صفحه نخست | استقامت و صلابت رهبری کمرفتنه ۸۸ راشکست / درحماسۀ ۹دی «عوام با بصیرت » « خواص » را به میدان مقابله با فتنه کشاندند

استقامت و صلابت رهبری کمرفتنه ۸۸ راشکست / درحماسۀ ۹دی «عوام با بصیرت » « خواص » را به میدان مقابله با فتنه کشاندند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان بابیان اینکه فتنه ۸۸هولناک ترازجنگ تحمیلی ۸ساله بودگفت:حضور بابصیرت مردم و استقامت رهبری باعث خلق حماسه ۹دی و زدودن آلودگی هاشد

به گزارش بالاگریوه، سردارمرتضی کشکولی ظهر امروز درمراسم گرامیداشت حماسه۹دی که درمسجد امیرالمومنین پلدختر برگزارشدبا اشاره به اینکه برخی خواص مسئولیت رافرصتی برای کسب قدرت می دانستند و درفتنه ۸۸بیشتر به این مسئله توجه داشتند اظهارداشت:به عنوان کارشناس نظامی و امنیتی اعلام می کنم که فتنه ۸۸هولناک تر ازجنگ ۸ساله بودچون هشت سال دفاع مقدس جنگ با عراق درمرزها اتفاق افتاد و اگرما کوتاه می آمدیم یک یادو استان را ازدست می دادیم ولی درفتنه ۸۸محل وقوع فتنه در پایتخت ومرکزکشور بودکه فتنه کردو به دنبال تسلط بر بیت رهبری و زیر و رو کردن نظام و کشور بودند . 

وی با بیان اینکه ادعای دروغین «تقلب» رمز فتنه ۸۸بودکه با شعارمنافقانه استیفای حق مردم شروع شد افزود:فتنه گران با اجماع جهانی به بهانه دفاع از انتخابات مردم را سپر قرار داده و قصد داشتند مردم را مقابل نظام قرار داده و جنگ خونین داخلی راه بیاندازند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان بابیان اینکه در فتنه سخت ۸۸ حتی خواص هم کنار رهبری قرارنگرفتندو ایشان تنها وسط میدان ایستاد عنوان کرد:مقام معظم رهبری با استقامت اجازه ندادند که انتخابات باطل شود و قانون را فصل الخطاب عنوان کرده و فرمودند راه را با قدرت ادامه خواهم داد .

« کشکولی »‌ با اشاره به اینکه استقامت رهبری کمر فتنه ۸۸ را شکست بیان کرد:اگر استقامت رهبری در سال ۸۸ نبود چیزی از انقلاب و نظام باقی نمی ماند.  

وی خاطرنشان کرد :فتنه گران درسال ۸۸دست به هر جنایتی زدند وبابی حرمتی به عاشورای حسینی بر ضد اصل ولایت فقیه شعار دادندکه این مسأله نشان دادحضور چندین سالۀ آنان در کنار امام خمینی (ره) منافقانه بوده است .

سردارمرتضی کشکولی تصریح کرد:بی حرمتی به عاشورا و جهت گیری ضدنظام رهبری شعارهای فتنه گران سبب شکل گیری حماسه 9دی شدو مردم عادی فارغ از وابستگی های سیاسی و جناح بازی های مرسوم به خیابان آمدند و از اصل ولایت فقیه و نظام و انقلاب دفاع کردند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان بابیان اینکه در نهم دی ماه ۸۸ بصیرت مردم بر بصیرت خواص برتری داشت و در این راهپیمایی عوام آمدند و خواص را دنبال خودشان کشاندند خاطر نشان کرد:نزول نصرت الهی سبب حماسه نهم دی ماه و حضور گسترده جوانان و نوجوانان در این حماسه یک معجزه بی نظیر بود.

سردار کشکولی اظهار داشت:حماسه نهم دی ماه برای دفاع از اسلام،انقلاب و ولایت فقیه بود و این حضور حماسی همه آلودگی ها را پاک کرد.

9-10-1400, 16:36
بازگشت