صفحه نخست | خدمت به محرومان نبایدبراساس رأی آنان به فلان کاندیدای انتخابات باشد

خدمت به محرومان نبایدبراساس رأی آنان به فلان کاندیدای انتخابات باشد

مدیرکل کمیتۀ امداداستان لرستان برپرهیز ازسیاسی کاری درخدمت رسانی به محرومان و عدم لحاظ کردن رأی مددجویان به کاندیداهای مجلس درانتخابات تأکید کرد .

به گزارش خبرنگار بالاگریوه  جاسم محمدی فارسانی ظهرامروز درجریان بازدید ازکمیتۀ امداد شهرستان پلدختر خطاب به مدیروکارکنان کمیته امداد شهرستان گفت: به هیچ عنوان نباید ملاک درخدمت به محرومان رأی دادن یا ندادن آنها درانتخابات به فلان کاندیدای مجلس باشد زیرا هدف حضور مردم در انتخابات بود که به لطف خداوند این مهم در سطح استان اتفاق افتاد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه 43 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال دراستان تخصیص یافته که بیش از 60 درصد آن محقق شده است.افزود : 10میلیارد ریال دربحث اقتصاد مقاومتی نیز به استان لرستان اختصاص یافته که بخشی از آن سهم شهرستان پلدختر خواهدبود.

وی بابیان اینکه امروزکمیته امداد بعنوان یک نهاد انقلابی همانند نگینی درایران اسلامی می درخشد.خاطرنشان کرد: حضرت امام (رض) محرومان را ولی نعمتان اقلاب می دانستندو امیدواریم ما هم خدمت گزاران خوبی برای مردم باشیم .
مدیر کل کمیته امداد استان لرستان سپس به ایجاد بازارچه دائمی برای فروش محصولات مددجویان اشاره و خاطر نشان کرد: مسئولین کمیته امداد پلدختر قطعه زمینی را درمکانی که قابلیت فروش داشته باشد مشخص کنند تا ما از صفر تا صد آن را به طور کامل انجام  دهیم و این امر امتیاز خوبی برای شهرستان است.

وی به کاهش پنج درصدی مددجویان اشاره و اظهار داشت: این کار یک بحث فنی است ،ما باید نسبت به برنامه و الزامات توجه داشته باشیم طبق برنامه ما باید ده درصد محرومان را خود کفاکنیم و از چرخه کمیته امداد حذف کنیم.
محمدی فارسانی بااشاره به اینکه برای جامعه اسلامی زیبنده نیست که هرسال تعداد محرومان افزایش پیدا کند ،تصریح کرد: هدف ما این است کسانی که شرایط و استحقاق دارنداز امداد خارج کنیم و کسانی را که نیاز دارند به این چرخه وارد کنیم.

فارسانی با بیان اینکه هدف ما شناسایی فقرای واقعی است تا کمیته امداداز آنها حمایت کند اظهارداشت: کارغربالگری و پالایش باید با نهایت دقت صورت گیرد.و اگر تعادل درست صورت گیرد می توانیم خانواده های جدیدی را تحت پوشش قرار دهیم و کمک کنیم هر مددجو که خارج می شود توانمند شده باشد.

مدیرکل کمیتۀ امدادلرستان با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه و نگرانی و اصلی ترین هدف ماتأمین مسکن مددجویان است یادآورشد: مشکل مااین است که اطلاع دقیقی ازکمبود مسکن در شهرستان نداریم و بایدنسخه ویژه ای برای پلدختربچینیم. زیرا نمی توانیم ازظرفیت مسکن مهراستفاده کنیم وامیدوارم امسال بتوانیم ساخت وسازبرای مددجویان را شروع کنیم. چون اگر مددجویان سرپناه داشته باشند مراجعه و حضور آن ها درسایر ادارات کمتر خواهدشد.

محمدی فارسانی ازآمادگی نهاد تحت مدیریت خود برای محرومیت زدایی ازمنطقه تخت چان درشهرستان پلدختر خبرداد و با بیان اینکه باید کمک کنیم تا اشتغال ثابت برای روستائیان ایجاد گردد، افزود: کمیتۀ امداد استان می تواند طی یک اقدام انقلابی ظرف 3 تا 5 سال مشکل این مناطق راحل کندتا آبادشوند ومهاجرت معکوس به روستا ها صورت گیردزیرا اعتقادداریم عدم رسیدگی به روستاها باعث حلبی نشینی درشهرها شده است.

6-09-1395, 17:55
بازگشت