صفحه نخست | کشف مشروبات الکلی دست ساز درپلدختر

کشف مشروبات الکلی دست ساز درپلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:ماموران انتظامی در یک عملیات اطلاعات و شناسایی 29بطری انواع مشروبات الکلی را کشف و ضبط کردند.


به گزارش بالاگریوه سرهنگ صفرعبدالوند تصریح کرد: در این زمینه 5نفر دستگیر شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه شده است.


فرمانده انتظامی پلدختر ادامه داد: اخباری در خصوص تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و صنعتی به صورت تیمی واصل شده بود که در یک حرکت اطلاعاتی و عملیاتی این مشروبات الکلی که به طرز ماهرانه ای در اراضی کشاورزی مجاور محل تولید دفن شده بود کشف و ضبط شدند.

 

 

عبدالوند افزود: از طریق خبرهای واصله و شکایات مردمی متاسفانه درساعات پایانی شب تعدادی موتور سیکلت به سرقت رفته و چند مغازه نیز مورد دستبرد قرارگرفته بود که با هوشیاری نیروی انتظامی و عملیات های پلیسی مراتب در دستور کار قرار گرفته و تیم اطلاعاتی پلیس  سارقان را دستگیر کرد.

وی بابیان اینکه یکی ازاین سارقان در حال سرقت ازیک مغازه موبایل فروشی و یکی دیگر نیز همراه با یک موتور سیکلت مسروقه دستگیر شده است.افزود: سه نفر از همدستان این سارقان شناسایی و دستگیر شده و چندین مورد از سرقت های گذشته نیز با اعترافات این تیم سرقت کشف شده است.

سرهنگ صفر عبدالوند با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل به دنبال این هستیم تا امنیت را برای سرمایه گذار فراهم کنیم. خاطرنشان کرد : فراهم کردن امنیت برای سرمایه گذاری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های دستگاه انتظامی پلدختر در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل است.

 


سرهنگ عبدالوند با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 13درصد کاهش سرقت داشته ایم که این میزان در 27روز گذشته به 37درصد کاهش رسیده است، افزود: 167معتاد دستگیر و 204موتورسیکلت و 160خودرو نیز توقیف شده اندو در بحث تصادفات نیز 47فقره تصادف جرحی و 6فقره تصادف فوتی در حوزه شهرستان پلدختر رقم خورده است.

28-02-1395, 19:59
بازگشت