صفحه نخست | اگرمسئولان اجازه دهنداسامی دریافت کنندگان کمکهای نقدی را منتشرمی کنم

اگرمسئولان اجازه دهنداسامی دریافت کنندگان کمکهای نقدی را منتشرمی کنم

رئیس اداره آموزش و پرورش پلدختر گفت: چنانچه مسئولان مافوق بنده اجازه بدهنداسامی فرهنگیان سیلزده ای را که کمک نقدی به حساب آنان واریزشده منتشرخواهیم کرد.

 

به گزارش بالاگریوه رضاشاهمرادی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان پلدخترصبح امروزدرگفتگو با مدیرمسئول بالاگریوه به بخشی از سؤالات و ابهامات فرهنگیان سیلزده درخصوص واریز مبالغی از ۲ تا ۵ میلیون تومان به حساب برخی از سیلزدگان فرهنگی پاسخ داد.

 

براساس این گزارش رئیس آموزش و پرورش درپاسخ به این پرسش که تعداد فرهنگیان سیلزده شهرستان ازنظر شما چند نفر بوده و فهرست آنان چگونه تهیه و به چه مرجعی ارسال گردیده گفت: خود بنده و کارشناسان اداره با حضورمیدانی در محله های سیلزدۀ شهر طی دومرحله به تعداد بالای ۵۵۰ نفر را که درجریان سیل دچار آسیب شده بودند ( اعم ازآسیب به منزل ، اثاثیۀ منزل یا خودروی آنان ) تهیه کرده و به ادارۀ کل آموزش و پرورش استان ارسال کردیم.

 

وی افزود: البته بعضی همکاران بنده در مقابل نام فرهنگیان سیلزده برای آنان درصد آسیب دیدگی منظور کرده اند که این کاری اشتباه بوده است ، زیرا ما مهندس عمران ویا کارشناس بنیاد مسکن نبوده ایم و این کار درحوزۀ کاری آموزش و پرورش نیست .

 

مدیرآموزش وپرورش پلدختر درپاسخ به این سؤال بالاگریوه که باتوجه به اینکه مطالبۀ اصلی فرهنگیان شهرستان شفاف سازی لیست فرهنگیان سیلزدۀ ارسالی آموزش و پرورش پلدختربه استان و تهران و نیزلیست دریافت کنندگان کمک های نقدی می باشد واگر بنابه گفتۀ خودتان مبالغ واریز شده توسط آقای فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران و این فرد نیز مبالغ را ازخیرین  جمع آوری کرده و برهمین اساس نمی تواند محرمانه باشد،چرا برای برطرف شدن شائبه های پیش آمده لیست کسانی که به تهران ارسال کرده اید و کسانی که این مبالغ به حساب آنان واریز شده را اعلام نمی کنید اظهارداشت: اگر مسئولان مافوق بنده اجازه بدهند لیست ارسالی آموزش و پرورش و نیز فرهنگیانی که این مبالغ به حساب آنان واریز گردیده را منتشر خواهیم کرد.

 

وی درپاسخ به این سؤال بالاگریوه که شائبه هائی وجود دارد مبنی براینکه کمک های نقدی مورد نظرصرفا به حساب فرهنگیانی واریز شده که اصلاح طلب و ازحامیان یکی ازکاندیداهای احتمالی مجلس یازدهم هستند،صرفا به بیان جملۀ « صحت ندارد » بسنده کرد.

«شاهمرادی» درارتباط با این شائبه که بعضی فرهنگیان معتقدندنام افرادی که درسیل هیچگونه آسیبی ندیده اند و اصلا درمعرض سیل نبوده اند در لیست های ارسالی شما قرارگرفته است،گفت: قبول دارم تعدادی افراد که نامشان دراین لیست وجود دارد و بعضا مبالغ مورد نظر به حساب آنان واریز گردیده مستحق دریافت این کمک ها نبوده اند .

 

درحالی که حجت مومنی رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تعداد فرهنگیان پلدختری که این مبالغ به حساب آنان واریز گردیده را ۲۷۱ نفر اعلام کرده اما آقای «شاهمرادی » درپاسخ به این سؤال که ازلیست بالای ۵۵۰ نفرۀ ارسالی شما تاکنون کمک های نقدی به حساب چه تعدادی ازفرهنگیان سیلزده واریز گردیده وحداقل وحداکثر این مبالغ چه مقداربوده است ، گفت : درمجموع مبالغی از ۲ تا ۴ میلیون و۷۰۰هزارتومان به حساب ۲۳۲ نفر واریزشده است.

 

رئیس اداره آموزش وپرورش پلدختربه سؤال پایانی بالاگریوه در این ارتباط که بالاخره پاسخ آموزش وپرورش شهرستان به فرهنگیان سیل زده ای که ازدریافت این کمک های نقدی حذف شده اند چیست ؟گفت: ما پس از تفکیک لیست ها و مشخص کردن افرادی که این مبالغ را دریافت نکرده اند درصورتی که خیرین کالای لوازم خانگی مانند فرش و یخچال و... دراختیارمان قراردهند به این عزیزان تحویل می دهیم.

3-06-1398, 12:25
بازگشت