جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2714
  • 0

امام جمعه پلدختر دراجتماع باشکوه راهپیمایان یوم الله 22بهمن :

القاء ناامیدی نسبت به انقلاب و نظام نقشۀ دشمن و ایجادامیدکاذب درمردم عوام فریبی ولابی گری است

مردم انقلابی و ولایتمدار پلدختر درسی و نهمین سالروزپیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ،شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و تماشائی ترین راهپیمائی خود از لحاظ دشمن شناسی را به رخ جهانیان کشیدند.

مردم انقلابی وولایتمدار پلدخترامروزباعزم راسخ و اراده های پولادین درسی ونهمین سالروزپیروزی انقلاب اسلامی درلبیک به ندای رهبرفرزانۀ خودحضرت آیت الله الامام خامنه ای باآرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ،شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و تماشائی ترین راهپیمائی خود از لحاظ دشمن شناسی را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر درپایان این راهیمائی باشکوه و تماشائی مردم گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی داشته است که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی نیست .
وی دخالت مردم درسرنوشت خویش رایکی ازدستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی عنوان و افزود: خدمت رسانی به مردم یکی ازمطالبات مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام سوری بابیان اینکه ناامیدکردن مردم ازانقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ازاهداف و نقشه های شوم دشمنان خارجی و داخلی نظام اسلامی است خاطرنشان کرد: همه باید به آینده روشن امیدوار باشیم ودر مردم امیدصادق ایجادکنیم زیرا ایجادامیدکاذب در مردم یابرای عوام فریبی است و یا اگردرمیان خواص باشدبه معنای لابی گری است که این امر باعث ناامید شدن مردم از انقلاب و نظام میشود.

وی بااشاره به اینکه کسانی که موجبات نومیدی مردم نسبت به انقلاب رابوجودمی آورندازدشمن خطرناکتر هستند .متذکرشد: هرکس درجایگاه و مسئولیتی قرارمی گیرد باید به مردم خدمت کند وچنانچه یک مسئول نتواندخدمت موثری داشته باشد موجب نا امید کردن مردم می شود.

 

«سوری» بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب عصبانیت دشمنان نظام گردیده یادآورشد: استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران ازجمله نانو ، هوافضاو تکنولوژی هسته ای به تحریم روی آورده و می خواهند مانع از پیشرفت های فرزندان انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف بویژه علمی شوند.

درادامه مراسم نماینده مردم پلدختردرمجلس شورای اسلامی نیزبابیان اینکه مایوس کردن مردم درهرلباس و هرجایگاهی که صورت گیرد آب به آسیاب دشمن ریختن است ،افزود: درتریبون ها نباید به گونه ای رفتارشودکه باعث ناامیدکردن مردم شود زیرا مردم امید می خواهندوباید به مردم امیدبدهیم و طوری برخورد نکنیم باعث تزریق ناامیدی درمیان مردم شود.

سید حمیدکاظمی درحالی که اعلام کرد بنده مجری نیستم واین دولت است که بایددرزمینۀ اشتغال گام بردارد اما گفت: باپیگیریهای انجام گرفته کلنگ مینی پالایشگاه پلدختر امروز با حضور استاندار لرستان بر زمین زده خواهد شدبخشی از پمپاژهای آبرسانی پلدختر در نیمه سال 97 به بهره برداری می رسد وعملیات اجرایی آهک هیدراته با مشارکت ایمیدروآغاز شده است.
وی با بیان اینکه تعرفه برق گرمسیری پلدختر که حق مسلم مردم این شهرستان است پس ازیکسال و نیم پیگیریهای مداومی که داشتیم بالاخره مورد قبول واقع شده و وزارت نیرو دستور اعمال آنرا داده و ازآغازفصل گرما این تعرفه تعدیل خواهدشد، افزود: پلدختر درخیلی از زمینه های زیرساختی در سطح استان پیشتاز است که این امرحاصل پیگیریها و رایزنی هایی بوده که درسطح استان و کشورداشته ایم و خوشبختانه الان در زمینه راه روستایی ،آب روستایی و گازجهش محسوس داشته ایم .
نماینده پلدختر ازتریبون انسجام بخش و وحدت آفرین یوم الله 22بهمن ،مجددابا انتقاد ازبرخی تریبون ها گفت: نبایدبا ناامیدکردن مردم و طرح مسائلی دربرخی تریبون ها مردم را مایوس کنیم .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری
    • 24 بهمن 1396 10:33
    • 0
    سلام.نماینده درمورد ناامیدنکردن مردم حرفی را زد که پیرو فرمایشات رهبر گرانقدر انقلاب است.پس بهتر است در تریبون ها نیمه پر لیوان هم گفته شود.نیمه ی پر هم امید دادن و حرکت به سمت امید است.به فرمایشات رهبری بنگریم تا متوجه شویم.امید است که تریبون ها محلی برای تزریق پیام وحدت و امید به مردم باشد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید