صفحه نخست | یادواره سرداران و۳۳۶ شهیدشهرستان پلدختر برگزار می شود.

یادواره سرداران و۳۳۶ شهیدشهرستان پلدختر برگزار می شود.

گروه ایثارو مقاومت بالاگریوه ـ سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر  با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با شهدا در شهرستان پررنگ تر شده است اظهار داشت:یادآوری رشادت و ایثار رزمندگان و شهدایی که ازسن نوجوانی و جوانی به جبهه اعزام شدند برای نسل جدید جهت هدایت در راه پیشرفت کشور تاثیر به سزایی دارد.

وی بیان کرد:در راستای اجرای برنامه های کنگره ۶۵۴۴شهید لرستان ،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر برنامه های متنوع فرهنگی ،هنری،ورزشی و عمرانی زیادی با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی دولت انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با تبریک ۲۲اسفندماه روز شهید عنوان کرد:یادواره سردا:ران و۳۳۶شهید والامقام شهرستان پلدختر در روز سه شنبه۲۳ اسفندماه با حضور و سخنرانی سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان و مداحی نبویان از مداحان کشوری در سالن ۹دی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر برگزار می شود از عموم مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا،ایثارگزان،جانبازان،بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت می کنیم در این محفل نورانی شرکت کنند.

کریمی فرد تاکید کرد:بزرگداشت و یادواره شهدا برای تربیت نسل‌های آینده است یادآور شد:ترویج مکتب شهادت در قالب یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.
22-12-1401, 21:52
بازگشت