صفحه نخست | بصیرت دینی وانقلابی ، شجاعت، شهامت ، جوانمردی و ولایت پذیری از خصوصیات بارز سردار شهید درویشعلی شکارچی بود

بصیرت دینی وانقلابی ، شجاعت، شهامت ، جوانمردی و ولایت پذیری از خصوصیات بارز سردار شهید درویشعلی شکارچی بود

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در یادوارۀ سردار شهید درویشعلی شکارچی گفت: قلۀ حاج عمران گواه و شاهد صادقی بر رزم دیدنی رزمندگان لرستان است .

گروه جهادومقاومت بالاگریوه ـ سرهنگ پاسدار منصورکریمی فرد دراین یادواره ضمن تشریح عملیات غرورآفرین حاج عمران به خصوصیات برجستۀ سردارشهید درویشعلی شکارچی پرداخت و گفت: بصیرت دینی و انقلابی ،شجاعت، شهامت ،جوانمردی و ولایت پذیری ازصفات بارز این سردار سرافراز سپاه اسلام بود.

وی اظهار داشت: یکی از عملیات های غرور آفرینی که رزمندگان لرستان و بویژه شهرستان پلدختر نقش برجسته ای داشتند عملیات حاج عمران بود ، که در این عملیات استان لرستان ۳۰۰ شهید و شهرستان پلدختر ۱۲ شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرد.

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر به تمجید مقام معظم رهبری از رزمندگان لرستان اشاره کرد و گفت :مقام معظم رهبری به خاطر رشادت های رزمندگان لرستان بویژه در عملیات حاج عمران پیام مهمی صادرکرده و فرمودند نبرد مردان لر بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است 

« کریمی فرد » برگزاری یادواره های شهدا را یکی ازبهترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و افزود : راه ارتباط و اتصال نسل های انقلابی و رزم دیدۀ دوران دفاع مقدس با نسل های بعد ازدفاع مقدس برگزاری همین یادواره ها و تبیین و انتقال فرهنگ جهاد و مقاومت به نسل جوان و رویش های جدید انقلاب است .

 

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر اظهار داشت :برگزاری یادواره های شهدا باعث می شود حماسه آفرینی های بزرگ رزمندگان اسلام که با حیات کشور و انقلاب و نظام ارتباط مستقیم دارد درحافظۀ تاریخی ملت قهرمان ایران ماندگار شده و نسل به نسل انتقال یابد.

28-02-1402, 00:08
بازگشت