جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 816

نماینده ولی فقیه درلرستان :

هرمديري پول بيشتري مي دهدجايگاه بهتري دررسانه ها دارد

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی : یکی از آفتهایی که متوجه رسانه‌های ما است اینست که هرکس بتواند پول بیشتری بدهد در رسانه‌ها جایگاه بالاتری پیدا می‌کند.

بالاگريوه-حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: گسترش فضائل اخلاقی، باز داشتن جامعه از رذائل و غیره مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها هستند.بنا بر این رسانه‌ها باید ارزش‌های دینی را به مردم معرفی کنند.

وی افزود:اگربه مردم فضیلتهای کلام رابیان کنیدمردم نیزبه خوبی تبعیت می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آبادیادآورشد:میدان رسانه میدان گسترش فضیلت‌هااست ونبایدبه میدان تاخت وتازهابه همدیگرتبدیل شودزیراپیامبر اکرم(ص)منادی فضیلت‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت:‌ دروغ، تهمت، افترا و بدگویی نباید در رسانه‌ها جایی داشته باشد و رسانه‌ها باید سعی کنند با اخلاق اسلامی و براساس موازین اسلامی حرکت کنند.

میرعمادی ادامه داد:همه رسانه‌ها بایدسعی کنندبرای گسترش عدالت،معنویت وخدمت به مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه درلرستان متذکر شد: امروز جامعه ما نیاز به پیشرفت، عمران و آبادانی دارد که رسانه‌ها می‌توانند در معرفی ظرفیتها تأثیر بسزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز هر مدیری پول بیشتری می‌دهد جایگاه بهتری در میان رسانه‌ها دارد، خاطر نشان کرد:یکی از آفتهایی که متوجه رسانه‌های ما است این است که هرکس بتواند پول بیشتری بدهد در رسانه‌ها جایگاه بالاتری پیدا می‌کند.

میر عمادی عنوان کرد:رسانه‌ها نباید مشکلات مالی را با رسالت خودشان در این کار عوض کنند، چرا که رسالت خبرنگاری بسیار بالا است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه برخی از ادارات اعتبار بالایی جهت تبلیغ در رسانه‌ها هزینه می‌کنند،تصریح کرد: بیشتر تبلیغات مدیران بصورت شخصی شده زیرا دیده می‌شود برخی از مدیران هزاران مشکل در اداره دارند اما در صفحه اول مطبوعات پررنگ می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: متأسفانه تلاش و خدمت به مردم جای خود را به تیترهای درشت در میان مطبوعات داده است بنابراین باید رسانه‌ها بستر را برای پیشرفت جامعه فراهم کنند.

میر عمادی خاطرنشان کرد: محوریت فعالیت‌ رسانه‌ها و مطبوعات درسال جاری باید فرهنگ، اقتصاد، پیشرفت و تعالی جامعه باشد.

منبع: فارس

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید