پنج شنبه، 30 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2737
  • 0

حاشیه سازی های رئیس جمهور سابق ازدیدگاه ملت مردود است

احمدی نژاد ازماجرای عزل منتظری توسط امام عبرت بگیرد

نفوذی‌ها برای خدشه وارد کردن به انقلاب دراطراف شخصیت‌های مهم حضور پیدا می‌کنندو باعث می‌شوند آن افرادبه جای خدمت به انقلاب درخدمت قدرت‌طلبی و قبیله‌گرایی قرارگیرند تا به زعم دشمنان اعتماد مردم به انقلاب خدشه‌دار شود.

بالاگریوه ؛ نورالدین احمدی - حضرت امام رضوان الله تعالی علیه درباره آقای منتظری فرمودندنفوذی‌ها دراطراف شخصیت‌های مهم حضورپیدا می‌کنند وباعث می‌شوندآنهادرخدمت قدرت‌طلبی و قبیله‌گرایی قراربگیرند.

اکنون درشرایط کنونی که کشورما دریک جنگ نابرابراقتصادی به سرمی بردو دشمنان ازهرفرصت و وسیله ای برای ضربه زدن به آرامش مردم بهره می‌برند.باید صرفاً به مسائل اصلی پرداخته و به آن‌ها توجه کنیم .
 
درست درزمانی که شاهدهستیم با تغییربرخی عناصرکاخ سفید عده‌ای هم در داخل کشورجنگ روانی ایجاد کرده و دلاربه بالای ۵ هزار تومان می‌رسد، هرگونه حاشیه‌سازی به معنای گام برداشتن درمسیر دشمن تلقی می گردد.

درهمین ارتباط حاشیه سازی های اخیر رئیس جمهور سابق کشورمان که به جای توجه به مسائل کلان کشور و استفاده از اعتماد رهبرمعظم انقلاب برای انتصاب وی در مجمع، به حاشیه‌هایی می‌پردازد که از دیدگاه ملت و حامیان دیروز او ارزشی نداشته و بازی درزمین دشمن محسوب می شود .

صاحب این قلم که ازحامیان جدی رئیس جمهور سابق تاقبل ازنهی مقام معظم رهبری ازکاندیداتوری وی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بوده ، براین باوراست که این دلیل نمی شود و سزاوارنیست که احمدی نژادبه خاطراینکه یکی دونفر ازاطرافیانش حتی برفرض اینکه به ناحق هم موردستم واقع شده باشند،به گونه ای موضع گیری کرده و سخن بگوید که خوراک تبلیغاتی رسانه های معاند و دشمنان قسم خوردۀ انقلاب و نظام اسلامی تأمین شود ، بلکه او بایستی از راه قانون و تمکین به چارچوب‌هایی که خود او از همان طریق توانسته به ریاست جمهوری برسد و هشت سال مملکت را اداره کند، مسیر خود را در پیش بگیرد.

لذا درشرایط فعلی که ایجاب می کنددرلبیک به سیرۀ مقام معظم رهبری همه ظرفیت‌های کشوربرای حل معضلات اقتصادی به کارگرفته شود، احمدی‌نژاد اگر آرمانها و اصول انقلاب و امام و رهبری را مد نظر دارد بایدبداندکه حرکات تندو حاشیه سازی ،موردسوءاستفاده دشمنان انقلاب ونظام قرارمی گیردوپذیرفتنی نیست که افرادی همچون رئیس جمهور سابق و برخی منسوبان دولت فعلی با حاشیه‌سازی برای انقلاب اذهان مردم را منحرف کنند .

نگارندۀ این سطور اعتقاد دارد مسئولان بایستی این تذکرمؤکد ودرس آموزحضرت امام (ره) را همواره آویزۀ گوش خود قراردهندکه درمسائل واتفاقات منجربه برکناری منتظری فرمودند: نفوذی‌ها برای خدشه وارد کردن به انقلاب دراطراف شخصیت‌های مهم حضور پیدا می‌کنند و باعث می‌شوند آن افراد به جای خدمت به انقلاب درخدمت قدرت‌طلبی و قبیله‌گرایی قراربگیرند و به خیال خود اعتماد مردم به انقلاب را خدشه‌دار کنند.

خلاصۀ کلام آنکه،هرچند نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرتراز آن است که این حاشیه‌ها بتواندبه آن لطمه وارد کند، اما برخی مسئولان منافع خود، اطرافیان، چسبندگی به قدرت و خیال پردازی برای ماندن در قدرت را اصل می‌دانند ،غافل از آنکه چنین مسئولانی ازمردم نمره قبولی نمی‌گیرند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • سهراب احمدی
    • 16 فروردین 1397 19:53
    • 0
    سلام.روی سابق و اسبق بحث نکنید.آقای احمدی نژاد هشت سال منتخب ملت و تایید رهبری بوده.هر حرفی بی علت نمیزنه.مسئولین نبایدبهانه به بیگانگان بدن با این وضع نابسامان مملکت
    • شهروند
    • 12 فروردین 1397 16:10
    • 0
    حاج احمدی بزرگوار-تشکرازمطالعه پیام اینجانب-یادآوری میشودکه معیاردر بیان واژه "سابق "و"اسبق"میزان سال وزمان ودوره مسئولیت نیست که فرمودیدبلکه شاخصه بکارگیری آن "فرد"است خواه مثلا"چهاردوره هم مسئولیت داشته باشد.درصورت لزوم به منابع دیگررجوع بفرمایید.(اغلب خوانندگان با خواندن تیترمطلب حضرتعالی تصورمیکنند فردموردنظر "خاتمی"است.
    =====
    بالاگریوه :
    به خاطرحضرتعالی هم که شده جملۀ مورد نظر ویرایش گردید.
    • شهروند
    • 12 فروردین 1397 11:36
    • 0
    برادراحمدی سلام-ببخشیدسابق واسبق دومعنادارند.مثلا"رئیس جمهورقبلی(احمدی نژاد )راسابق ورئیس حمهورقبل ازاو یعنی خاتمی و...رااسبق گویند.همیشه مسئول قبلی را سابق میگویندنه اسبق(هم درادبیات فارسی وهم ادبیات عرب )لطفا"اصلاح کنید.
    ===
    بالاگریوه :
    با سلام و تشکر از حساسیت حضرتعالی نسبت به مطالب بالاگریوه
    با توجه به اینکه رئیس جمهور سابق ( یعنی قبل از رئیس کنونی دولت ) هم آقای "روحانی" بوده ،به همین دلیل چون آقای احمدی نژاد مربوط به دو دورۀ قبل است از لفظ "اسبق" استفاده شده است .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید