جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2707
  • 0

بیانیۀ هشدارآمیز تشکل های اسلامی دانشجوئی لرستان خطاب به مسئولان

بی توجهی مسئولان کاخ نشین به اقشارمحروم ،چالش استمرارانقلاب است

دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت دهۀ مبارکۀ فجر باصدوربیانیه ای به مدیران اشرافی و تجمل گرا وبی توجهی آنان به اقشار محروم جامعه هشدارداد.

دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت دهۀ مبارکۀ فجر باصدوربیانیه ای به مدیران اشرافی و تجمل گرا وبی توجهی آنان به اقشار محروم جامعه هشدارداد.

به گزارش بالاگریوه متن بیانیه دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان لرستان به شرح زیر است :
هشداربه مدیران اشرافی و تجمل گرا و بی توجهی آنها به اقشارمحروم و سیره امام خمینی ره در دومین بیانیه دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر
امام خامنه ای (مدظله العالی) :
«دهه فجر درحقیقت ولادت امامت در این کشور است؛ به همان معنایی که خود امام و اسلام برای ما ترسیم کرده‌اند.» ۱۳۶۹/۱۰/۱
«دشمنان سعی میکنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم میآورد. سعی میکنند امام را از یاد مردم ببرند؛ امادهه فجر، تجسّم اراده وعظمت امام بزرگوار ماست.» ۱۳۸۰/۱۱/۰۳
با به ثمر نشستن مبارزات طاقت فرسا و طولانی امام خمینی رحمه الله علیه و امت اسلامی و انقلابی ایران و سقوط رژیم آمریکایی و استبدادی پهلوی در سال ۵۷، حکومت سلطنتی و پادشاهی دو هزار و پانصد ساله هم به پایان رسید.لذا دهه مبارک فجرمقدمه یک پیروزی بزرگ و یوم الله اکبردرغدیر انقلاب، یعنی22بهمن است؛چراکه بعد از1400سال ازواقعه غدیروحاکمیت کوتاه و چهار ساله حضرت امیرالمومنین علی علیه السّلام ،برای اولین بار بود که اکمال دین و اتمام نعمت الهی و حاکمیت نظام علوی در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی یافت.
این رویداد بزرگ، حاصل ایمان محکم و انگیزه الهی و ولایت پذیری مردم و درایت و هوشیاری و سازش ناپذیری ولی فقیه زمان ورهبری کم نظیرامام خمینی (ره) بود.لذا آن پیرسفرکرده دروصیت نامه سیاسی الهی خود رمزتداوم انقلاب را همان رمز پیروزی آن یعنی ایمان و انگیزه الهی و وحدت کلمه بیان فرمودند.پس بی دلیل نیست که این دو رمز پیروزی و تداوم انقلاب، یعنی ایمان و وحدت ما ،همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته اند.
اما آنچه امروزه بعد از توطئه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی دشمنان،این پیروزی و تداوم آن را در معرض خطرجدی قرارداده، عبارتست ازفراموش کردن اندیشه و راه و سیره عملی امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و غرق شدن درمادیات و خوی کاخ نشینی مدیران و بی توجهی آنها به اقشار کم درآمد و بی درآمد جامعه و دست گدایی دراز کردن به سوی غرب و ضعف ايمان و عدم روحیه انقلابی در بین مسئولین.
بنابراین آنچه باعث نارضایتی جامعه و بهره برداری دشمنان از نارضایتی و اعتراضات به حق مردم می شود ، نه فقط تحریم ها و دشمنی های دشمنان ، بلکه خوی اشرافی گری و رانت خواری و فساد و فاصله طبقاتی برخی مسئولین با مردم و بی اعتنائی آنها به مشکلات اصلی جامعه و اقشار محروم است. آنها به همان میزان که درزندگی اشرافی غرق می شوند، به همان اندازه هم ازسیره عملی و خط امام و رهبری فاصله می گیرند.
لذا دراین ایام الله دهه مبارک فجر ضمن توصیه به بازگشت به خط امام و رهبری، به برخی از مسئولین و مدیران کشوری و استانی در قوای سه گانه هشدار می دهیم که چنانچه  از سیره زاهدانه و ساده زیستی امام راحل یعنی امام خمینی(ره) و امام حاضر یعنی امام خامنه ای (مدظله العالی) پیروی نکرده و میزان پایبندی خود را به ولی فقیه در عمل و نه فقط در شعار، به اثبات نرسانند، ملت آگاه و با بصیرت ایران همچنانکه با دشمنان کینه توز در ۲۲ بهمن ۵۷ و هشت سال دفاع مقدس و فتنه های آنها در سال ۸۸ و دی ماه امسال مقابله نمودند،با آنها هم مقابله نموده و این تعداد قلیل را که با دست اندازی به بیت المال، چهره نظام را مخدوش کرده‌اند، از اریکه قدرت به زیر خواهند کشید!!!.

والسلام علی عبادالله الصالحین
دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید