سه شنبه، 29 اسفند 1402
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 2871
  • 0

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان در آئین اختتامیۀ جشنواره رسانه ای ابوذر:

به کوری چشم دشمنان دوران بلوغ تمدن سازی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: به کوری چشم دشمنان دوران بلوغ تمدن سازی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

به گزارش بالاگریوه سردارمرتضی کشکولی ظهر امروز دراختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذراظهارداشت: به کوری چشم دشمنان علیرغم همه سختی‌ها،جنگ‌های نرم وسخت، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی بسیار سنگین که گفته اند مردم ایران 40سالگی انقلاب خود رانخواهند،چهل سالگی انقلاب با سربلندی ملت ایران درحال گذر است و طلیعه تمدن سازی ما خیلی وقت است که شروع شده و به فرموده مقام معظم رهبری پس از 40 سال انقلاب اسلامی ما درحال ورود به بلوغ تمدن سازی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان خاطرنشان کرد:40 سال پیش درمیان ناباوری همۀ جهانیان انقلابی شکل گرفت که مدعی بودمی‌خواهدحاکمیت کند،آن هم درمنطقه جهان سوم و در کشوری تحت یک حاکمیت مستبد و ژاندارم منطقه و نوکر آمریکا دین را برگرداند و حق دین را ادا کند.

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی درابتدای پیروزی انقلاب تاسه سال تلاش می کردند و وعده می دادندکه جمهوری اسلامی را ازبین خواهندبرد افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای نابودی انقلاب وعده‌های سنگین رسانه‌ای می‌دادندلکن امام راحل با یک جمله کوتاه و رسانه‌ای فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و اولین بار بود امام(ره) این جمله را  برزبان جاری کرد و موج برگشت.

سردارکشکولی اظهارداشت : به رغم آنکه حدود 275رسانه صوتی و تصویری با حمایت غربی‌ها و صهیونیست‌ها دائما علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، اما آزادی بیان درحال نهادینه شدن است و البته هزینه هایی نیز دارد.

وی یادآورشد : دشمنان نظام اسلامی یک جنگ بی سابقۀ روانی به راه‌انداختند و شب و روز به همه شئونات کشور ما شلیک می‌کنندو براساس تقسیم کاری که کرده اند دراین برهه از انقلاب  حجاب زنان را هدف قرار داده و ماموریتشان این است که کشف حجاب را ترویج کنند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان جنگ بی‌سابقه روانی و رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب را نشانۀ اثر گذاربودن انقلاب در دنیا ارزیابی کرد و افزود: اگر پیام انقلاب اسلامی نافذ نبود نیازی به این همه هجمه و هزینه نبود.

سردارکشکولی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران  و گفتمان مقاومت تک صدائی رسانه ای دردنیا را برهم زد گفت: در گذشته رسانه منحصرا و تک صدا درجهان در انحصارصهیونیست‌ها بود و رسانه‌های غربی حاکم بر کل جامعه بودند،اما انقلاب اسلامی این حاکمیت،سیطره وسلطه را شکست و درحاکمیت غربی شکاف وارد کرد وتک صدایی  رسانه ای درجهان را به هم ریخت .

وی با اشاره به اینکه انقلاب امام خمینی (ره)  همه دین‌ها را زنده و احیا کرد و جذابیت را به تنوع فکر و اندیشه برد خاطرنشان کرد: قبلا رسانه‌ها در انحصار زر و زور و فساد بود ولی الان رسانه‌ها تلاش می‌کنند تاخدمتگزار مردم باشند  و خیلی از دعواها در رسانه‌ها بر سر این است که خود را خدمتگزار معرفی کنند.

کشکولی عنوان کرد: رسانه ها درکشورما مردمی هستند وحدود 300 تا 400 روزنامه در داخل با سلایق مختلف، تیتر متفاوت می زنند که نماد آزادی بیان در امر رسانه بوده  و در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه تعداد خبرگزاری‌ها با سلایق و ذائقه‌های سیاسی و فرهنگینسبت به قبل از انقلاب اسلامی 42 برابر شده است، یادآورشد: قبل از انقلاب اسلامی زن در رسانه فقط یک کالا ی پست و برای تبلیغ جذابیت جنسی بود ولی امروز هزار و 500 رسانه با مدیر مسئولی بانوان در کشور داریم که جهشی استثنایی است و به عنوان عنصر اثرگذار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مطرح است.

وی جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمنان را جنگ با مردم  دانست و گفت: در فضای عملیات روانی و جنگ رسانه ای خواص کمتر اثر پذیر بوده و دشمن بیشتر به دنبال آن است تا عوام را تحت تاثیر قرار دهد.

 سردار کشکولی اظهارداشت : مردم ما  درخیلی از جاها ازخواص هوشمند تر ،بصیرتر، آگاه‌تر و بیدارتر هستند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ایجاد رعب و وحشت را بخش مهمی از کار رسانه‌ای دشمن دانست و متذکرشد : اینکه رئیس جمهور دیوانه آمریکا که سبب می‌شود تمدن ضد بشری آمریکا سرعت سقوطش بیشتر شود سال گذشته گفت می‌خواهم نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنم این موضع فقط درراستای ایجاد وحشت بود.

وی تصریح کرد : هرکسی می‌خواهد کار سیاسی بکند بایستی خدمتگزار مردم باشدو با رصد و شناخت عمیق صحنۀ کارزار رسانه ای  به وطن پرستی، مردم دوستی و اسلام خواهی التزام داشته باشد و آمادگی لازم برای پاسخ به شبهات را درخود ایجاد کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان درپایان بابیان اینکه سپاه آمادگی دارد اتاق اندیشه ورزی تشکیل دهد افزود: باید سطح آگاهی رسانه ای مردم را رشد داد تا مطالبه‌گر باشند و رسانه درنظام اسلامی وظیفه دارد از اسلام و ارزشها دفاع کند.

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید