سه شنبه، 29 اسفند 1402
اجتماع
شناسه خبر: 2798
  • 0

امام جمعه پلدختر :

وضعیت امروز ناشی از ورود برخی نفوذی ها و فتنه گران به بدنۀ تصمیم گیری کشور است

امام جمعه پلدختر گفت: اگرنفوذی ها ویاکسانی که درفتنه ها دست داشته انددررأس امور قراربگیرندنتیجه اش همین شرایط امروزمی شود.

به گزارش بالاگریوه،حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری ظهرامروزدرمراسم تودیع ومعارفه رئیس دادگستری و دادستان پلدختردرسالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : انقلاب اسلامی ایران همچون نگینی درجهان می درخشد،


وی با بیان اینکه دشمنان و استکبارجهانی برسرراه انقلاب اسلامی مشکلات و موانعی ایجاد می کنندافزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان موانع متعددی برای شکست انقلاب و پشیمان کردن ملت ایران ایجاد کردند و فتنه هایی مانندفتنه 88را به وجود آوردند که هر کدام از آنها می توانست یک کشور را از پای در آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سوری به نقش مقام معظم رهبری درعبور انقلاب ازگردنه های سخت اشاره کرد و افزود: درپیچ های تاریخی نقش رهبری و سکاندار انقلاب بسیاراثرگذاربوده و برهیچ کس پوشیده نیست زیرا حضرتش همچون یک دیده بان بیدار نظام موانع را گوشزد کرده و نسبت به ورود نفوذی ها و فتنه گران به بدنۀ نظام هشدارمی دهند.

 

 

وی بروزمشکلات اخیر درکشور و شرایط کنونی را ثمرۀ عملکرد نفوذی ها وفتنه گران دانست و خاطرنشان کرد: وقتی مقام معظم رهبری داد میزندو می فرمایند نباید اجازه داده شود نفوذی ها و فتنه گران دربدنۀ تصمیم گیری نفوذ کرده و درراس باشند،برای همین روزهاست و مشاهده میکنیم کسانی که درفتنه ها نقش داشتند وقتی در راس هرم قرار می گیرند نتیجه اش همین شرایط امروز می شود .


امام جمعه پلدختر با اشاره به نقش دستگاه قضائی دربرخورد با فساد و فتنه های اقتصادی گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای هرصندلی که مسئولی نشسته 73نفر شهید دادیم ،پایه های اصلی این انقلاب بر روی خون شهدا است. و قوه قضائیه بایستی در برخورد با مفسدان اقتصادی بدون هرگونه اغماض و مماشات اقدام نماید.


وی بابیان اینکه بایستی درنظام اسلامی کسانی درمسندقدرت قرار بگیرندکه معتقد به راه شهدا وآرمان های حضرت امام و دستورات رهبر شهدا باشندخاطرنشان کرد:در بحث مبارزه با فتنه های اقتصادی مردم انتظار دارند قوۀ قضائیه برخورد جدی کرده و حق آنان را احیاء کندکه انتظار برحقی است .


امام جمعه پلدخترباقدردانی ازرئیس دادگستری و دادستان سابق پلدختراظهارامیدواری کرد رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید پلدختر بتوانند درراه پیاده کردن عدالت اسلامی و برخورد با مجرمان و مفسدان و ایجاد امنیت درجامعه موفق باشند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید