پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2718
  • 0

امام جمعه پلدختربا اشاره به قضایای اخیرآموزش و پرورش شهرستان :

برخی مدعیان ولایتمداری و قانونگرائی التزام عملی به این دو مقوله ندارند / با بی قانونی آبروی پلدختر را خدشه دارنکنند

امام جمعه پلدخترگفت: قانون بن بست نداشته وفصل الخطاب است لذا پایبندی به قانون بایدسرلوحۀ کارهمۀ آحادجامعه بویژه مجریان باشد

امام جمعه پلدخترگفت: قانون بن بست نداشته وفصل الخطاب است لذا پایبندی به قانون بایدسرلوحۀ کارهمۀ آحادجامعه بویژه مجریان باشد .


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درخطبه های نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعۀ این هفته با اشاره به مسائل اخیر درآموزش و پرورش این شهرستان گفت: درقضایای اخیری که در آموزش و پرورش پلدختر پیش آمده ،لازم است همگی درعمل قانون مند باشیم .

وی اظهارداشت: برخی با زبان ازقانون گرائی و ولایت فقیه سخن می گویند ولی درعمل ملتزم به قانون و ولایت فقیه نیستند .خودشون قانون را اجرا کنندودست به امن بی قانونی نزنند ،

« سوری» درادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری قانون برفصل الخطاب بودن قانون تأکید دارند یادآورشد: بی قانونی آفاتی دارد وکسانی که در این شهرستان که به هویزۀ ثانی شهرت یافته است مجری قانون هستند باید قانون را اجرا کنندو اقدام به نا امنی وبی قانونی نکنند وافرادی که بی قانونی را ترویج کنند دوستدار انقلاب ،نظام و مردم نیستند .

خطیب جمعه پلدختر به موضوع اغتشاش گری دراویش داعشی مسلک درسالروز شهادت حضرت فاطمۀ زهرا(س) تهران اشاره کردوگفت:گرچه دراویش موردتوجه سرویس های بیگانه و حتی سوء استفاده آنها قرارگرفته بودند امامنافقین و ضدانقلاب هاو سلطنت طلبها دنبال فرصتی هستند که درکشور ما ناامنی ایجادکنند.

وی تَوَهم دانستن دشمنی دشمنان را نتیجۀ جهل،خوش خیالی وبی بصیرتی برخی افراد وخیانتی بزرگ درحق ملت ایران و نظام اسلامی دانست .

خطیب جمعه پلدخترضمن قدردانی ازنیروی انتظامی و نیروهای بسیج که درجریان اغتشاش دراویش چند شهید تقدیم راه امنیت و آرامش جامعه کردند،با بیان اینکه زیبنده کشوری که خاورمیانه را امن کرده نیست که قمه کش ها ،وسط خیابان پایتخت آن کشورجولان بدهند وامنیت جامعه را مخدوش کنند.ولذا برخورد سریع و صریح قانونی باریشه های نا امنی وکسانی که درجامعه ایجاد رعب و وحشت می کنند امری ضروری ومطالبۀ همۀ مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین سوری دستگاههای قضائی، امنیتی ونظامی و انتظامی را موردخطاب قرارداد و با بیان اینکه رأفت ومهربانی هم حساب وکتابی داردگفت: کاسه صبر ملت سرآمده و به هیچ عنوان نباید بیش از این دربرخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشورمماشات شود وبایستی برای عاملان اصلی این نا امنی ها اشد مجازات درنظرگرفته شود.

امام جمعه پلدختردرادامه به بیانات بسیارمهم رهبرمعظم انقلاب اسلامی دردیداراخیرمردم آذربایجان شرقی اشاره کردو با بیان اینکه حضور فعال و پرشورمردم درمناسبت ها و صحنه های مربوط به انقلاب اسلامی دال بر پویائی انقلاب است، اظهار داشت :حضرت آقا همواره ملت بزرگ ایران راکه پس از 39سال همچنان با صلابت و استوار درراه تداوم انقلاب خود درصحنه حضور داشته و از دستاوردهای انقلاب و نظام خود حفاظت و حمایت می کنند مورد تکریم قرارمی دهند.

« سوری » درادامه انتقادازمسئولان باحمایت از نظام اسلامی را قابل جمع دانست وگفت: براساس دیدگاه مقام معظم رهبری همان مردمی که دربرخی جاها به بعضی عملکردها انتقاد می کنند اما هرگاه لازم باشد از نظام و انقلاب خود دفاع می کنند زیرا انتقاد لازمۀ پیشرفت است وکسانی که ازانتقادخوششان نمی آید یا جوابی ندارند یا وظایف خودرا انجام نداده اند.

وی ارتجاع رابه معنای بازگشت به وضعیت قبل ازپیروزی انقلاب عنوان وبا بیان اینکه همهٔ انقلابهابه استثنای انقلاب اسلامی ایران دچاراین بلاشده اندافزود: اشرافی گری و وابستگی به خارج از آفات انقلاب است و اگر مسئولی کماکان خود، فرزندان و نزدیکانش دچار اشرافی گری و ریخت و پاش باشند این خود از آفات انقلاب است .

امام جمعه پلدختردرپایان بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث عزت مردم ایران شدو پیشرفت کشورحاصل انقلاب اسلامی ملت بوده است تصریح کرد:همانطورکه مقام معظم رهبری هم اظهارنگرانی فرمودندماعلیرغم دستاوردها و پیشرفت های فراوان ،امادر اجرای عدالت نیازمندتلاش هستیم و مسئولانی که پارتی بازی ،فامیل بازی و حزب گرایی کنند عملشان ضد عدالت و برخلاف اهداف انقلاب است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری
    • 7 اسفند 1396 16:34
    • 0
    فقط باید افسوس گفت برای بعضی ازفرهنگیان که به جای اینکه مطالبه گر بقیه جامعه باشند الفبای مطالبه گری را هم بلد نیستند و با آبروی مردم بالاگریوه وقشر زحمتکش معلم که شغل انبیاء هم بود بازی می کنند،و خودشان را بازیچه قلدر بازی ...... کرده اند . 
    • بسیجی
    • 6 اسفند 1396 18:39
    • 0
    حرکت........با حرکت ترامپ فرقی ندارد ،هیچ کجای دنیا قلدری را نمی پذیرند،چه رسد به جمهوری اسلامی که ....باید به ریز و درشت قانون عمل کنند .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید