چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
سیاست / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 554

سردارجعفري :

فقط رهبرمعظم انقلاب بردموشك هاي ماراتعيين مي كند

بالاگريوه/فرمانده کل سپاه پاسداران : برد موشکهای ایران به رژیم صهیونیستی هم می‌رسد/برد موشکهای ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند.

بالاگريوه-فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برد موشکهای ایران به رژیم صهیونیستی هم می‌رسد، گفت:برد موشکهای ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند.
به گزارش صلح نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، عزیزجعفری فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاح این ساختمان درخصوص مواضع اخیر آمریکا در رابطه بامذاکرات ژنو اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا چراغ راه ماست و هیچگاه نبایدبه دشمن اعتماد کرد.
این مسئول افزود:انقلاب اسلامی ازاساس با نظام سلطه و استکباری مخالف است و شعار اصول انقلاب تازمانی که پابرجا باشد با مواضع دشمن استکبار و نظام سلطه ناسازگاری دارد مگر آنکه ماهیت استکباری آمریکا عوض شود، در این صورت می‌توان گفت که ماجنگی با هم نداریم.
جعفری درپاسخ به سئوالی مبنی براضافه کردن بردموشکی سپاه پاسداران،بابیان اینکه بردموشک‌های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند، عنوان کرد : مابه دنبال اضافه کردن برد موشکهایمان هستیم و توانایی انجام اینکار را هم داریم و موشکهای ما باید به رژیم صهیونیستی برسد و موشکهای موجود دو هزار کیلومتری هم به رژیم صهیونیستی می‌رسد.
                      
                     
وی گفت: درجلسه‌ای که صبح امروز با فرماندهان سپاه استان البرز برگزار شد، برنامه‌های خوبی به ویژه در بحث فرهنگی مصوب شد.
جعفری درپاسخ به سئوال دیگری درموردفعالیت مجددجریان انحرافی درکشور بیان داشت:جریان انحرافی درتلاش است مسیر انقلاب راازمسیراصلی منحرف و به بیراهه بکشانداین حرف درشعار آنها که نه غزه، نه لبنان،جانم فدای ایران نمود پیدا کرد که با تدبیرمقام معظم رهبری این فتنه راه به جایی نبرد.
سردارجعفری در پایان موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای برای فشار به مردم درجهت جدایی از شعارهای انقلاب دانست.
دسته بندی: سیاست / جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید