صفحه نخست | بنیاد برکت ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال تسهیلات درپلدختر پرداخت کرده است

بنیاد برکت ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال تسهیلات درپلدختر پرداخت کرده است

بنیادبرکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت وبیکاری از آذرماه ۱۳۹۷تا پایان اسفندماه سال گذشته ۱۵۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زائی در پلدختر پرداخت کرده است .

 

بالاگریوه ؛ مجری طرح های اجتماع و اشتغال محور بنیادبرکت درلرستان با ارسال یادداشتی به بالاگریوه اعلام کرد :تعداد افراد اهلیت سنجی شده درپلدختر ۲۲۰۰نفر بوده اند که از این تعداد ۵۸۰ نفر شرایط دریافت تسهیلات اشتغال زایی بر اساس آیین نامه بنیاد برکت را دارا بودند و از این تعداد تاکنون ۵۳۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

 

شهریار پورامرائی بابیان اینکه هدف بنیاد برکت رفع محرومیت و بیکاری ازروستاهای سراسر کشور می باشد،سقف پرداختی به گیرندگان این تسهیلات را ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال عنوان کرد و افزود : بیش از ۷۵ روستا در شهرستان پلدختر مشمول طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت شده اند .

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بنیادبرکت به طرح های پرورش دام سبک وسنگین، پرورش قارچ، پرورش مرغ بومی ،خیاطی و گلیم بافی پرداخت شده است ،اظهارداشت : تمام تلاش مجری و تسهیل گران بنیاد برکت این است که فارغ از هرگونه اهمال کاری،جانبداری ازسیاسیون وتضییع حقوق عامه مردم بتوانند قدمی موثردرپیشرفت و آبادانی شهرستان پلدختر و همچنین پیشبرد اهداف والای بنیاد برکت بردارند.

 

مجری طرح های اجتماع و اشتغال محور بنیادبرکت درلرستان اظهارامیدواری کرد ازآنجائی که این نهاد درنظر دارد درسال جاری نیز اقدامات سال گذشته را تداوم ببخشد ازمسئولین انتظار می رود در پیشبرد این اهداف والا نهایت همکاری را با تسهیل گران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) داشته باشند.

24-05-1398, 16:29
بازگشت