جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 984

اميري مقدم:

همه مراكز حساس رژيم صهيونيستي در تير رس موشكهاي مقاومت است

بالاگریوه: امیری مقدم کارشناس سیاست خارجی گفت : هیچ نقطه‌ای از مراکز رژیم صهیونیستی در امنیت نبوده و در تیررس موشکهای نیروی مقاومت قرار دارد.

بالاگريوه -"رضا امیری‌مقدم" با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با این تفکر که حملات هوایی با ایجاد رعب و وحشت میتواند در مرحله اول معادله را به نفع آنها تغییر دهد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی می داند با طولانی‌تر شدن درگیریها با یک جنگ فرسایشی روبه رو خواهد بود.
اين كارشناس سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ادامه داد: فرسایشی شدن جنگ بمعنی تلفات و خسارات بیشتر برای صهیونیستها است و امروز می دانیم هیچ نقطه‌ای از مراکز رژیم صهیونیستی در امنیت نبوده و در تیررس موشکهای نیروی مقاومت قرار دارد.
وي تصریح کرد: تصور آنها این بود که می‌توانند موازنه وحشت را به نفع خود تغییر دهند و طرفی باشند که آخرین گلوله را شلیک می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و مقاومت برخلاف همه محاسبات آنان با قدرت و صلابت به پیش رفت. 
امیري مقدم در پایان خاطر نشان کرد: همه اینها باعث شد آنها علیرغم میل خود حملات زمینی را آغاز کنند و دیدیم این حملات جز خسارات و تلفات برای صهیونیستها دستآوردی نداشت و در نهایت بمانند گذشته پیش بینی می‌شود با شروطی که مقاومت تعیین می‌کند جنگ به پایان برسد. 

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید