سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
سیاست / فرهنگ و هنر / جنگ نرم
شناسه خبر: 602

بازگشت آرام موریانه های فرهنگی

نفوذ موريانه هاي فرهنگي و اخلاقي به درخت تناور انقلاب

رامین پرچمی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون که درایام فتنه ۸۸ و درجریان راهپیمایی ۲۵ بهمن درحال فیلمبرداری از اغتشاشگران توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده بود، درحال بازگشت به عرصه تئاتر است.

بالاگريوه-رامین پرچمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که درایام فتنه ۸۸ و درجریان راهپیمایی ۲۵ بهمن درحال فیلمبرداری از اغتشاشگران توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده و مدتی را در زندان سپری کرده بود، درحال بازگشت به عرصه تئاتر است.

به گزارش صلح نيوز چند روز قبل خبرگزاری مهر خبری باعنوان “بازیگران سینما نمایشنامه میخوانند” را بر روی خروجی خود قرارداد و ضمن مصاحبه با بهاره مشیری كار گردان این نمايشنامه خوانی ذیل این خبر آورد: « قراراست نمایشنامه“ عاقبت عشاق سینه چاک” با ترجمه شهرام زرگر را در قالب برنامه نمایشنامه‌ خوانی۲۱دی ماه در تالار حافظ اجراکنم.

این نمایشنامه بانگاهی طنزمشکلات یک مرد میانسال بازن‌ها رابه تصویر می‌کشد.”عاقبت عشاق سینه چاک”سه بازیگرزن و یک بازیگر مرد دارد که رامین پرچمی،رابعه اسکویی،شایسته ایرانی وخودم بازیگران نمایش هستیم. به تازگی نیز تمرین‌های این نمایشنامه‌خوانی آغازشده است.»

خبرگزاری مهر در معرفی رامین پرچمی می آورد: وی که بابازی درنقش اصلی سریال پرمخاطب “درپناه تو” مطرح شد بازی در سریال‌هایی چون “همسایه‌‌ها” و “زیر آسمان شهر ۳″ و فیلمهای سینمایی “ضیافت” ، “اعتراض” ، “تلفن”، “خاکستری” ، “مهمان مامان”  و ”اخراجی‌‌ها ۲″ را نیز درکارنامه دارد.

در پایان بد نیست گریزی بزنیم به قسمتی از نامه نگران کننده پرویز شیخ طادی کارگردان سینما به کمیسیون فرهنگی مجلس:

“اعضای محترم کمیسیون فرهنگی ؛اوضاع اخلاقی وفرهنگی درطبقات مختلف جامعه ایرانی مطلوب نیست ومرا بیاد دوره هایی از تاریخ می اندازد که همه درگیر گناهان ریز و درشت شدند و مغول همه را دربند کرد ؛حالا مغولهای زمان فرهنگ دنیاپرستی و اسراف و اشرافیگری و دروغ و تحریف و تغییر ارزشها گردیده.

یک سقوط جمعی آغازشده که به عمدیاجهل آنرابرگردن تحریم ومشکلات اقتصادی می اندازند؛درصورتیکه به شماثابت میکنم اینگونه نیست؛ملت ماشرایط بسیار سخت تر رادردوران دفاع مقدس تجربه کرده؛ در زمانی که از قاشق و چنگال تاسلاح های پیشرفته از خارج وارد میشد اوضاع اینگونه نبود؛ پوست و گوشت و استخوانمان با تحریمها محکم شده بود؛ فقیر شدیم اما این فقر اخلاقی و فرهنگی است؛ ازعدم تعهد نسبت به هشدارهای ولی امر است که حتی توان امر به معروف و نهی از منکر را هم نداریم. درختی تناور شدیم اما همین سرو بلند بالا ازدرون توسط همین موریانه های فرهنگی واخلاقی ........”

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید