صفحه نخست | ارتقاء امنیت جامعه مستلزم تعامل پلیس و رسانه است

ارتقاء امنیت جامعه مستلزم تعامل پلیس و رسانه است


فرمانده انتظامی پلدخترگفت: نیروی انتظامی با حضور درکف خیابان به دنبال ایجاد امنیت عینی جامعه ،و خبرنگاران رسالت خطیربرقراری امنیت ذهنی مردم را برقرارمی کنند.


به گزارش بالاگریوه سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر درنشست خبری و گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی درافغانستان و تجلیل از خبرنگاران این شهرستان خبرنگاری را عشق وعلاقۀ بدون چشم داشت قلمدادکرد.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران  بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند افزود: از آنجا که ما هرلحظه درنتیجه تلاش و کوشش اصحاب رسانه از رویدادهای پیرامونی و جهان آگاه می شویم شایسته است هرروز روز خبرنگار باشد.

عبدالوند خبرنگاران را بازوی پرتوان نیروی انتظامی دربرقراری امنیت ذهنی هستندعنوان کرد و یادآورشد:  یادآورشد: رسالت خبرنگاران دربرقراری امنیت ذهنی مردم خطیرتراز ایجاد امنیت عینی بوسیله پلیس بوده و اصحاب رسانه ومطبوعات شهرستان دراین زمینه عملکرد مطلوبی داشته اند.

 


وی با اظهاررضایت از تعامل مطلوب خبرنگاران شهرستان پلدختر با نیروی انتظامی تصریح کرد: شما رسانه ای ها سربازان عرصه جنگ نرم درمقابل تهاجم همه جانبه دشمنان هستید و با توجه به اینکه انتقاد سازنده موجب رشد و شکوفائی جامعه می شود ، مسئولان بایستی از نقد رسانه ها استقبال کنند.

فرمانده انتظامی پلدختر لازمۀ رسیدن به نقطه مطلوب امنیت درجامعه را همکاری موثر اصحاب رسانه باپلیس عنوان کرد و افزود: خبرنگاران با آگاهی بخشیدن و اطلاع‌رسانی به موقع میتوانند در برقراری امنیت و پیشگیری از جرائم تأثیر زیادی داشته باشند.

درادامه این نشست خبرنگاران صدا و سیما،ایرنا،برنا،پایگاه اطلاع رسانی بیان روز و بالاگریوه و نشریه گفتار ضمن قدردانی از اقدامات رسانه ای پلیس شهرستان نسبت به ضرورت برخورد پلیس فتا با فعالیت های غیرقانونی و ناهنجاری های فضای مجازی درشهرستان تأکید کردند.

در پایان این نشست فرمانده انتظامی پلدختر با اهدای لوح و هدایایی از خبرنگاران شهرستان تجلیل کرد.

18-05-1395, 14:57
بازگشت