختربهانه ای برای بی توجهی مسئولان به آنان نشود

امام جمعه پلدختر گفت : مسئولین محترم پلدختربدانند هرگز نباستی نجابت مردم شهید داده و ولایتمدار این شهرستان بهانه ای برای بی مهری و بی توجهی به آنان شود.

بالاگریوه : امام جمعه پلدختر درخطبه های نمازجمعه این هفته ذکرویادخدا را عامل عدم تسلط شیطان بر انسان دانست و تصریح کرد : بایستی درمحافل و مجالس مان از یادخدا غافل نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری درخطبه دوم نماز با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم افزود : رمضان ماه عبادت و بندگی خداوند وماه شستشوی انسان از گناه و معصیت است .

امام جمعه پلدختر با ذکر روایتی از ائمه معصومین در خصوص اهمیت ماه رمضان تصریح کرد : در روایت است که اگرکسی درماه رمضان کاری نکند که مورد غفران الهی قراربگیرد ازرحمت خداوند به دور است.

خطیب جمعه پلدختر با اشاره به اینکه همان اندازه گرمائی که دراستان خوزستان و شهر اهواز مردم را آزارمی دهد درشهرستان پلدختر نیز احساس می شود ولذا مسئولین شهرستان و استان بایستی به فکر مردم عزیز و نجیب پلدختر باشند و تعرفه برق مصرفی مردم این شهرستان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود.

حجت الاسلام سوری با اشاره به نجابت مردم پلدختر و اینکه سرداران و شیرمردانی را به نظام و انقلاب هدیه کرده اند افزود: مسئولین محترم بایستی قدر این مردم را بدانند و هرگز نباستی نجابت مردم شهید داده و ولایتمدار پلدختر بهانه ای برای بی مهری و بی توجهی به آنان شود.

خطیب جمعه پلدختر با اشاره به هفته جهادکشاورزی ضمن قدردانی ازمدیر جهادکشاورزی شهرستان که سخنران قبل ازخطبه های نمازجمعه بوده اند خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی خدمات بسیارارزشمندی را دربعد محرومیت زدائی ازروستاهای کشور انجام داده است وامیدواریم خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان توسط این نهاد همچنان تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام سوری سپس به موضوع مذاکرات هسته ای پرداخت و تصریح کرد: دولت محترم نبایستی همه مشکلات اقتصادی کشور را درنتیجه اعمال تحریمها بداند .

امام جمعه پلدختر افزود : طوری که کارشناسان می گویند فقط 20 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم ها بستگی دارد و دولتمردان نباید تمام هم و غم شان را روی مذاکرات بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: با عنایت به اینکه حضرت آقا می فرمایند من به مذاکرت خوشبین نیستم، لذا دولت به جای آنکه همه وقت و تلاشش صرف مذاکرات بشود ، بایستی اقتصاد مقاومتی را تقویت کند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به این مهم که ملت ما برای عزت و استقلال خود هزینه های سنگینی پرداخت کرده است تصریح کرد: دولتمردان باید هوشیارباشند به بهانه موفقیت درمذاکرت هسته ای عزت و استقلال ملت بزرگ ایران را از دست ندهیم .

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید