پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2914
  • 0

با ارسال شکوائیه ای به نمایندۀ ولی فقیه ،استاندار و رئیس کل دادگستری لرستان

فرهنگیان سیلزده پلدخترازرئیس آموزش وپرورش این شهرستان شکایت کردند

تعدادی ازفرهنگیان سیلزده پلدختربا ارسال شکوائیه ای به دفتر نمایندۀ ولی فقیه دراستان ،استاندار،مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس کل دادگستری لرستان ازرئیس آموزش وپرورش شهرستان شکایت کردند.

تعدادی ازفرهنگیان سیلزده پلدخترکه درجریان سیل ۱۲ فروردین سال جاری منازل،وسایل نقلیه و لوازم زندگی آنان ازبین رفته و اعتقاددارند رئیس آموزش وپرورش شهرستان طی اقدامی تبعیض آمیز نام آنان را ازلیست دریافت کنندگان کمک های نقدی ۲ تا ۵ میلیونی حذف کرده طی نامه ای به استاندارلرستان خواستار پیگیری موضوع شده اند.

 

به گزارش بالاگریوه دربخشی ازاین شکوائیه که رونوشت آن به دفتر آیت الله میرعمادی نمایندۀ ولی فقیه درلرستان، رئیس کل دادگستری لرستان ،مدیرکل آموزش وپرورش لرستان و هیأت بدوی این ادارۀ کل ارسال گردیده و تصویر آن در اختیار بالاگریوه نیز قرارگرفته خطاب به دکترخادمی استاندار لرستان  آمده است :

 

به استحضار می رساند رئیس ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان پلدختر دراقدامی کاملا تبعیض آمیزفهرست تعدادی ازفرهنگیان شهرستان رابه عنوان سیلزده به قول خودش برای مقامات بالای وزارتخانه ارسال کرده وبا تعیین درصدتخریب برای آنان (گرچه این امرموضوعی تخصصی بوده و ازعهدۀ رئیس آموزش وپرورش بارشتۀ تحصیلی غیرمرتبط خارج است) افرادخاصی رامشخص نموده که ازطریق سامانۀ رسمی حسابداری آموزش و پرورش مبالغی از ۲ تا ۵ میلیون تومان به حساب آنان واریز شده است .

 

حدود ۶۰ فرهنگی سیلزدۀ امضاء کنندۀ این شکوائیه دربخش دیگری از نامۀ خود آورده اند : درحالی که بعضی فرهنگیانی که مورد لطف رئیس آموزش و پرورش قرارگرفته اند اصلا در معرض و حریم سیل نبوده اند اما بسیاری ازفرهنگیانی که در جریان سیل ۱۲ فروردین بیشترین آسیب هارا دیده اند و دربنیادمسکن تشکیل پرونده داده اند از لیست رئیس ادارۀ آموزش و پرورش به دلایل احتمالا سیاسی حذف شده اند .

علاوه براین مبالغی نیز ازطریق کانون بازنشستگان آن هم بامعرفی و تعیین درصد تخریب بوسیلۀ آموزش وپرورش پلدختربه حساب حدود ۵۰ نفر واریزگردیده که دراین مورد نیزحق بسیاری از بازنشستگان سیل زده رعایت نشده است.

 

لذا ما امضاء کنندگان ذیل به نمایندگی ازفرهنگیان سیل زده ای که حق آنان تضییع گردیده خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم .

 

گفتنی است فرهنگیان پیگیر این موضوع درتماس با بالاگریوه اعلام کردند که این شکوائیه با دستور آقای محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان درحال پیگیری است .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • فرهنگی سیلزدۀ پلدختری
    • 7 مهر 1398 13:29
    • 0
    یک موضوع کاملا مشکوک درزمینۀ پول هائی که رئیس آموزش و پرورش بین فرهنگیان سیل زده توزیع کرده آن است که درمقابل نام بعضی ازسیل زدگان فرهنگی درلیست هائی که دردست آقای شاهمرادی (رئیس آموزش و پرورش پلدختر) است مبالغی از ۲میلیون به بالا نوشته شده که مثلاً به حساب این افراددربانک ملی واریز شده است اماوقتی این افرادبه بانک مراجعه می کنند خبری ازواریز مبالغ مندرج درلیست آقای شاهمرادی نیست !
    بنده به عنوان یکی از این افراد برایم شک پیش آمده که نکند این پول ها به نام ما از تهران( وزارت آموزش و پرورش) آمده اما به افراد دیگری داده شده باشد !!
    • معلم سیلزده
    • 6 مهر 1398 23:01
    • 0
    رئیس آموزش و پرورش پلدختر پاسخ دهد بر چه اساس و شاخصی برای خانه و لوازم خانگی معلمان سیلزده درصد خسارت تعیین کرده است.از قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان (عج)میخواهیم این موضوع را پیگیری نمایند و اسامی ۲۷۱ نفر که پول بحساب آنها واریز شده است را از بانک ملی بگیرند و راستی آزمایی شود تا کسانیکه سیل نزده هستند ولی پول بحسابشان واریز شده مشخص شوند و طبق قانون باعامل یا عوامل این حق کشی که چنین مشکلات اجتماعی و بی اعتمادی را بوجود می آورند برخورد شود.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید