پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 584

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان :

ملت عاشورائي ايران دست از ياري حسين زمانش برنخواهدداشت

بالاگریوه/جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان:نهم دی ماه اثبات کرد ملت عاشورایی ایران هرگز دست از یاری حسین زمانش بر نداشته و بر نمی دارد.

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان به مناسبت 9 دي ماه روزتجديد ميثاق امت با ولايت دربيانيه اي اعلام كرد:نهم دی ماه اثبات کرد راه عاشورا و مسیر کربلاییان هنوز باز است و ملت عاشورایی ایران هرگز دست از یاری حسین زمانش بر نداشته و بر نمی دارد.

بالاگريوه-در این بیانیه آمده است:از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی، ماهیتِ الهی این انقلاب عظیم، که ریشه در جریان اصیل  اسلام ناب محمدی (ص) دارد، عناصرِ منافق و ناخالصی را که به هر دلیلی در زیر لوای آن گرد آمده اند تصفیه کرده و پرده از روی جریان نفاق برانداخته است.

حافظه تاریخی ملت عزیز و با بصیرت ایران نمونه های فراوانی از رویارویی فتنه گران با نظام اسلامی و البته شکست و ناکامی و رسوایی شان را به یاد دارد. از آتش افروزی های رجویِ منافق تا دشمنی ها و سنگ اندازی های آشکار و نهان بنی صدرِ خائن، تا فتنه ی تیر ماه 78و اخیرا فتنه 88 که به اعتراف دوست و دشمن بزرگترین فتنه در تاریخ سی و چند ساله انقلاب بوده است.

البته ملت بزرگ و بصیر ایران روزهای فراوانی را نیز به یادداردکه در آنها حماسه، بصیرت، آگاهی، ایستادگی در راه حق،دلدادگی به خدای متعال و ایمان به تحقق وعده های الهی و تبعیت از رهبری الهی وحضور به موقع در صحنه موج می زند و همچون خورشیدی شبِ ظلمانی فتنه و فتنه گران را روشن و باطنِ باطل و طینتِ پلیدشان را، علی رغم ظاهر حق به جانب شان، رسوا می کند تا برای هیچ کس حجتی در حمایت از فتنه و فتنه گران باقی نماند.

نهم دی ماه 88 یکی از این روزها بود که تا ابد بر تارکِ عظمت ، بصیرت وحق خواهی ملت ایران خواهد درخشید. نهم دی ماه ثابت کرد که کوثر انقلاب همیشه جاریست ؛گرچه عده ای که از انقلاب به نان و نامی رسیده اند ودر مردابِ راکد دنیا طلبی و بی بصیرتی مانده اند، به زعم باطل خود بخواهند مانعِ جریان ِاین کوثر همیشه جاری شوند.

نهم دی ماه ثابت کرد شجره طیبه انقلاب اسلامی ریشه ای بس محکم دارد و تا همیشه جان رهروانِ راه عزت و حقیقت را از عطرِ گل های معطرش حیات و شور و شعور می بخشد. نهم دی ماه اثبات کرد راه عاشورا و مسیر کربلاییان هنوز باز است و ملت عاشورایی ایران هرگز دست از یاری حسین زمانش بر نداشته و بر نمی دارد.

نهم دی ماه اثبات کرد که خواب های آشفته فتنه گران و باطل اندیشان برای ملت ایران هرگز تعبیر نخواهد شد. نهم دی ماه رویش نسل جوان انقلابی و بصیرت و آمادگی اش را برای حضور در همه صحنه های انقلاب در برابر ریزشِ واپس گرایان و پشت کنندگان به انقلاب اثبات کرد.

امروز هم ملتِ نهم دی ماه با همان بصیرت و آمادگی در صحنه حاضر و تحرکات فتنه گران و دست و پا زدن های بی  حاصل و سخنان طلبکارانه و بی حیایی و وقاحتِ عقبه های فکری و عملیاتی شان را زیر نظر دارد.

حقیقتا رافتِ بالای نظام اسلامی در حق این مزدوران وطن فروش و دنباله های بی شرم و حیایشان کار را به جایی رسانده که دم از طلب خود می زنند. کدامین طلب؟طلبِ آبرویی که به خاطر دروغ و تهمتی نابجا از نظام اسلامی بردید؟ طلبِ خیانت و وطن فروشی؟ طلبِ همدستی و هم صدایی با دشمنان ملت ایران؟ طلبِ خسارت های بسیار مادی و معنوی؟  طلبِ بی قانونی و لگد زدنتان به قانون؟ طلبِ زیر پا گذاشتن ارزش های دینی و مقدسات مردم مسلمان ایران؟ طلبِ هتک حرمت عاشورای حسینی؟ یا طلبِ خون هایی که به ناحق ریخته اید؟ گمان می کنید آبرویی برایتان باقی مانده تا در فضای گفتمان اعتدال و با دیدار های غیر قانونی با هیئت پارلمانی اروپا و واسطه گری عده ای بد نام، که می خواهند جنایتِ عظیم فتنه را در حد سو تفاهمی کوچک کنند، و فشار بر نظام می توانید آزادیتان را خواستار شوید؟

فَاَینَ تَذهَبون؟به کجا می روید؟اگر شما خود را به کری و کوری و فراموشی زده اید ملت ایران هنوز بیدار و هوشیار و نهم دی ماه دیگری در پیش است. می دانید اگر وقاحت و پررویی را کنار نگذارید و دوباره بخواهید بازار فتنه تان را گرم کنید ملت یکصدا مرگتان را خواستار می شود.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، روز میثاق امت با ولایت، همچون همه ی اقشار ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با آرمان های والای نظام اسلامی، امام راحل عظیم الشان، شهدا و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) میثاقی دوباره می بندد و با محکومیت تحرکات اخیر فتنه گران در دیدار غیر قانونی با هیئت پارلمانی اروپا و تلاش عده ای معلوم الحال برای آزادی فتنه گران با کوچک نمایی خیانت و جنایت عظیم شان، از مسئولان محترم قوه قضاییه می خواهد فتنه گران بی حیا را به اشدِ مجازات رسانده و طومارفتنه گریشان را برای همیشه درهم بپیچد و از دانشجویان بصیر و انقلابی می خواهد با حفظ بصیرت و آگاهی در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب حضور یافته و همه یک صدا محاکمه فتنه گران را فریاد بزنند تا هیچ کس جرات فتنه گری و دفاع از فتنه گران را به خود ندهد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید