صفحه نخست | بانیان وضع موجود باید بروند/ ظرفیت مدیران دلسوز، کارآمد و انقلابی موردتوجه قرارگیرد/استاندار لرستان بایستی مورد حمایت قرارگیرد

بانیان وضع موجود باید بروند/ ظرفیت مدیران دلسوز، کارآمد و انقلابی موردتوجه قرارگیرد/استاندار لرستان بایستی مورد حمایت قرارگیرد

رئیس جمهوردردیداربانخبگان واقشارمختلف استان با تأکیدبر ضرورت حمایت از استاندار بومی لرستان خواستار استفاده ازظرفیت مدیران دلسوز،کارآمد و انقلابی شدوگفت نبایستی ازبانیان وضع موجود استفاده نشود .

 

به گزارش بالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دردیدار بانخبگان واقشارمختلف مردم لرستان خواستار استفاده ازظرفیت مدیران دلسوز، کارآمدو انقلابی شدو افزود :نبایداز بانیان وضع موجود استفاده شود

 

رئیس جمهوربرلزوم حمایت از استاندارلرستان تأکید کردو افزود : به صورت ویژه از استاندار لرستان حمایت می کنم تا بتواند برای رفع مشکلات مردم و کاستی ها تلاش کند .

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد:بی عدالتی کام مردم را تلخ می کند ورفع فقرو بیکاری درلرستان در دستورکار دولت قراردارد و هرکسی در نظام جمهوری اسلامی خدمت می کند در این رابطه مسئول است .

 

رئیس‌جمهور دراین دیدار ضمن تبریک روزپرستارگفت: حضور درجمع مردم و اجتماعات مردمی برایم دلنشین است اما شرایط کرونایی محدودیت هایی دراین زمینه ایجاد کرده که باید رعایت شود و امروز این توفیق حاصل شد تا در جمع فرهیختگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم استان باشیم .

 

دکتر رئیسی تاکید کرد: لرستانی ها مردمانی متدین و ولایتمدار هستند و در هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان پشتوانه عظیمی برای کشور در جبهه عمل کردند که تقدیم ۶۳۰۰ شهید به نظام و انقلاب گواه این مهم است .

 

رئیس‌جمهور تصریح کرد: آب و هوای مطلوب، خاک حاصلخیز و نیروی کار انقلابی، جوان ومعتقد در لرستان،ظرفیت های مهم استان و در راستای حمایت ازنظام به شمار می آیند .

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی درپایان گفت: لرستان علیرغم همه ظرفیت هایش به درستی رشد نیافته وضرورت دارد با بهره گیری ازامکانات و حمایت های لازم، توسعه نیافتگی جبران شود .

20-09-1400, 09:59
بازگشت