سه شنبه، 29 اسفند 1402
اجتماع
شناسه خبر: 2876
  • 0

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیۀ پلدختر:

گرانی ها و مشکلات به مسئولان ناکارآمد برمی گردد نه انقلاب و رهبری

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر: گرانی ها،کم کاری هابه مسئولان ناکارآمد و بی تدبیر برمی گردد و نباید به پای نظام و رهبری حساب شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: گرانی ها ،کم کاری ها و بسیاری ازمشکلات به برخی مسئولان ناکارآمد و بی تدبیر برمی گردد و نباید به پای نظام و رهبری حساب شود.

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین نقی هادی عصر امروز درنشست بصیرتی درمدرسه زینبیه پلدختربا مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی بانظام طاغوتی پهلوی اظهار داشت:شاخص تحصیلات متوسطه قبل از انقلاب  23درصد بود ولی بعد از انقلاب به 85 درصدافرایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به زنان هویت داد که اختلاف نرخ بین تحصیلات مردان وزنان قبل از انقلاب 3.39درصد بود ولی درحال حاضر به منفی دو درصد کاهش پیدا کرده که اختلاف فاحشی با هم دارند افزود:این آمار نشان از اهمیت انقلاب برای بانوان است که دختران در مدارس و واحدهای آموزشی حضوردارند که قبل از انقلاب کم بود.

مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه درسپاه ناحیه پلدختربا بیان اینکه تعداد دانشگاها ما قبل از انقلاب 222دانشگاه بود ولی بعد از انقلاب دو هزار و940عدد رسیده است عنوان کرد: تعداد انجمن علمی که جایگاه مهمی است قبل از انقلاب 78درصدبود ولی بعد از انقلاب به 208 رسیده است.

 

وی بیان کرد:قبل از انقلاب اسلامی در زمینه انرژی هسته ای جایگاه نداشتیم ولی بعد از انقلاب اسلامی جزو 10کشور اول جهان هستیم وحرف اول را میزنیم .

 

مسئول حوزۀ نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیۀ پلدختر گفت: اینکه موشک های ما قلب ایادی استکبار را درعراق،سوریه و منطقه مورد اثابت قرارداد نشان ازآن دارد که سپاه مقتدر پاسداران و نیروهای عزیز نظامی و بسیجی شبانه روز خدمات بزرگی به انقلاب اسلامی می دهند واین امر حکایت از پیشرفت و سربلندی و عزت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین هادی با بیان اینکه بعداز انقلاب اسلامی دستاوردها وپیشرفت خوبی داشتیم ولی مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات را می توان در سه محورمورد بحث قرار دادگفت: برخی مشکلاتی که خلق می شود ازجانب ما مردم است چون در انتخابات ریاست جمهوری ،مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر وروستاما مردم دخیل هستیم ما بیاییم به کسی رای دهیم که دروغ نگوید،پاک دست باشد ، به بیت المال دست درازی نکند و دردمردم دردکشیده و قشر محروم و مستضعفان جامعه را درک کند وبه نظام و رهبری اعتقاد داشته باشد تا به مردم وانقلاب وفادار باشند وپا به پای محرومین حرکت کنند. 

وی تصریح کرد:برخی از مسئولان بعد از اینکه رای مردم را اخذ کردند دروغ می گویند و کار نمی کنند مردم باید سوابق مسئولانی را که دلسوزانه کار کرده و اموال دنیایی وتجملاتشان کم است به او رای دهند بعد ببینند که نتیجه رای شان در نظام چه تأثیر مثبتی دارد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه پلدختر خاطر نشان کرد: مشکل دومی که وجود داردمشکل برخی مسئولان کشوری است بعضی از مسئولان کشور نه کار، نه تخصص و نه دلسوزی برای نظام و مردم و اسلام را ندارند وحتی الفبای مدیریت را هم بلد نیستند فقط دوست دارند بخورند وبخوابند .

حجت الاسلام والمسلمین نقی هادی با اشاره به اینکه مسئولان مافوق باید با آنهایی که مسئولیت دارند وبه مردم و نظام خدمت نمی کنندچکشی برخورد کرده وآنها را عزل کنند اظهار داشت:برخی ها با کارهایشان انقلاب ورهبری را زیر سوال می برند بعنوان مثال حقیر که سرباز کوچک نظام هستم خدای ناکرده اگر تخلف بکنم رهبری و نظام چکار بکنندآیا رهبری مقصر است رهبری هرگز راضی به کم کاری و خدمت نکردن به مردم نیست .

وی افزود:اگر یک قاضی در یک نقطه ای از کشور تخلف کندآیا رهبری خبر داردو مقصر است به جای اینکه بگوئیم انقلاب ونظام ضعیف است باید بدانیم که آن شخص ارزش و لیاقت برای مسئولیت گرفتن ندارد.

نمایندۀ ولی فقیه در سپاه ناحیۀ پلدختر اظهارداشت: بعضی ها می‌گویند چرا به فضای سبز پلدختر انتقاد می‌کنید. من می‌گویم نمی خواهم خدمات مسولان را نادیده بگیرم می‌خواهم بگویم چرا شهرهای همجوار مانند دزفول، اندیمشک پارک مناسب برای حضور بانوان دارند ولی در پلدختر وجود ندارد من دلم برای مردم ولایتمدار پلدختر می سوزد شهرستان پلدختر از لحاظ حجاب تدین و ایمان همانند شهر مقدس قم است. چرا هویزه ثانی و قم دوم بایداینطور باشد .

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد:در پلدختر گرانی وجود دارد ومردم نمی توانند لوازم مورد نیاز خودرا تهیه کنند و خانواده ها نمی توانند اقلام خوراکی پوشاک، شهریه مدرسه و دانشگاه را برای فرزندان خود تهیه کنند، انقلاب چکار کند این مشکلات به بعضی از مسئولان بی تدبیر بر می گردد که کار بلد نیستند،انقلاب مقصر نیست،رهبری چه کار کند پیشنهاد من به تعزیرات شهرستان پلدختر این است که ستادتعزیراتی درپلدختر تشکیل داده وگشت تعزیراتی راه اندازی کنند وآن مغازه ای که قیمت ها را گرانترمی دهد پارچه نصب کنند وآنها را مجازات کنند تا اگر بار دیگر تخلف کردند آنها را پلمپ کنند اینکه چیزی نیست که ما بگوییم انقلاب مقصر است .

وی بیان کرد:شهرستان پلدختر دارای گندم مرغوبی است چرا نان شهرستان کمترین کیفیت را دارد آیا این انقلاب مقصر است یا مسئولین نظارت نمی کنند؟ وقتی مسئولان حرکت نمی کنند چرا رهبری مقصر شود برخی مسئولان سبب بدبینی به نظام و رهبری هستید.

حجت الاسلام والمسلمین هادی گفت:ما برای بازدید به روستای پران پرویز رفتیم که متاسفانه پل ارتباطی بین دوطرف روستا وجود ندارد وبا هر بار بارندگی دانش آموزان نمی توانند به مدرسه بروند مسئولان برای این روستا پل بزنند وقتی شما مسئولان حرکت نمی کنید مشکلات برطرف نمی شود.

وی تصریح کرد:در سیلاب اخیر رسانه ها هربارخبر ریزش کوه وبسته شدن جاده ها رامنعکس کردند این چه اخباری است که ما می شنویم مسولان استانی و شهرستانی باید بصورت اساسی برای ریزش کوه فکر کنند شعار ندهند عملی پای کار باشند در شهرهای همجوار مانند الیگودرز به سبب بارش برف راهها بسته شده است اما در پلدختر به خاطر یک ریزش ساده  کوه جاده مسدود می شود آدم نمیداند به بعضی از کارهای سطحی مسئولین شوکه بشود یا بخندد.

حجت الاسلام و المسلمین نقی هادی اظهارامیدواری کرد شما دانش آموزان ،اساتید محترم وما با تلاش شبانه روزی خودمان بتوانیم انقلاب را به اوج قله های پیشرفت برسانیم و به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیۀ پلدختر درپایان تصریح کرد: البته ما خدمات شایسته بعضی از مسئولان را انکار نمی کنیم اما بعضی ها با ندانم کاری عمدی یا سهوی نه تنها به انقلاب و اسلام خیانت میکنند بلکه دل رهبر عزیزمان را خون می کنند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید