شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 745

سردارسعیدقاسمی ازیادگاران هشت سال دفاع مقدس :

به درستي به وصيت امام عمل نكرديم

سردارقاسمی : ما خیلی به وصیت امام که گفته بودند «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت درپیچ وخم زندگی فراموش شوند»، عمل نکردیم.

بالاگريوه-سردارسعیدقاسمی ازیادگاران هشت سال دفاع مقدس درآیین تحلیل ازسراینده مداحی «کربلا،کربلاماداریم می آییم» که درسازمان رسانه ای اوج برگزارشد،بااشاره به اینکه اثرهای خاص در زمان و مکان و درشرایط خاصی اتفاق می افتند،به انتقاد از مباحثی که این روزها درباره هنر اسلامی و غیراسلامی مطرح میشود،پرداخت و گفت:این حرفهایی که برخیها درخصوص هنر دینی و غير ديني، اسلامی و غیر اسلامی، مطرح می کنند، به گوش ما نمی رود زیرا مانیفستی داریم که خود را با آن هماهنگ می‌کنیم یعنی هنری راقبول داریم که صیقل دهنده اسلام ناب باشد.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، وی ادامه داد : هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه داری مدرن، کمونیست خون آشام، اسلام التقاطی، اسلام سازش و فرومایگی،اسلام مرفهین بی درد و دریک کلام اسلام آمریکایی،باشد.بنابراین تنهابه هنری بایدپرداخت که راه ستیزباجهان خواران را اصل می داند.

 

                                                

قاسمی افزود: اینکه اكبر شريعت سراینده مداحی «کربلا،کربلاماداریم می آییم»، درشهرخودش یعنی شیراز هم غریب است و همه تصور می کردند این فرد شهید شده، نشان میدهد ما خیلی به وصیت امام که گفته بودند «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت درپیچ وخم زندگی فراموش شوند»، عمل نکردیم.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید