جمعه، 10 فروردین 1403
---
شناسه خبر: 2912
  • 0

امام جمعه پلدختر:

برنامه های هفته دفاع مقدس متعلق به همۀ مردم است / برخی مدیران نسبت به بعضی ازبرنامه ها بی تفاوت هستند

امام جمعه پلدختر : هفته دفاع مقدس متعلق به ملت شریف ایران اسلامی است وهمه بایددر برنامه ها ی این هفته شرکت کنیم

امام جمعه پلدختر گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به  ملت شریف ایران اسلامی است وهمه باید در برنامه ها ی این هفته شرکت کنیم

به گزارش خبرنگاربالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی ظهر امروز درجلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که درسالن شهدای فرمانداری برگزارشدبا انتقاد ازبعضی مدیران پلدختر که نسبت به برخی از برنامه ها بی تفاوت هستند ویا برای رفع تکلیف حضور پیدا می کنند افزود: اگر برنامه ای تدارک دیده می شود باید از آن برنامه بهره ای ببریم وگرنه مستند سازی یک برنامه هنر نیست

وی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارندکه مدیران فعال باشند افزود:ضرورت ندارد که اگرحرفی توسط فرماندار وامام جمعه مطرح می شود ۱۰نفر زنگ بزنندکه چرا این مطلب را بیان کردید.چون من عناد ودشمنی شخصی با کسی ندارم.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه مسئولیت فرصتی است که باید ازآن استفاده شود تامشکلات مردم برطرف شود.گفت: امروز مردم به سبب مشکلات پس از سیلاب فشارهائی را تحمل می کنند ومسئولان بایستی درراستای تکریم این مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه باب توجیه مسئولان برای شرکت نکردن درجلسات باید بسته شودگفت: مدیران شهرستان به عنوان لشکر فرماندار باید پشت سر او درجلسات حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد:برنامه دفاع مقدس متعلق به سپاه وارتش نیست بلکه متعلق به همه ملت شریف ایران اسلامی است وسپاه پاسداران فقط متولی برگزاری آن است و وقتی که متعلق به مردم است همه باید در برنامه ها شرکت کنیم .

 

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حضور نیروهای ایرانی دراقلیم کردستان عراق وهشداربه ناو انگلیسی وبرگشت آن نشانه اقتداروعظمت ایران اسلامی ونیروهای انتظامی ونظامی است خاطرنشان کرد:در بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید از یادگاران دفاع مقدس وخانواده های آنان یاد کرد.

 

رئیس دادگستری پلدختر:

اگردرلایروبی رودخانه وبازسازی دیوارساحلی تسریع نشود

خطرسیلاب مجدد پلدختررا تهدید می کند

 

رئیس دادگستری شهرستان پلدختر گفت: عدم لایروبی رودخانه کشکان وبازسازی دیوار ساحلی پلدختر را در معرض سیلاب بعدی قرارمی دهد.

اکبر رشیدی رئیس دادگستری شهرستان پلدختر نیز در این جلسه با انتقاداز لایروبی نشدن رودخانه کشکان و عدم تکمیل بارسازی دیوارساحلی گفت: اگرسیلی اتفاق بیفتد قطعا خساراتی بیش ازسیل قبلی را شاهد خواهیم بود چون هیچ مانعی در برابر سیل وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدسی که ما درحال حاضر گرامیداشت آن را برگزار می کنیم وتشکیل جلسه دادیم برای حفظ تمامیت ارضی کشور وکیان جامعه ایران اسلامی بوداظهار داشت: ما بایستی دربرابربلایای طبیعی همچون سیل درست مانند دوران دفاع مقدس با آمادگی کامل و بسیجی وار اقدام کنیم . 

« رشیدی » با قدردانی ازنیروهای جهادی،سپاهی وارتشی که در زمان وقوع  سیل پای کاربودند و اقدامات شایسته ای را برای حفظ جان ومال مردم انجام دادند افزود: اگر سیلی به میزان سیل قبلی به وقوع بپیوندند با توجه به اینکه سد ساحلی و لایروبی رودخانه کشکان در فرصت مناسب انجام نشده قطعا خساراتی بیش از سیل قبلی را شاهد خواهیم بود چون هیچ گونه مانعی در برابر سیل نداریم.

این مسئول قضائی عنوان کرد:پیشنهاد می شود با رایزنی با مسئولان استانی وکشوری اقدامات ضروری درجهت سرعت بخشدن به ساخت دیوار ساحلی انجام گیرد.

رئیس دادگستری پلدختر با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه بارندگی های پاییزی زودتر از سال های گذشته شروع خواهدشد باییستی دیوار ساحلی شهر پلدختر هرچه سریعتر بازسازی شود، بیان کرد:در هفته دفاع مقدس بیاییم کارهایمان یک نمودی جهت جلوگیری از خسارات سیلاب های آتی داشته باشد.

دسته بندی: ---
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 26 شهریور 1398 15:00
    • 0
    باسلام ، تهدیدشدی یا ...
    ===
    پاسخ بالاگریوه :
    برای ما مهم نیست تو چی فکر می کنی آقای « شهروند » هم دلیل ناراحتی و عصبانیتتو میدونم و هم از طریق ای پی میشناسمت .
    تو اگر مرد میدان سیاست بودی با اسم و مشخصات واقعی دیدگاههای خودرا مانند بالاگریوه عیان می کردی !

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید