پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1241
  • 0

باحضور پرشور و با بصیرت در راهپیمائی22بهمن :

بی نظیرترین حماسه حضور مردم پلدختر رقم خورد

بالاگریوه - مردم ولایتمدار و غیرتمند پلدختر صبح امروزیکی دوساعت قبل ازآغازمراسم راهپیمائی خودرا به میدان شهید بهشتی این شهررسانده بودند تا با لبیک به ندای رهبرفرزانه انقلاب مشت های گره کرده خود را بردهان استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا وسردمداران رژیم جعلی صهیونیزم بکوبند.

بالاگریوه - مردم ولایتمداروغیرتمند پلدخترصبح امروزیکی دوساعت قبل ازآغازمراسم راهپیمائی خودرا به میدان شهید بهشتی این شهررسانده بودند تا با لبیک به ندای رهبرفرزانه انقلاب مشت های گره کرده خودرا بردهان استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا وسردمداران رژیم جعلی صهیونیزم بکوبند و تنفرو انزجارخودرا ازهمه جانخواران و ایادی ودنباله های آنان اعلام کنند.

 

به گزارش بالاگریوه به رغم هوای نامساعد و شرایط جوی نامطلوب ، مردم سرافراز و همیشه درصحنه پلدختراز زن ، مرد ، پیر، جوان ، کارمند ،کارگر، کشاورز، کاسب،شهری ، روستائی ، دانش آموز، دانشجو، استاد ،معلم ،دبیر، خدمتگذار، مدیر،روحانی ،طلبه ،نظامی ، انتظامی ، بسیج ،سپاه ، خانواده های معظم شاهد وایثارگروخلاصه ازهرقشری همچون دریائی مواج وطوفانی آمده بودند تا یکباردیگرصلابت وایستادگی خودرا درحمایت ازانقلاب و نظام اسلامی و لبیک به ندای رهبروولی فقیه خود حضرت آیه الله الامام خامنه ای به رخ جهانیان بکشانند.

درطول مسیر راهپیمائی لحظه به لحظه برانبوه جمعیت افزوده می شد وطول وعرض خیابانها ومعابرشهرناتوان ازتحمل ظرفیت این جمعیت بود .

تاچشم کارمی کرد جمعیت بود وحضوروصلابت واقتدار،بطوری که هیچ نقطه ای ازشهر نبود که بتوان با استقراردرآنجا ابتدا وانتهای جمعیت را مشاهده ومحاسبه کرد.

توان به تصویرکشیدن این حضورحماسی بادههادوربین مستقردرطول مسیرراهپیمائی امری غیرممکن می نمود.

جوانان و نوجوانانی باسربند هائی که جمله : « رهسپاریم با ولایت تاشهادت» برروی آن نقش بسته بودیاددوران دفاع مقدس را به اذهان تداعی و عشق وعلاقه قلبی خودرا به رهبرومولایشان حضرت آیه الله الامام خامنه ای به منصه ی ظهورگذاشته بودند.

جمعیت با شعارهای کوبنده «مرگ برآمریکای اسلام ستیز»و«مرگ براسرائیل» با بصیرت هرچه تمامترریشه ی همه فتنه های جهانی یعنی دولت آمریکا را نشانه رفته بودند.

عکس ها ازاحسان مهرابی

 

مردم قهرمان پلدخترهمچون مردم سایرنقاط کشورامروزجلوه هائی زیبا ازاتحاد،همدلی، یکپارچگی وانسجام وحضورتکلیف مدارانه وعزتمندانه درمعرض رصد ماهواره های دشمنان قراردادند وقیامتی برپاکردندتانشان دهندکه درهرشرایطی لحظه ای ازپشتیبانی رهبروولی فقیه خودفروگذار نکرده ودست نخواهند کشید.

سخنران مراسم 22بهمن پلدختردرفرازی ازسخنرانی خودضمن دعوت مردم به اتحاد ویکپارچگی دربرابرتوطئه های استکبارجهانی وایادی داخلی گفت: اینجا هویزه ثانی است ،خانواده های شهدا بسیجیان وهمه وهمه آمده اندتا نشان بدهند که چگونه مدافع حق و حقیقت اند.

امام جمعه پلدختربا تحلیل حدیثی ازقول امام رضا(ع) مبنی براینکه شیعیان ماهیچ وقت به حرف منافقین گوش نخواهندداد گفت: منافقین خواستند امروزشما مردم هویزه ثانی به صحنه (راهپیمائی) نیائید ولی شما باغیرت وتعصب ومشت های گره کرده آمدید تا بگوئید : « منافق کوردل ننگت باد» ، « مرگ برمنافق» .

حجه الاسلام لروند دربخش دیگری ازسخنان خود تصریح کرد: امروزهمه ازهرگروه، طایفه، جناح وحتی آنهائی که به همدیگر انتقادهائی داریم وجرو بحث هائی باهم داریم آمده اند تاعشقشان را به رهبری و ولایت نشان دهند وبه کوری چشم منافقین که می خواستند سوء استفاده بکنند وبرحضور شما مردم تأ ثیربگذارند وبه کوری چشم اوباما که اخیراً گفته بود تحریم ها سرجای خود هستند،مردم ما آمده اند تا توی دهان منافقین و یاوه گویان بزنند، آمده اند تا اعلام کنند اگرکسی کج برود ملت راست و استواراست. آمده ایم که بگوئیم اگرتحریم ها سرجای خود باقی است، تنفر وانزجارما ازآمریکا ودولتمردان آمریکا هم باقی است ،آمده ایم تا فریادبزنیم همه عاشق ومطیع رهبریم وخونی که دررگ ماست هدیه به رهبرماست، امروز دنیا ازشعار« حزب فقط حزب الله » و« حزب فقط حزب علی رهبرفقط سید علی » مردم ما به لرزه درآمده است .

راهپیمائی بی سابقه مردم پلدختردر22بهمن93برگ زرین دیگری برتاریخ سراسرحماسه این خطه ولایتمدارافزود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • سقای جبهه ها
    • 30 بهمن 1393 08:55
    • 0
    حاج آقای لروند سلام
    به نظر جنابعالی که درس دین و قرآن می دهید آیا یکی دانستن پیشکسوتان جهاد و شهادت و سربازان ولایت و رهبری با خوارج نهروان عقوبت دنیوی و اخروی ندارد؟
    شمارا به خدا چرا حدود2 سال است دارید می گوئید به من اهانت شده و لی یک مورد از این اهانت هارا به مردم نمی گوئید ؟
    • پاسداربازنشسته
    • 28 بهمن 1393 08:59
    • 0
    باسلام خدمت آقای لروند امام جمعه معززپلدختر .
    بنده ازهمسنگران آقای احمدی مدیرروزنامه بالاگریوه دریکی دوعملیات بوده ام.خواهش می کنم به سوال بنده بعنوان کسی که به روحانیت عشق و ارادت دارم پاسخ بدهید. چگونه به افرادی مانند یکی دوعضو شورا ویکی دوخبرنگارکه یا بعد ازجنگ متولد شده اند و یا رنگ جبهه و جنگ را به چشم خود ندیده اند اجازه می دهید به نام شما بدترین توهین هارا به این برادر انقلابی و رزمنده بکنند. آیا اینها واقعاً دلسوزشما هستند. یا می خواهند به قول معروف با دستان شما ماربگیرند ؟ چرابه جای آنکه گذشته روشن و شفاف آقای احمدی را درخطبه زیرسوال بردید به خودتان زحمت نمی دهید یک بارهم گذشته آن چند نفر را بررسی کنید ؟
    حاج آقا به خداقسم قیامت و سوال و جواب آن دنیا حق است. انشاالله همه ما برای سخنانمان و سکوت های مان دربرابراین توهین هائی که به سرباز واقعی انقلاب و رهبری می شود پاسخی مناسب برای پروردگارعالمیان داشته باشیم.
    • اعتدال
    • 27 بهمن 1393 13:15
    • 0
    امیدوارم حضرت حجت الاسلام لروند امام جمعه محترم به این موضوع پی برده باشند که چه کسانی ، با چه سوابقی درانقلاب و دفاع مقدس و با چه اهدافی تلاش کرده و می کنند تا ذهن ایشان را نسبت به نیروهای حامی انقلاب - نظام و رهبری بدبین کنند. تا متقابلاً ذهن این نیروها نسبت به امام جمعه مخدوش گردد. خدایا از شروسواسان خناس و تفرقه افکنان به تو پناه می بریم .
    • سید
    • 26 بهمن 1393 16:29
    • 0
    برادربسیجی و ارزشی آقای احمدی
    مطالب توهین آمیز و فحاشی های خبرنگار کیهان درپلدختر را درویژه نامه کیهان مطالعه کردم. این خبرنگاری که ما می شناسیم نمی تواند این مطالب کاملاً حوزوی را خودش تهیه کرده باشد. اینها قلم و انشای فرد دیگری است .
    درهرصورت نگران نباش خون آن شهدائی که همسنگرشان بودی پشتیبان توست . یادم نرفته وقتی درجنگ تن به تن با تکاوران ارتش بعثی عراق درکنارپل نو و روستای سیدان درعملیات بیت المقدس چگونه با شهامت و استواری به فرمان امامت حضرت روح الله خصم زبون را به خاک مذلت می نشاندی وخیلی تأسف می خورم که اکنون جنگ ندیده ها ومعلوم الحالان تورا مخالف ولایت و مخالف روحانیت و پیاده شده ازکشتی انقلاب معرفی می کنند.هیچ ابری نمی تواند برای همیشه خورشید را بپوشاند انشاالله یه روزی مثل تبل السرائر همه چیز مشخص می شود و دست های پشت پرده این توهین ها و فحاشی ها برملا و رسوا خواهند شد.
    • رضا
    • 26 بهمن 1393 11:46
    • 0
    سلام از این که با وحدت دلسوزان شهر دماغ منافقین وبد خواهان سوخت خوشحالیم از تصاویر و خبر زیبای راهپیمایی سپاسگزارم انصافا تحلیل اقای هوشیار زیبا بود در باره نماینده کاش ایشان تصاویر را در سایت ببینند تابفهمند مردم پلدختر چقدر زمان شناسند
    • شاهرخی
    • 25 بهمن 1393 12:47
    • 0
    باتشکرازمدیرمسول بالاگریوه که قبل 22بهمن مردم رادرنشریه دعوت راهپیمای برضداستکبارجهانی وانعکاس خوب شمادراین نشریه بعدازحضورپرشور مردم ولایتمداراین شهرستان نشان ازروحیات بسیجی وولایتمداری شمامیباشد منم بعنوان عضو کوچکی ازبسیج ازشماتشکروقدردانی می کنم.
    ******************
    با تشکر از اطهار محبت شما کاربرمحترم
    ما درقبال زحمات حضرت امام ، مقام معظم رهبری و روحانیت و خون مطهر شهدا برای پیروزی و استواری این نظام و انقلاب مدیون هستیم و هرکس به سهم خود بایدقدمی هرچند کوچک برداردو بنده کمترین قدم را برداشته ام و معتقدم که تا آخرعمربه شهدا و امام شهدا بدهکاریم
    • هوشیار
    • 25 بهمن 1393 07:55
    • 0
    ایشان (کاییدی)به چنددلیل ازرویارویی وحضوردرمردم خودداری میکنند1-به گفته خودشان ایشان هیچ کاره اند2-دولت قبل ودولت فعلی باب میل ایشان نیستند3-وظیفه ایشان تصمیم وتصویب برنامه های کلان کشوردرمجلس هست نه اینکه بیایندوفقط به مشکلات ومعضلات شهرومردم پلدختربرسند 4- درنهایت اگرهم کاری ازدستشان بربیایدفقط برای طایفه ونزدیکان خودشان بایدبکنندنه همه مردم پلدختر5-شایددلیل حضورایشان درراهپیمایی 22بهمن درمعمولان به خاطرنزدیکی به فرودگاه خرم آبادبودچون باتوجه به مذاکرات1+5ایشان می بایست سریعا"به تهران برگردند6-ایشان راسال آینده آخردوره نمایندگی همه خونه به خونه آبادی به آبادی خواهیم دیدپس زیادناراحت ندیدن ایشان نباشید
    • شاگرد
    • 25 بهمن 1393 00:06
    • 0
    سلام من هم با نظر دانشجو موافقم اگر نماینده اهل این شهر است 22بهمن چرا در معمولان بودند وچرا خودش نشان مردم نمیدهد اگر ایشان فرضا با مسئولین شهر مشکل دارند چرا برخلاف نمایندگان شهر های دیگر حضور نداشت ......................................................
    • دانشجو
    • 24 بهمن 1393 18:09
    • 0
    ما نماینده به مجلس فرستادیم تا درروزهای سختی فریادگرمان باشد .چرا درروزهای اخیرکه آلودگی هوای شهرستان ما تابالاتراز مرزهشدار رسیدو افرادی در سایت و ویژ ه نامه و پیامک وبیانیه فضای شهرستان را غبارآلوده تراز گردو غبارکردند خبری از نماینده نبود ؟ او کجا تشریف داشتند تا شریک نگرانی های موکلان خودباشند؟
    آقای احمدی شمارا به خدا هرچند به این آقا رأی دادی ولی از انصاف و ایمانت هم اطلاع دارم این نظر مرا تأئید کن
    *********
    پاسخ بالاگریوه :
    برادریا خواهر « دانشجو»
    ما ضمن تکریم جایگاه نمایندگی مجلس انهم به احترام موکلانی که به آقای دکتر کائیدی رأی داده اندومردم عزیزپلدختر که وی وکالت آنها را درمجلس شورای اسلامی برعهده دارد ونیزبراساس وظیفه ای که درقبال خانواده های معظم شاهد داریم ( ایشان هم فرزند شهید و هم برادرشهید هستند) اما همه آنهائی که با خصوصیات اخلاقی و سیاسی ما آشنائی دارند می دانند که رودربایستی با کسی نداشته و برسر اصول خود و حق و حقیقت با کسی عقد اخوت نبسته و چک سفید نداده ایم وانعکاس دردها ،مشکلات و مطالبات مردم را برهرمصلحت دیگری ترجیح می دهیم . امیدوارم اگر ذهنیتتان نسبت به بنده اینجوری شکل گرفته که به هرقیمت حتی به ناحق از نماینده و یا هرفرد دیگری حتی فرزند خودم دفاع کرده و انتقادخود را مطرح نکنم ، ذهنیت خود را اصلاح کنید.
    • احمد
    • 24 بهمن 1393 14:30
    • 0
    سلام خوشحالم که هم شما وهم امام جمعه اجازه سو استفاده را از دشمنان ولایت گرفتید واقعا وحدت 22بهمن شیرین ودلچسب بود به نظرم اگر مدتی این بحثها واختلافات درون خانوادگی را کنار بگذارید ومدتی اجازه سواستفاده به منافقین ضد ولایت را ندهید امام جمعه امروز هیچ اشاره ای به اختلافات نکرد که جای خوشحالی دارد
    • شاهد
    • 24 بهمن 1393 09:49
    • 0
    بیانیه توهین آمیزی که ارزش ها وباورهای دینی مردم مسلمان و همیشه درصحنه پلدختر را زیرسوال برد وبه نام شورای شهربود نمی بایستی درمحل نمازجمعه نصب می شد انشاالله امام جمعه محترم و مسئولین این کاررا ریشه یابی کنند.
    • عبدا...
    • 23 بهمن 1393 20:47
    • 0
    درودبرمردم ولایتمدار وهمیشه درصحنه پلدختر که بالبیک به ندای مولا ومقتدایمان سیدعلی عزیزباردیگر همانند36سال گذشته عزم خودرادرپاسداشت انقلاب به منصه ظهورنهادند...
    • شایان
    • 23 بهمن 1393 11:40
    • 0
    سلام
    مطلبی در مورد گردوغبارشهر تو سایتتون دیدم..الان نیستش؟
    ------
    باسلام نه مطلبی درمورد گردوغبار روی سایت بالاگریوه نبوده .احتمالاً شما خبرراهپیمائی را مطالعه کرده اید که درآن آمده بود علیرغم گردوغبارو شرایط نامساعد جوی مردم پلدختر با حضور یکپارچه خوددرراهپیمائی 22بهمن امسال مشت محکمی بردهان استکبارویاوه گویان و منافقان کوبیدند.
    • موسوی
    • 23 بهمن 1393 01:32
    • 0
    دوسه روز پیش آقای احمدی بیانیه جالبی برای جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلب ها و تفرقه انداز ها برروی سایت انداخت . اما امروز عباس جودکی خبرنگار کیهان درروزنامه کیهان مخصوص شهرستان پلدختر در دفاع دروغین ازامام جمعه و روحانیت و.....بدترین اهانت ها را به آقای احمدی کرد که سزاواربود امام جمعه محترم بیزاری خودش را ازاین اقدامات که به نام حمایت ازاو انجام می گیرد اعلام کند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید