سه شنبه، 29 اسفند 1402
اجتماع
شناسه خبر: 2870
  • 0

یاد داشت مدیرمسئول ؛

استمداد مردم پلدختراز فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان

سردارعزیز، انتظارمی رود فریاد مظلومیت و محرومیت مردم همیشه درصحنۀ شهرستان پلدختر ملقب به هویزۀ ثانی را به هرجائی که مصلحت می دانید برسانید.

به فریاد محرومیت و مظلومیت مردم هویزۀ ثانی برسید

 

سردارعزیز، انتظارمی رود فریاد مظلومیت  و محرومیت مردم همیشه درصحنۀ شهرستان پلدختر ملقب به هویزۀ ثانی را به هرجائی که مصلحت می دانید برسانید.

 

بالاگریوه- بارهاو به دفعات خواسته ها ومطالبات مردم مسلمان و انقلابی وهمیشه درصحنۀ شهرستان پلدختر رادرپایگاه خبری بالاگریوه و کانال تلگرامی این رسانه به مسئولان دولتی و از استانداران دولت تدبیر یادآوری کرده و خواهان رسیدگی شده ایم اما واقعیت های زندگی مردم و وضعیت بغرنج شهرستان نشان از آن دارد که یا رسیدگی و پیگیری نشده ویا اگر دستوری صادرگردیده برزمین مانده است.

و اکنون که احساس می شود هیچ فریادرسی از میان مسئولان اجرائی به خواسته های برحق ما مردم دومین شهر شهیددادۀ کشور توجه ندارد ،بالاگریوه به نمایندگی از افکار عمومی مردم ولایتمدار و همیشه درصحنۀ پلدختر چارۀ کار درآن دانستیم تا به محضر فرماندۀ سبز پوشان ولایت و رهبری در استان سفرۀ دل گشوده و  استمداد بطلبیم.

 

سردار سرافرازحاج مرتضی کشکولی فرماندۀ محترم سبزپوشان سپاه ابوالفضل (ع) لرستان !

 

استحضار داریدکه پلدختر بعنوان دومین شهرشهیددادۀ کشور بعداز نجف آباد از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره و درهمۀ صحنه های دفاع از نظام و انقلاب و تحقق آرمان های حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری پیشتاز و در کشور زبانزد بوده است و گواه این ادعا تقدیم تقدیم بیش از 300 شهید و تحمل 70 بار بمباران هواپیماهای رژیم بعث وقت عراق می باشدوشما سرباز مخلص رهبری و ولایت یقیناً اذعان می فرمائیدکه رضایتمندی وعدم رضایتمندی این مردم ازمسئولان شهرستان قطعا برای مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و شایسته نیست چنین مردمی  ازآنچه حقشان است بی نصیب بمانند.

 

سردارعزیز!

 

بالاگریوه بعنوان رسانۀ جبهۀ فرهنگی انقلاب قبلادرمطلبی تحت عنوان "آقای استاندارآیا دولت مردم شهرستان پلدختررا نامحرم می داند" ازاستاندارمحترم لرستان خواهان جلوگیری ازرویکرد محرمانگی مسئولان دولتی شهرستان پلدختر درمواجهه با مردم شهید داده و بسیجی و ایثارگر این سامان شده بود اما شوربختانه این دادخواهی تاکنون نتیجه ای ملموس نداشته است.

 

سردارعزیز!

 

امروز گویا مردم شهرستانی که درروزگاران حماسه و خون هویزۀ دومش می خواندند و فرزندان آنان همسنگر و تحت فرماندهی سرداران سرافرازی همچون حضرتعالی حماسه آفرین عملیات هائی چون شکست حصرآبادان،فتح خرمشهر،فتح بستان،بیت المقدس،طریق القدس،فتح المبین،رمضان،والفجرمقدماتی، والفجر6، والفجر 9،تنگۀ چزابه،مرصادو...بوده اندوسرداران وشهدای گرانقدری مانند؛ درویشعلی شکارچی،ایرج عیدی نژاد، عیدی استوئی، حاج جعفرکوشکی،ایرج ترکاشوند، سیدمحمدرضاموسوی،امرعلی لرستانی، جمشید و حمید سلیمانی، باشی و محمدباقرمؤمنی،حسن نعمتی، صیدعباس احمدپور، عیدی شرفی،حاجی رضا هاشمی، کیومرث مهدی نژاد، علی محمدحاتمی، فتح اله چراغی، هوشنگ الهیاری ،شکر اله تقی نیا، علی حیدری، محمدحسن ولیپور، رجبعلی مهری، شکرحسین شهاوند،اله دادرمضانی، عزت ساتیاروند،هادی ناصری،دوستعلی کاکائی، خداکرم محمدی،محمدمهدی سپندیانی، احمدایزدی،محمدگلشن و...را درراه حراست و استمرار و ماندگاری انقلاب تقدیم نموده اند،گویا دراستان لرستان کسانی که با نردبان حاصل ازخون مطهر این عزیزان به مناصبی رسیده اند نمی خواهند فریادمحرومیت و مظلومیت شان را بشنوند.

 

ولذا ازآنجا که احساس می کنیم شما هم درقِبال این مردم ایثارگر و بسیجی مسئولیت دارید به محضرجنابعالی عرضه می داریم که ؛چرا به رغم آنکه حضرت امام فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و هرچه داریم از این مردم است و مقام معظم رهبری نیز تأکید می فرمایند که مسئولان جز درموارد نظامی ،امنیتی و اموری که بادشمن مقابله داریم باید هیچ رازی را ازمردم پنهان نکنند،

 

اما درشهرستان پلدختر ؛

 

الف) علیرغم نرخ بالای بیکاری و بویژه بیکاری تحصیلکردگان ،اما هرنوع استخدام و بکارگیری نیرو ازجمله درجهاد کشاورزی،شبکۀ بهداشت، ادارۀ برق،دانشکدۀ پرستاری،شبکۀ بهداشت و اخیراً درآموزش و پرورش صرفا از یک سلیقۀ خاص سیاسی وبا سفارش های خاص صورت می گیرد. آیا بقیۀ مردم شهرستان جزئی از بدنۀ ملت ایران نیستند و جوان بیکارندارند؟

ب) چرابه رغم اعتراضات و انتقادات فراوان به این موضوع مکانیزم و روندچگونگی واگذاری تسهیلات صندوق کار آفرینی امید و تسهیلات مشاغل خانگی ادارۀ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان که متعلق به همۀ مردم است شفاف سازی نمی شود و آماردریافت کنندگان این تسهیلات محرمانه است ؟چه رازی در محرمانه ماندن  فهرست دریافت کنندگان نهفته است که باید ازمردم پنهان بماند؟

ج) چرا توزیع و پرداخت تسهیلات بنیاد برکت که وجوه پاک،خالص و ناب اختصاص یافته به محرومیت زدائی ازطرف دفتر مقام معظم رهبری است در آستانۀ آغازسال منتهی به انتخابات به فرماندار منصوب نمایندۀ شهرستان سپرده شده که علیرغم حرف وحدیث های فراوان و انتقادات مردمی نسبت به شیوۀ توزیع این تسهیلات درشهرستان اما هیچگونه شفاف سازی مبنی براینکه این تسهیلات با چه مکانیزمی و به چه کسانی داده شده است شفاف سازی نمی شود؟ و آیا اگراینگونه تسهیلات کم بهره جهت دار و سیاسی توزیع شده باشند درحق رهبری و بقیۀ مردمی که شدیداً به این تسهیلات نیاز دارند جفا نیست ؟

د) چرابه رغم وارد آمدن آسیب و خسارت به کشاورزان منطقه براثرخشکسالی های پی درپی چندسال اخیرو ضرورت توجه به این قشر مولد ،وضعیت توزیع نهاده های کشاورزی ازجمله کود غیر شفاف بوده و گلایه های بخش اعظمی از کشاورزان منطقه را به دنبال دارد ؟

 

سردارعزیز !

 

گلایه ها ازدستگاه های اجرائی شهرستان فراوان است اما برای پرهیز از اطالۀ کلام به همین موارد بسنده نموده و از آن سردار سرافراز سپاه اسلام انتظارداریم فریاد مظلومیت و دادخواهی این مردم متعهد به نظام و انقلاب و همیشه درصحنه را به هرجائی که مصلحت می دانید برسانید.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • علی
    • 19 دی 1397 17:11
    • 0
    با تشکر از حاجی عزیز و دوست داشتنی درخصوص حقایق بیان شده
    • مهدی(واشیان)
    • 19 دی 1397 08:48
    • 0
    با سلام وتشکر از صدای حق طلبی و انقلابی بالاگریوه ومدیرمسئول ارزشی و محترمش استاد احمدی
    مردم قدردان زحمات و عمل فراتر از وظیفه رسانه ای شما بدون منت و در راستای ارزش های انقلاب،امام(ره)،دفاع مقدس و در مسیر رهنمود های مقام معظم رهبری هستند واین نوشتار و دهها مورد دیگر خواسته ومطالبه بحق مردم محروم شهرستان پلدختر می باشند.
    ===
    بالاگریوه :
    باسلام و تشکر ،
    رسانۀ بالاگریوه اصلی ترین رسالت خودرا تلاش برای شرمنده نشدن درپیشگاه شهدا و امام شهدا و همچنین دفاع از محرومان و کسانی می داند که به فرمودۀ حضرت امام ولی نعمت این انقلاب هستند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید