سه شنبه، 29 اسفند 1402
اجتماع
شناسه خبر: 2904
  • 0

باهدف رفع محرومیت و بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان :

بنیاد برکت ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال تسهیلات درپلدختر پرداخت کرده است

بنیاد برکت با هدف رفع محرومیت و بیکاری از آذرماه ۱۳۹۷ تاپایان اسفندماه سال گذشته ۱۵۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زائی در پلدختر پرداخت کرده است

بنیادبرکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت وبیکاری از آذرماه ۱۳۹۷تا پایان اسفندماه سال گذشته ۱۵۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زائی در پلدختر پرداخت کرده است .

 

بالاگریوه ؛ مجری طرح های اجتماع و اشتغال محور بنیادبرکت درلرستان با ارسال یادداشتی به بالاگریوه اعلام کرد :تعداد افراد اهلیت سنجی شده درپلدختر ۲۲۰۰نفر بوده اند که از این تعداد ۵۸۰ نفر شرایط دریافت تسهیلات اشتغال زایی بر اساس آیین نامه بنیاد برکت را دارا بودند و از این تعداد تاکنون ۵۳۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

 

شهریار پورامرائی بابیان اینکه هدف بنیاد برکت رفع محرومیت و بیکاری ازروستاهای سراسر کشور می باشد،سقف پرداختی به گیرندگان این تسهیلات را ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال عنوان کرد و افزود : بیش از ۷۵ روستا در شهرستان پلدختر مشمول طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت شده اند .

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بنیادبرکت به طرح های پرورش دام سبک وسنگین، پرورش قارچ، پرورش مرغ بومی ،خیاطی و گلیم بافی پرداخت شده است ،اظهارداشت : تمام تلاش مجری و تسهیل گران بنیاد برکت این است که فارغ از هرگونه اهمال کاری،جانبداری ازسیاسیون وتضییع حقوق عامه مردم بتوانند قدمی موثردرپیشرفت و آبادانی شهرستان پلدختر و همچنین پیشبرد اهداف والای بنیاد برکت بردارند.

 

مجری طرح های اجتماع و اشتغال محور بنیادبرکت درلرستان اظهارامیدواری کرد ازآنجائی که این نهاد درنظر دارد درسال جاری نیز اقدامات سال گذشته را تداوم ببخشد ازمسئولین انتظار می رود در پیشبرد این اهداف والا نهایت همکاری را با تسهیل گران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) داشته باشند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • جوان بیکار سیلزده
    • 25 مرداد 1398 23:52
    • 0
    همۀ مردم پلدخترمی دانندکه نامه های معرفی به بانک این تسهیلات ۱۵میلیارد تومانی توسط فرماندارقبلی پلدختر به بانک مهر ایرانیان پلدختر صادرشده است.
    آیا کسی هست که از فرماندار سابق پلدختر سؤال کند این مبلغ هنگفت را که می شدبا آن یک کارخانۀ بزرگ بااشتغالزائی ۳۰۰-۲۰۰جوان بیکار راه اندازی کردرا به چه کسانی داده است ؟
    • پلدختری غیر اعتدالی
    • 25 مرداد 1398 17:34
    • 0
    اگر واگذاری تسهیلات بنیادبرکت درپلدختربازهم به مدیران جریان اعتدال سپرده شودراهی جزخاک برسر کردن نداریم
    چنانچه قراراست در این ماه های منتهی به انتخابات بازهم تسهیلات بنیاد برکت درشهرستان پلدختر به همان منوال گذشته توزیع شود تا ما گل بگیریم توی سرمون .
    چون اون ۱۵ میلیارد توسط فرماندار اصلاح طلب منصوب نماینده و اکثر قریب به اتفاق به همفکران خودشان پرداخت شد که نگرانی ها و انتقادات مردم را به دنبال داشت
    الان هم طبق گفتۀ آقای سیف سرپرست فرمانداری درجلسه با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ، قرار است امور مربوط به بنیاد برکت به ۳ نفر دیگر از مدیران همان تفکر ( رئیس میراث فرهنگی – رئیس اداره کار و رئیس فنی حرفه ای ) واگذارشود هیچ امیدی به اینکه بقیه مردم از این تسهیلات بهره مند شوند وجود ندارد .
    امیدواریم فریاد دادخواهی ما محرومان و مستضعفان پلدختر به مسئولان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام و دفتر مقام معظم رهبری برسد.
    • شهروند
    • 25 مرداد 1398 08:34
    • 0
    باسلام وخسته نباشید.آقای احمدی لطفا"اززمان اجرای بخشودگی سودوجرائم وامهاخصوصا"دوبانک (بانک انصارومهراقتصاد)هم اطلاع رسانی کنیدممنون میشم
    • سیل زده پلدختری
    • 24 مرداد 1398 22:31
    • 0
    ضمن تشکرازسایت وزین وارزشی بالاگریوه بخاطراطلاع رسانی که درخصوص تسهیلات اعطایی بنیاد برکت ازسال۹۷ داشتند
    چگونگی پرداخت این تسهیلات درپلدختر همواره سوال مردم نجیب وولایتمداراین شهرستان بوده و این گزارش عملکرد تا حدودی اذهان را روشن کرد اماچند سوال دیگررا به ذهن آورد.
    امیدواریم به سوالات ذیل درجهت تنویرافکارعمومی پاسخ مستدل ارائه شود.
    ۱_علت پرداخت این تسهیلات باوجوداینکه بنیادبرکت زیرمجموعه نهادرهبری است ازطرف فرمانداری پلدختر برچه اساسی بوده و آیادستورالعمل ویا ابلاغیه ای درخصوص پرداخت اینگونه تسهیلات توسط فرماندار وجوددارد ؟
    ۲_سال گذشته ودقیقادرزمان شروع پرداخت تسهیلات بنیادبرکت فرمانداروقت پلدخترلرستان در سخنرانی پیش ازخطبه های نمازجمعه پلدختراعلام نمود که مابایدهمه به کمک نماینده آمده و ایشان را یاری نمائیم...دلیل همزمانی این سخنان و پرداخت وام های بنیادچه بوده است ؟
    ۳_سازوکارومکانیسم پرداخت این تسهیلات چه بوده وچگونه افراد واجدشرایط شناسایی و معرفی شده اند...آیاشائبه دخالت فردیاافرادی غیراز بنیادوفرماندار و خارج ازاین مجموعه که موردسوال مردم است صحت دارد.؟
    ۴_ مسئولان محترم بازرسی ،نظارتی و قضائی لیست افراد معرفی شده ازطرف فرمانداری پلدختر به بانک را بررسی کنند تا مبادا براساس آنچه سال گذشته شائبۀ آن دراذهان عمومی پیچیددریافت کنندگان تسهیلات ازیک جریان خاص باشندوخدای نکرده پرداخت این تسهیلات درپلدختر درراستای منافع شخصی وجناحی بوده باشد.
    ۵_انتظارمی رود هیاتی جهت بازرسی طرح های مورد نظر ورود کرده تا مشخص شود چه میزان از این تسهیلات به افراد واجد شرایط پرداخت و چه میزان اشتغال ایجاد شده است. همچنین لیست افراد معرفی شده جهت تنویرافکارعمومی منتشرشود
    • عزت بیرانوند
    • 24 مرداد 1398 21:19
    • 0
    هدف بنیاد برکت رفع محرومیت و بیکاری ازروستاهای سراسر کشور می باشد،
    سقف پرداختی به گیرندگان این تسهیلات ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده است و بیش از ۷۵ روستا در شهرستان پلدختر مشمول طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت شده اند .
    حالا از مراجع ذیصلاح بویژه قوه قضاییه که بخوبی به بحث مفاسد اداری و اقتصادی پرداخته است و باعث امیدواری مردم به اجرای عدالت در همه امور شده است انتظار میرود به این موضوع مهم درشهرستان پلدختر ورود نمایند تا راستی آزمایی شود چه کسانی وام بنیاد برکت را دریافت کرده اند
    و اینکه آیا طرح معرفی شده توسط وام گیرنده که حتما میبایست ساکن در روستا باشد، اجرا شده است یا اجرا نشده است.اجرکم عندالله

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید