سه شنبه، 29 اسفند 1402
سیاست
شناسه خبر: 2988
  • 0

با حضور اقشار مختلف مردم و جریان ها و سلایق مختلف سیاسی ؛

قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در پلدختر افتتاح شد + تصاویر

قرارگاه مرکزی ستادهای انتخاباتی مردمی آیت الله رئیسی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر پلدختر افتتاح شد.

قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر پلدختر افتتاح شد


به گزارش بالاگریوه، قرارگاه مرکزی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور اقشار مختلف مردم و سیاسیون با رعایت پروتکلهای بهداشتی در فضای پارک جانبازان افتتاح شد.

امام جمعه موقت خرم آباد دراین مراسم با بیان اینکه امروز درکنار هم و برای خلق یک حماسه بزرگ ،حضورحداکثری مردم پای صندوق های و انتخاب فرد اصلح گرد هم آمده ایم اظهار داشت:برای برون رفت از مشکلات فعلی نیاز به تحول است که باید با حضور در پای صندوق رای و انتخاب رئیس جمهوری با سابقه عملکرد خوب و برنامه های قابل اجرا به دور از رای دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا افزود:امروز حضور مردم در صحنه نشان از وفاداری آنها به انقلاب،امام و مقام معظم رهبری است و برای حفظ این مهم باید با وحدت و برادری در کنار هم به سوی حرکت انقلابی و ملی به پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه اصل حضور مردم درپای صندوق های رای با هرسلیقه ای ارزشمند است و ما دست همه شرکت کنندگان در انتخابات رامی بوسیم عنوان کرد:عملکرد های گذشته سبب دلسردی و نارضایتی مردم شده است که مردم در این دور برای انتخاب فرد اصلح عملکرد گذشته و برنامه های کاندیدا را مد نظر قرار دهند،کاندیدایی که برای حل مشکلات مردم برنامه های قابل اجرا داشته باشد و ضمانت اجرای این برنامه ها هم کارنامه آنان است .

خطیب جمعۀ خرم آباد با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم که در مورد انتخابات روشنگری کنیم و هر نفر ۱۰نفر را به شرکت در انتخابات دعوت کند بیان کرد:طی ۲۴ سال گذشته داوطلبانی که بهتر توانسته با الفاظ بازی کرده و موج سواری کنند موفق بوده که باید برای نخستین بار به دور از احساسات رای دهیم تا شاهد تغییر و تحول به صورت درست و منطقی باشیم.

گفتنی است در ابتدای این مراسم نورالدین احمدی رئیس قرارگاه ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان پلدختر ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان درهمایش بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

                                                                                             تصاویر مرتبط 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بسیجی
    • 8 تیر 1400 15:55
    • 0
    مدیریت رسانه بالاگریوه سلام.
    پیام بالا کاملا"درست است حالا نمیدانم منظورکیست ولی کسانیکه پروفایل شان آقای روحانی بودوالان رئیسی خجالت بکشند.دیگه بسه،انسان باشند.یکی ازهمین افرادریاکارومنافق دردهه هشتادوام های خریدخودرو دفترنماینده اسبق(نه سابق) رادرازاء دریافت مبالغ بالا به دیگران واگذارمیکرد.درازاء دریافت ودرخواست کت وشلوار،چه کارهایی که نکردن!!!.آدم خجالت میکشدکه بیان کندالان هم دربه دربه دنبال فعالین ستادهای رئیسی اند این کوتوله های ازخدابی خبر وجیب مردم زن.
     
    • بسیجی
    • 2 تیر 1400 00:20
    • 0
    باتشکرازحاج احمدی بابت زحماتشان.
    یکی ازفرهنگیان پیشکسوت شمال پلدخترکه به خاطرمنافع زودگذردنیوی سرسخت حامی روحانی بودودر ستادش فعالیت میکرد وگروه وکانال تلگرامی زده بوددراین مدت فرزندانش استخدام ومنصوب شدندولی دراین هفته ها سالوس واربه سمت آیت الله رئیسی حرکت کرده ووبا زن وبچه درمراسمات انتخاباتی وی شرکت وجلوی دوربین میرود.متاسفانه چنین اشخاصی درادوارگذشته درارتباط بانماینده اسبق شهرستان )حاج آقاشاهرخی وادارات آنزمان بودندوهراداره ای میرفتن دست خالی به متزل برنمی گشتند!!!!
    دنبال نان وغذایی......باگرفتن هدیه(رشوه)برای مشتاقان مدارک جمع میکردو......
    حاج احمدی عزیزچنین افرادی راچه بنامیم؟
    امروزه هم درکنارنماینده فعلی دنبال آب ونان است
    ب 
    • طرفداررئیسی
    • 22 خرداد 1400 15:48
    • 0

    باتشکراززحمات حاج احمدی

    متاسفانه عده ای که برای دولت اصلاح طلب جانفشانی کردن هم اکنون نیزبرای تثبیت مسئولیت خودوفرزندان کانال وگروه ستادی برای آیت الله رئیسی زدن .مثلا"یکی ازفرهنگیان روستاهای شمال پلدخترکه روحانی راقدیس میدانست وباتوحه به این مساله نزدیکانش استخدام ومنصوب شدن هم اکنون باتغییرچهره سیاسی وبرای محکم کردن جایگاه نزدیکانش رئیس دولت راتمسخرمیکندوازفعالین دروغین ومنفعت طلب آیت الله رئیسی است.ریا؛نفاق؛شکایت بازی وجذب منافع مادی ومالی ارگانهاازصفات بارز اینگونه افرادبوقلمون صفت است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید