صفحه نخست | برخی ناکارآمدی ها باعث بروز مشکلاتی در شهرستان پلدختر شده است / مشکلات پساسیل شهرستان در سفر رئیس جمهور بصورت ویژه بررسی می شود

برخی ناکارآمدی ها باعث بروز مشکلاتی در شهرستان پلدختر شده است / مشکلات پساسیل شهرستان در سفر رئیس جمهور بصورت ویژه بررسی می شود

استاندار لرستان گفت: علاوه بر شرایط اقتصادی و تحریم، برخی ناکارآمدی ها نیز باعث بروز مشکلاتی در شهرستان پلدختر شده است. مشکلات پساسیل پلدختر در سفر رئیس جمهور به لرستان به طور ویژه بررسی می شود

 

به گزارش بالاگریوه ،دکتر فرهاد زیویار روز پنجشنبه ۱۳ آبان در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به محورهای افرینه- زیودار و باغ گل گل پلدختر افزود: شرایط حاکم برپلدختر نسبت به سایر مناطق استان خاص و این شهرستان جزو آخرین ها به لحاظ بهره مندی از مراکز صنعتی و تولیدی است.

 

نمایندۀ عالی دولت درلرستان با بیان اینکه پلدختر مردمی تلاشگر و ظرفیت های مطلوب و قابل توجه کشاورزی دارد ادامه داد: باید برای رفع تهدیدات پیش روی این شهرستان و ایجادجریان عادی زندگی در این منطقه تلاش شود.

 

« زیویار » تصریح کرد : شهرستان پلدختر در شرایط خاصی قرارگرفته و باید برای برگرداندن این شهرستان به شرایط عادی زندگی اقدامات لازم صورت گیرد .

 

استاندار لرستان گفت: گرچه علاوه بر شرایط اقتصادی و تحریم، برخی ناکارآمدی های نیز باعث بروز مشکلاتی شده است اما در هرحال مردم نباید معطل اجرای طرح ها یکی پس از دیگری باشند بلکه پروژه ها باید به موازات هم اجرا شود.

 

زیویار با اشاره به سالروز یوم الله ۱۳ آبان بیان اظهارداشت : گر چه در این روز فتنه های زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اما هوشیاری ملت ایران تمام توطئه ها را نقش بر آب کرده است.

 

استاندارلرستان تصریح کرد: کارشکنی و ایجاد سد و مانع برای جلوگیری از رونق اقتصادی کشور توطئه ای است که از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده و درسالیان گذشته شدت بیشتری یافته و مردم ایران اسلامی برای خنثی سازی و بی اثر کردن این توطئه ها  تلاش کرده اند.

 

استاندارلرستان شرایط شهرستان پلدختررا متفاوت‌تر ازسایرشهرستانهادانست وتصریح کرد :درسفربه سایرشهرستان‌های استان اکثربازدید‌ها ازواحد‌های صنعتی نیمه تمام وتعطیل است ولی در شهرستان پلدختر پس از سیل ۹۸زندگی مردم دچار مشکل جدی شده و بنا داریم در سفر اخیر رئیس جمهور به استان مشکلات شهرستان پلدختر به طور ویژه بررسی شوند.

در سفر یک روزۀ استاندار لرستان به شهرستان پلدختر پروژه ناتمام دیوارۀ ساحلی پلدختر  ،کارخانۀ آهک هیدراته،مینی پالایشگاه و دیوارۀ حفاظتی گلزار شهدای معمولان موردبازدید دکتر فرهاد زیویار قرارگرفت.همچنین کلنک پروژۀ‌گازرسانی به پل تنگ به زمین زده شد و فاز اول طرح گازرسانی به روستاهای دهستان افرینه افتتاح  شد.

13-08-1400, 22:08
بازگشت