صفحه نخست | الگو گیری ازحماسۀ فتح خرمشهر می تواندراهگشای بسیاری از مشکلات کشور باشد

الگو گیری ازحماسۀ فتح خرمشهر می تواندراهگشای بسیاری از مشکلات کشور باشد

تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگارحوزۀ جهاد و مقاومت بالاگریوه متن بیانیۀ تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان به شرح زیر است:

حضرت آیت الله خامنه ای: «آزادی خرمشهر...جنگ خونین و مستمری را که خبرهای آن در صدر اخبارجهان بود فراموش کرد.در این مدت قهرمانی‌های ملت ما و شکل‌گیری نیروهای رزمنده‌ی ما، سر بر آوردن یک نیروهای جوان، انقلابی و تعیین کننده را درمنطقه خبر می‌دادو قدرتهای جهانی را از دست یافتن به هدفهای شومی که در حمله‌ی عراق به ایران جستجو می‌کردند به کلی مأیوس ساخت».

بی تردید سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ که یادآور تاییدات و امدادهای الهی و حماسه آفرینی های فرزندان غیور انقلاب اسلامی ایران است، از ایام الله بوده و می تواند راهگشای مشکلات باشد. ملّت ایران مقاومت را از دوران خونین شهر تا کنون تمرین کرده و هر دفعه با سلاح ایمان، تقوا و جهاد فرزندان وطن، خرمشهرهایی نو می آفریند.

اکنون که سالگرد فتح خرمشهر مقارن با شهادت پاسدار انقلاب اسلامی، «حسن صیاد خدایاری» شده است، فراموش نمی کنیم نام عملیات آزادسازی خرمشهر، «بیت المقدس» بود و إن شاء الله مسیر مقاومت تا آزادسازی قدس از لوث وجود صهیونیسم ادامه خواهد داشت.

همانند فرماندهان و رزمندگان جوان عملیات بیت المقدس، امروز نیزجوانان رشید انقلابی درصف اوّل مبارزه با دشمنان نظام درعرصه های مختلف هستند. سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم که با عنوان «جراحی اقتصادی» نامیده می شود، نمونه ای از آن دست کارهایی است که دولت و نظام می تواند از جوانان تحصیلکرده و متعهد هم در زمینه تصمیم گیری، اجرا و نظارت و هم در جهاد تببین اقدامات و دستاوردهای آن استفاده نماید. البته پرواضح است که بهره گیری از نیرو و اخلاص جوانان نباید صوری و شعاری باشد و در این میان لازم است به دیگر ویژگی های لازم برای انتصاب اصلح دقت نمود.

 تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان

3-03-1401, 00:45
بازگشت