سه شنبه، 29 اسفند 1402
بهداشت و سلامت
شناسه خبر: 2987
  • 0

در نتیجۀ ارزیابی های رئیس سازمان اورژانس لرستان

حمزه مهری مدیرنمونه اورژانس لرستان شد

در نتیجۀ ارزیابی های حاصل از بازدید های رئیس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان ،مدیر و مركز فوريت هاي پزشكي ۱۱۵ پلدختر بعنوان نمونه در استان لرستان معرفي شدند

به گزارش بالاگریوه حمزه مهری رییس اورژانس پبش بیمارستانی شهرستان پلدختر بعنوان مدیر نمونه در سال ۹۹ از میان روسای اورژانس ۱۱۵ استان لرستان ،هدیه و لوح سپاس دریافت کرد.

 

شایان ذکر است که دکترصفدری رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و فوریتهای پزشکی لرستان به همراه تیم کارشناسی مرکز اورژانس استان از پایگاه های جاده ای و شهری شهرستان بازدید کردند و از نزدیک توان علمی، امکانات و تجهیزات و ناوگان خودرویی و همچنین وضعیت رفاهی پایگاه های این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

دراین بازدیدها همچنین جلسه ای با مدیران شبکه بهداشت ودرمان و دانشکده پرستاری برگزار گردید که موارد و مسائل مربوط به اورژانس ۱۱۵ بررسی شد.

 

رضايتمندي مردم و مسئولين ،بكارگيري تجهيزات و امكانات پزشكي مورد نياز ، سرعت عمل و امداد رساني به موقع، نظم و انضباط پرسنل ، چيدمان استاندارد آمبولانس ها و تكريم ارباب رجوع از مهمترين شاخصه هاي انتخاب مركز فوريت هاي پزشكي 115 شهرستان پلدختر بود که مورد پایش قرار گرفت .

مدیرمسئول و هیأت تحریریۀ رسانۀ بالاگریوه از خداوند بزرگ برای این مدیر اخلاق مدار و تلاشگر موفقیت روز افزون مسألت می نمایند .

دسته بندی: بهداشت و سلامت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید