صفحه نخست | بانک ها تازمان دریافت دستورالعمل استمهال وام ها به مردم فشارنیاورند

بانک ها تازمان دریافت دستورالعمل استمهال وام ها به مردم فشارنیاورند

به گزارش بالاگریوه حمید خادم سرپرست فرمانداری پلدختر در جلسۀ ستاد تنظیم بازار که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد ، پس ازطرح مطالبۀ مردم توسط مدیرمسئول رسانۀ بالاگریوه درخصوص فشار بانک ها به دریافت کنندگان وام های مربوط به سیل سال ۹۸ گفت: بانک ها اعلام می کنیم تازمان دریافت بخشنامه و دستورالعمل های مربوط به استمهال وام های سیل زدگان از فشار به وام گیرندگان و ضامنین آنها پرهیز کنند.

سرپرست فرمانداری پلدختر دراین جلسه با توجه به ضرورت ایجاد سردخانه برای نگهداری میوه و بخشی از محصولات کشاورزی اظهارداشت : ایجاد سردخانه برای برطرف کردن بخش عمده ای از مشکلات تنظیم بازار شهرستان ضروریست.

 

وی با ابراز رضایت از توزیع اقلام تنظیم بازاری در پلدختر برضرورت تعیین قیمت گوشت تأکیدکرد و افزود: با توجه به قیمت متفاوت گوشت در سطح شهرستان، نیازمند اقدام جدی برای تعیین قیمت واحد در اسرع وقت هستیم.

سرپرست فرمانداری پلدختر بر ضرورت اطلاع رسانی درخصوص معرفی توزیع کنندگان کالاهای تنظیم بازاری اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های ستاد تنظیم بازار موجب امیدواری مردم می گردد و انتظار میرود متولیان امر توزیع اقلام این حوزه را به افراد مورد اعتماد مردم واگذار کرده و در خصوص مکان توزیع آنها به شهروندان اطلاع رسانی دقیق انجام شود.

28-01-1401, 18:20
بازگشت