صفحه نخست | استاندار انقلابی و جهادی لرستان وامدار هیچ فرد و جریانی نیست

استاندار انقلابی و جهادی لرستان وامدار هیچ فرد و جریانی نیست

قائم مقام جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان گفت: برای نیل به اهداف و آرمان های انقلابی همگرایی میان نیروهای انقلابی ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده وحفظ وحدت ، همدلی و هماهنگی بین نیروهای ارزشی ملاک عمل جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان است .

 

به گزارشبالاگریوه ، "حسن بیرانوند" درجلسۀ جبهۀ تحول خواهان انقلابی شهرستان پلدختر اظهارکرد: یکی از راه های نفوذ دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود ایجاد شکاف و چند دستگی بین نیروهای وفادار به انقلاب است که بایستی بابصیرت ، آگاهی و انسجام و وحدت با آن مقابله کرد.

 

وی حضور وجود نیروهایی باانگیزه و مطیع امر ولی فقیه در این مجموعه را ازالطاف الهی وگامی مثبت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درگام دوم انقلاب دانست واظهارکرد: رویکرد اصلی سیاست های جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان حرکت جهادی درراستای عمل به منویات مقام معظم رهبری درگام دوم انقلاب جهت تقویت اقتدارنظام اسلامی است.

 

قائم مقام جبهه تحول خواهان لرستان یکی از اهداف و برنامه های محوری این جبهه را انتقال مطالبات مردمی به دولت عنوان کرد و افزود:کمک به رفع مشکلات موجود، دفاع از ارزش های نظام و استفاده از توان و ظرفیت جوانان از دیگر اهداف جبهه تحول خواهان است.

 

« بیرانوند» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف اصلی جبهه تحول خواهان دانست و افزود: اکثراعضای این جبهه ازپیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جانبازان و خانواده  شهدا هستند که صاحبان اصلی انقلاب می باشند که برای دفاع از نظام و انقلاب از همه چیز خود گذشتند.

 

وی با بیان اینکه جبهه تحول خواهان انقلابی استان لرستان ۱۲ معاونت، ۲۴ کمیته تخصصی و ۶ کمیسیون دارد که در راستای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز استان فعالیت می کند یادآورشد : شورای همدا با حدود۱۰۰ ستاد به عنوان زیر مجموعه جبهه تحول خواهان انقلابی استان لرستان در حال فعالیت و خدمت می باشد.

 

قائم مقام جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان گفت: جبهه تحول خواهان لرستان دربرگزاری انتخابات ریاست جمهوری ودر زمینه تشکیل و فعالیت ستادهای مردمی آیت الله رییسی عملکرد بسیار رضایت بخشی داشته است.

 

وی با تبریک انتصاب فرهاد زیویار به عنوان استاندار لرستان افزود:استاندارجدید لرستان بومی منطقه و از نیروهای انقلابی و جهادی است که در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی، گام دوم انقلاب، استفاده از ظرفیت های استان و نیروی جوان با رویکردی جدید و تمام توان پا به عرصه خدمت گذاشته ودراین راستاعزم خود را جزم کرده است.

 

حسن بیرانوند یادآورشد: هیچ فرد ،جریان و یا گروه خاصی در انتصاب استاندار لرستان نقشی نداشته و وامدار هیچ کس نیست وموفقیت وی مستلزم همکاری مردم و تمام نیروهای انقلابی و دلسوزبه ویژه نخبگان و فعالان سیاسی استان است.

 

قائم مقام جبهه تحول خواه استان گفت: لرستان ظرفیت های بالقوه فراوانی دارد که برای بالفعل شدن نیاز به عزمی راسخ و تلاشی جهادی دارد تا موجبات تحول ،توسعه و رشد استان را سبب شود از این رو همه وظیفه داریم درراستای شکوفایی اهداف والای انقلاب و حفظ ارزش ها از استاندار لرستان وسیاست ها و برنامه های دولت حمایت کنیم.

 

 

 

مردم پلدختر از عملکرد تبعیض آمیز و یکجانبه گرایانه مسئولان شهرستان گلایه مند هستند

 

دراین جلسه مسئول جبهۀ تحول خواهان انقلابی شهرستان پلدختر پس از معرفی اعضای شورای راهبردی این تشکل و ارائۀ گزارش کوتاهی از روند تشکیل قرارگاه مرکزی ستادهای آیت الله رئیسی درشهرستان پلدختر با محوریت جبهۀ تحول خواهان انقلابی اظهارداشت : علی رغم خدمات فراوان نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط میهن اسلامی و حتی بعضی کشورهای همسایه و محور مقاومت ،اما مردم پلدختر ازانتصاب و عملکرد تبعیض آمیز ، انتخاباتی و یکجانبه گرایانه مدیران در هشت سال گذشته گلایه مندهستند و این موضوع اصلی ترین محور و دغدغۀ جبهۀ تحول خواهان انقلابی شهرستان پلدخترمی باشد..

 

نورالدین احمدی افزود :اعضای این تشکل درشهرستان ازمیان اقشارمختلف مردم انتخاب گردیده و اکثرا ازخانواده های ایثارگران ،جانبازان وپیشکسوتان دوران دفاع مقدس هستند که درتمامی صحنه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثرداشته اند.

 

وی یادآورشد : جبهۀ تحول خواهان انقلابی شهرستان پلدختر همانگونه که در ایام انتخابات با ایجاد قرارگاه مرکزی ستادهای بیست و چندگانۀ حمایت از آیت الله رئیسی وتشکیل وساماندهی شورای این ستادها به روند فعالیت تبلیغاتی و تبیین مواضع و دیدگاه های آیت الله رئیسی در میان اقشار مختلف مردم مبادرت ورزیده و نظم و انسجام بخشید، پس از انتخابات نیز با همان شورو حرارت آمادگی خودرا جهت تقویت و حمایت ازبرنامه های دولت انقلابی آیت الله رئیسی در شهرستان اعلام می نماید.

 

مسئول جبهۀ تحول خواهان انقلابی پلدختر یادآورشد: شوربختانه عدم توجه به اصل تفکیک قوا دردولت تدبیرو امید و اعتدال و توسعه و انتصاب فرماندار و بالطبع مدیران حامی ،همفکر ومورد نظر نمایندۀ مجلس باعث ایجاد نگرانی های زیادی دربین بیش از دوسوم مردم شهرستان شده است .

 

وی افزود: مدیران دولت های تدبیر و توسعه و اعتدال در شهرستان پلدختر که به دلیل عملکرد تبعیض آمیز ،یکجانبه گرایانه و انتخاباتی شان بدهکار مردم هستند این روزها به جای پاسخگوئی به نظام و مردم به دنبال رایزنی و لابی گری برای ماندن و بعضا حتی ارتقاء به مناصب بالاتر و مدیریت مادام العمر برمردم محروم و مظلوم شهرستان هستند .

 

مسئول جبهۀ تحول خواهان انقلابی شهرستان پلدختر با اظهار امیدواری ازانتصاب جناب دکتر فرهاد زیویار از نیروهای بومی، انقلابی و جهادی در رأس هرم اجرائی استان ، آن را سرآغاز فصلی نو در شکوفائی و توسعه و پیشرفت استان دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد ،خاطرنشان کرد : قاطبۀ مردم پلدختر و معمولان براین باورهستند که به رغم عملکرد تبعیض آمیز و صرفا انتخاباتی مدیران دولت های یازدهم و دوازهم در شهرستان پلدختر چنانچه فرماندار شهرستان به روش گذشته با معرفی و یا مشورت نمایندۀ مجلس انتخاب شود به معنی آن است که گویا اصلا انتخابات ریاست جمهوری در این دیار برگزار نشده است .

 حاج حسن بیرانوند قائم مقام جبهۀ تحول خواهان انقلابی لرستان

 

نورالدین احمدی تصریح کرد : مردم محروم و مظلوم پلدختر علی رغم همۀ  ناملایمات ،محرومیت ها ،خسارت های سیل و تبلیغات گستردۀ دشمنان با هدف تقویت و استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد یک تغییر بنیادی درشهرستان حدود ۷۰درصد آنان به رئیس جمهور انقلابی و مردمی رأی دادند و اگر قرارباشد تحول کامل مدیریتی درشهرستان ایجاد نگردد . تحمل بیش از ۸ سالۀ مدیران دولتهای موسوم به تدبیرو اعتدال برای مردم ولایتمدار ،صبور، فهیم و حامی دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی  شهرستان پلدختر که به حق دومین شهر شهید دادۀ کشور و هویزۀ ثانی اش نامیده اند نگران کننده وباعث نومیدی آنان خواهدبود،چراکه ازعملکرد تبعیض آمیز ویکجانبه گرایانه وانتخاباتی این مدیران رنجیده خاطر هستندو به ایجاد یک انقلاب و تحول کامل اداری - مدیریتی در شهرستان توسط دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی امید بسته و چشم دوخته اند.

 

مسئول جبهۀ تحول خواهان انقلابی پلدختر از برخوردهای حذفی و تبعیض آمیزبا کسانی که در انتخابات گذشتۀ مجلس با مدیران شهرستان هم نظر نبوده اند انتقاد کردو یادآورشد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی آزاد است و افراد برابر قانون می توانند گزینۀ مورد نظر خود را از میان کاندیداها انتخاب کنند ،اما درشهرستان هویزۀ ثانی توزیع امکانات و فرصت های نظام و حتی توزیع کمک های مردم نوعدوست ایران اسلامی به سیلزدگان در بسیاری موارد به مواضع انتخاباتی افراد مشروط می شد و بعنوان مثال چندین کشاورز مولد و نمونۀ شهرستان که سالانه بیش از چند صد تن گندم و فرآورده های کشاورزی به تعاونی های روستایی و سیلوها تحویل می دهند ارائۀ خدمت به آنان به دلایل صرفا انتخاباتی و تبعیض آمیز بسیارمحدود شده است .

 

وی افزود: به نظرمی رسد بسیار ضروری است دستگاه های مسئول استانی و کشوری درزمینۀ توزیع امکانات ،تسهیلات ،ماشین آلات و ادوات کشاورزی (کمباین وتراکتور)،نهاده های دامی وکشاورزی و...توسط جهاد کشاورزی ،نهادهای حمایتی و خدمت رسان حساسیت به خرج داده و در این زمینه راستی آزمایی کنند.

 

 

مسئول جبهۀ تحول خواهان انقلابی پلدختر به لحظه شماری مردم شهرستان ولایتمدار پلدختر برای استقبال از آیت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی ومردمی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از مردم شهرستان درجریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ متحمل خسارت های سنگین شده و زندگی آنهاطعمۀ سیل شد که علی رغم گذشت بیش از ۲ سال از آن حادثه هنوز زخم های سیل التیام نیافته است و مشتاقانه منتظرحضور رئیس جمهور مردمی و انقلابی در شهرستان هستند تا درد دل های خودرا به استحضار ایشان برسانند.

 

وی افزود: جبهۀ تحول خواهان انقلابی شهرستان به نمایندگی ازمردم وخسارت دیدگان سیل فروردین ۱۳۹۸ دکتر زیویار استاندار لرستان مصرانه درخواست دارد تا با توجه به اینکه آیت الله رییسی قبلا در بیاناتی به محرومیت مردم جنوب استان لرستان اشاره کرده اند دیدار با مردم محروم پلدختر را در برنامۀ سفر رئیس جمهور دولت مردمی و انقلابی ایران اسلامی به استان بگنجاند.

دراین جلسه همچنین نورمرادناظری،حسینعلی باقرپور، مصطفی صالحی ،علی صحراگرد،حیدر بیرانوند، حمیدعزیزی ،اصغرقهرمانی، تهرانی محمودی ،لطیف محمدی ،حجت نعمتی و عزت قنبری دیدگاه های خود را مطرح و برضرورت تحول کلی مدیریتی درشهرستان پلدختر تأکید کردند.

 

برپایه این گزارش ،جلسه هم اندیشی شورای راهبردی جبهه تحول خواهان انقلابی شهرستان پلدختر به میزبانی جبهه تحول خواهان انقلابی استان در محل دفتر جبهۀ تحول خواهان انقلابی لرستان در خرم آباد برگزار شد.

5-08-1400, 01:54
بازگشت