شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رصد بالاگریوه / خانواده و جوانان
شناسه خبر: 29

خاطره :

برخورد درس آموز رهبر انقلاب بايك دختر و پسر

بالاگریوه: برخورددرس آموز رهبرانقلاب مسیرزندگی دوجوان دانشجو را تغییرداد.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازقانون،یکی از محافظان مقام معظم رهبری درخاطره ای گفت:یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند،بادختر و پسری دانشجو برخورد میکنند که به لحاظ ظاهری وضع  نامناسبی داشتند.
آنها به یک باره درمقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع وجور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند و اینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصورآنهاآقاباآنهاسلام وعلیک گرمی کردوپرسیدکه شمازن وشوهرهستید؟(البته آقا می دانست)؛آن پسروقتی باخلق زیبای آقامواحه شد،واقعیت را گفت؛ و جواب دادخیرمن واین دختردوست هستیم.
آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود:بدنیست صیغه محرمیتی هم درمیان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید.آقا به آنها پیشنهاد دادکه اگرمایل بودیددر فلان تاریخ بیائید، و من هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقدشما را بخوانم. آن دو خدا حافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود درهمان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .
آقا هم خطبه عقد آن دو راجاری کردند.با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیرزندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.
منبع: نشریه ماه تمام، شماره 3،ص17
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید