پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1284
  • 0

معاون عمرانی استاندارلرستان:

به هیچ عنوان اجازه الحاق اراضی پلدختربرای مسکن فرهنگیان داده نمی شود

معاون امورعمرانی استاندارلرستان : به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری و الحاق اراضی 9 هکتاری خارج از محدوده شهر پلدختر برای واگذاری به فرهنگیان داده نمی شود چون این عمل نمونه بارز زمین خواری است .

به گزار بالاگریوه معاون امورعمرانی استاندارلرستان درجلسه صبح امروزشورای برنامه‌ریزی استان لرستان درخرم‌آباد گفت : بیانات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با منابع طبیعی و بخش کشاورزی نشان از اهمیت توجه به این موضوع است که تمام مسولان و مدیران باید به آن توجه داشته باشند و با تمام توان از تخریب و تغییر کاربری منابع طبیعی و کشاورزی جلوگیری کنند.

محمد اصلانی به بحث تغییر کاربری 9 هکتار از اراضی کشاورزی حاشیه شهر پلدخترو الحاق آن به محدوده شهری اشاره کرد و ادامه داد: به هیچ وجه با انجام چنین کاری موافق نیستیم و به واقع الحاق اراضی کشاورزی به محدوده شهر و تغییر کاربری آنها نمونه بارزی از زمین‌خواری است.

این مسئول تصریح کرد: درگذشته به اشتباه تصمیم به تغییرکاربری این اراضی گرفته شده است،ولی ما نباید ادامه دهنده کارهای غیرکارشناسی انجام شده باشیم و اجازه این کار را نمی‌دهیم.

اصلانی درپایان به تهیه سند چشم‌انداز توسعه استان لرستان اشاره کرد و متذکرشد: تدوین و تشریح این سند برای مدیران و برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که تمام برنامه‌های تفصیلی از این طرح اقتباس شود.

لازم به ذکراست،طرح الحاق 9هکتاراراضی کشاورزی به محدوده شهر پلدختر برای واگذاری به فرهنگیان با مخالفت استاندارواعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان روبه‌رو شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید