صفحه نخست | برخی مدیران سطوح میانی دولت ضعیف هستند / چه سری درکار است که دستورات ۱۱ گانۀ شهریور۱۴۰۰ رهبری اجرا نشده است؟

برخی مدیران سطوح میانی دولت ضعیف هستند / چه سری درکار است که دستورات ۱۱ گانۀ شهریور۱۴۰۰ رهبری اجرا نشده است؟

امام جمعه پلدختر از وجود ناهماهنگی و اختلاف درتیم اقتصادی دولت انتقادکرد و برطرف شدن تنگناهای معیشتی مردم را در گرو عملیاتی شدن دستورهای یازده گانۀ مقام معظم رهبری دانست .

گروه سیاسی بالاگریوه، حجت الاسلام سید محسن موسوی درخطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تلاطم بازار ارز و سکه اظهار کرد: هر روز شاهد بالا رفتن قیمت ارز به ویژه دلارهستیم که این وضعیت روی قیمت اجناس اثر سوء گذاشته و خرید برخی کالا برای برخی خانواده‌ها به یک آرزو تبدیل شده است.

امام جمعه پل‌دختر با بیان اینکه مافیایی پشت بازار ارز و سکه است که این وضعیت را ایجاد کرده  تأکید کرد: وظیفه دولت رسیدگی به این موضوع و رفع این بی ثباتی است.

وی مسکن را از آن دست نیازهایی دانست که برای برخی ها به ویژه جوانان که درشرف ازدواج هستند، درحال تبدیل شدن به رؤیاست متذکرشد: دولت سیزدهم باید در این زمینه فکر عاجلی کند وگرنه زمان از دست آنها رفته است.

موسوی یادآورشد: دولت سیزدهم چاره‌ای ندارد جز این که ابتدا اختلاف  وناهماهنگی بین تیم‌ اقتصادی خودرا برطرف کند چراکه اگر نتوانند به یک نقطه مشترک برسند دود آن به چشم مردم می‌رود و موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی نظارت بر بازار به ویژه بازار ارز و سکه را ضروری عنوان کرد و افزود: تلاطم در بازار موجب گرانی و اختلاف قیمت اجناس و ایجاد نارضایتی مردم حتی در شهرهای کوچک و افزایش فشار به قشر ضعیف جامعه می‌شود و دولت باید فکر عاجلی کند.

امام جمعه پل‌دختر با اشاره به اینکه بعضی ازمدیران سطوح میانی دولت، ضعیف هستند ، تصریح کرد: اگر این ضعف درکل کشور برطرف نشود کاری از پیش نمی‌رودگرچه با‌جابجایی مدیران دردی ازگرانی و معیشت مردم برطرف نمی‌شود.

وی نجات معیشت مردم را عملیاتی کردن دستورهای یازده گانه مقام معظم رهبری توسط دولت دانست و افزود: معظم له این دستورات را در شهریور ١۴۰۰برای دولت تدوین کردندکه در این زمینه راه‌گشا و نجات‌بخش بوده و موفقیت دولت را سبب می‌شود اما متاسفانه به دلایل نامعلوم شاید هنوز یکی از این دستورات تحقق پیدا نکرده است.

موسوی یادآورشد: دستورات مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد،ازجمله اشتغال، تولید واتکا به نیروی داخلی وفراموش کردن برجام راه برون رفت  از این مشکلات است که مسوولان باید آن را بازخوانی و به آن عمل کنند.

موسوی با قدردانی ازحضور باشکوه مردم ولایتمدار پل‌دختر در سومین سالگرد شهید سلیمانی یادآور شد: مردم قدرشناس هویزه ثانی در این مراسم سنگ تمام گذاشتند و با حضور خود یک‌بار دیگر با امام، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

امام جمعه پل‌دختر از عوامل موکب امام سجاد (ع) شهرستان که درسا‌لگرد شهید سلیمانی در شهرکرمان در مسیر گلزار شهدای این شهر از زائران قبر مطهر حاج قاسم از طرف مردم این شهرستان ارایه خدمت کردند، تقدیر کرد.

وی با تقبیح اقدام  یک نشریۀ فرانسوی ازطریق انتشاریک کاریکاتور موهن گفت: نمازگزاران جمعه پل‌دختر اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت عالی سیاسی و دینی ملت ایران حوزه علمیه و روحانیت ،مسلمانان جهان ،مقام معظم رهبری را به شدت محکوم می‌کنند.

16-10-1401, 15:30
بازگشت