صفحه نخست | می خواهندبا القاء بن بست درکشور "حکمیت" رابه رهبری تحمیل کنند

می خواهندبا القاء بن بست درکشور "حکمیت" رابه رهبری تحمیل کنند

امام‌جمعه پل‌دختر گفت: امروز بعضی ها ازبین دولتمردان وکسانی که مسئولیت اجرائی دارند علاقه مندهستند القاء کنند که جمهوری اسلامی به بن بست رسیده و با این توجیه حکمیت را به رهبری تحمیل کنند.

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین احمد علی حسین زادۀ آملی درخطبه های نمازجمعۀ این هفته پس از توصیۀ خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه و معصیت با تقبیح دیدگاه کسانی که می گویند جمهوری اسلامی درمسائل اقتصادی به بن بست رسیده و برای حل مشکلات کشور بایستی ازبیرون کمک گرفت ، افزود: هرگزتنگناهای اقتصادی کنونی سخت تر از دوران 8 سالۀ دفاع مقدس نیست و براساس تأکید مقام معظم رهبری هیچ بن بستی درکشور وجود نداشته و راه حل مشکلات راباید دردرون کشور جستجوکرد.

 

وی بابیان اینکه جنگ اقتصادی که دشمن راه انداخته ازجنگ تن‌به‌تن مهم‌تر است ،اظهارداشت : امروز بعضی ها خواسته یا ناخواسته در داخل کشور مشکلات را بزرگ‌نمایی کرده و چنین القاء می کنند که مشکلات اقتصادی کشور غیرقابل حل بوده و راهی جز متوسل شدن به بیرون از کشور نیست .

 

 

خطیب جمعۀ پلدختر افزود: برخی‌ها که حتی ممکن است درکشورمسئولیت داشته باشندمی‌خواهند دست رهبر انقلاب را ببندند و حکمیت را به رهبری تحمیل کنند.که البته مقام معظم رهبری جلوی تمام این خطاها را گرفتند و با آن برخورد انقلابی کردند و مردم نیز این را باور دارند .

 

« حسین زادۀ آملی » در ادامه به چهارم آبان سالروز اعتراض تاریخی حضرت امام به لایحۀ ننگین کاپیتولاسیون، درسال 1343دردوران رژیم طاغوت پهلوی که به مستشاران آمریکایی مصونیت قضایی و سیاسی می‌داد اشاره  کرد و یادآورشد: حضرت امام خمینی(ره) یک تنه درمقابل آن ایستاد  وطی یک سخنرانی آتشین در مدرسۀ فیضیۀ قم این لایحه را سند بردگی ملت ایران دانست که همین اعتراض و ایستادگی امام منجربه اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر رژیم طاغوت گردید و رژیم مجبور به برگرداندن  این لایحه شد.

 

 

امام‌جمعه پل‌دختربا بیان اینکه ما در راه این انقلاب بهای سنگین و خون‌های زیادی داده ایم، خاطرنشان کرد: ای کسانی که دلدادۀ رهبری و ولایت هستید و درجای‌جای شهر پل‌دخترشهید داده‌اید آگاه باشید که مقام معظم رهبری با تمام وجود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده است.

 

حسین زادۀ آملی با تبیین وظایف رهبر در سازوکار حکومت‌داری در نظام جمهوری اسلامی گفت: مقام معظم رهبری که بر تمام حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دینی و بین المللی ادارۀ حکومت اشراف و توجه کافی دارند رهبرجهان است نه فقط رهبرجهان اسلام .

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران و ایادی داخلی آنان می خواستند ازسختی معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشوربن بست درنظام اسلامی وناتوانی جمهوری اسلامی ازحل مشکلات اقتصادی را به جهانیان القاء کنند، اظهارداشت : یکی از وظایف مهم رهبری آن است که هرگاه و درهرجائی جایی‌که احساس کند یک حرکتی داردمسیر نظام را منحرف می‌کند به میدان می اید و به هر شکل ممکن جلوی آن می ایستدتا انقلاب ازمسیر اصلی خود منحرف نشود .

 

 

حجت الاسلام حسین زاده آملی درادامه به دیدگاه سید حسن نصرالله نسبت به مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این سید گرانقدر وحزب الهی دراعتراض به کسانی که می گویند توعرب هستی ونباید دست یک ایرانی(رهبرانقلاب) را ببوسی می گوید من رهبرعربم امارهبر من امام خامنه‌ای است و سزاوار است همه گروه‌ها درایران نسبت به مقام معظم رهبری ابوالفضل گونه عمل کنند و مطیع امر رهبر و سپر بلای او در مقابل آسیب‌ها باشند.

 

امام جمعۀ پلدختر درپایان خطبۀ دوم نماز از تحمل سختی های معیشتی مردم قدردانی کرد و گفت: ماروحانیت در مقابل ملت ایران خجلیم و به خاطر تحمل مشکلات و سختی‌هایی که دشمن درجنگ اقتصادی به راه انداخته ازشما قدردانی می کنیم .

27-07-1397, 15:16
بازگشت