جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2702
  • 0

سخنران مدعو دفتر نظارت برانتخابات استان لرستان درپلدختر :

به والله قسم خداوندازمسئولی که علیه امام زمان سخن می گوید نمی گذرد

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی گفت: به والله قسم خداوندازمسئولی که درتلویزیون جمهوری اسلامی علیه امام زمان (عج) حرف بزند نمی گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بابیان اینکه اوج هنرنمایندگان لرستان درمجلس شورای اسلامی عزل و نصب چندمدیراست،گفت: به والله قسم خداوندازمسئولی که درتلویزیون جمهوری اسلامی علیه امام زمان (عج) حرف بزند نمی گذرد.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین هبت الله هاشمی عضوسابق هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان دراجتماع ناظران انتخابات شهرستان پلدختربا اشاره به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرای مرضیه(س) بعداز رحلت پیغمبر(ص) باسلاح اشک انقلابی برپا کردکه خلفای وقت را به ستوه آورد.

وی افزود: ازآنجا که گریه های حضرت زهرا (س) به معنای اعتراض به وضع موجود جامعه بودگریۀ آن حضرت رادرمسجد تعطیل کردندو ابتدا به خارج ازمدینه وسپس به بیت الاحزان وبعد به قبرستان اُحدو کوه اُحد بردند.

 

مثل امام و رهبرجامعه مثل کعبه است که مردم باید به سراغ او رفته و به دورش حلقه بزنند و با او بیعت کنند


این استاد حوزه و دانشگاه گریه های حضرت زهرا رادرراستای تبیین حق امامت و ولایت ارزیابی کردو با بیان اینکه همین شیوۀ حضرت زهرا را امام سجاد(ع) بعد از شهادت حضرت سید الشهداء ادامه داد ، یادآورشد :حضرت زهرای مرضیه درپاسخ یک فرد یهودی که از اوسؤال کردبرای چه گریه میکنی ‍؛ومگر پدرشما حق نبود،پس چرابرای خودش جانشین تعیین نکرد؟واگرحضرت علی راجانشین خودش کردچرا آن حضرت شمشیر نکشیدو حق خودرا نگرفت؛ حضرت زهرا جواب سنگینی به آن یهودی دادکه مَثَل امام ،مَثَل کعبه است ؛فرق پیغمبر و امام اینجا مشخص می شود پیغمبر نبی است ،نبی باید برود درب همه منازل بگردد و مردم را جمع کند اما امام عکس است ،مَـثل امام مَثل کعبه است ،کعبه نمی آیدشهربه شهربگردد ! بلکه مردم دنیا می آیند دورکعبه طواف می کنند ،امام هم همینطوراست مردم باید سراغ امام بروند و اگر مردم سراغ امام نروند امام ۲۵ سال درخانه می ماند !

 

غرب گراها مخالف ظهور امام زمان (عج) هستند


سخنران مدعو دفتر نظارت برانتخابات استان لرستان سپس به مخالفت سه گروه ازشیعیان با ظهورحضرت صاحب الامر (عج) اشاره کرد و گفت: دربین حدود 500 میلیون نفر شیعه که الان درنظام هستی وجود دارند سه گروه ازهمین شیعیان مخالف ظهور امام زمان (عج) هستند .

«هاشمی»درتقسیم بندی این سه گروه گفت: دستۀ اول مخالفان ظهورحضرت حجت(عج) آنهائی هستندکه همت پائین ودیدکوتاهی دارند،ازهمه چیز می ترسندو مرتب اظهارمی کنند؛سخت است ، نمیشود ،نمیتوانیم وشدنی نیست .

وی دستۀ دوم مخالفان ظهورحضرت مهدی (عج) راغرب زدگانی دانست که ازامام خود غافل شده و رشد وپیشرفت رادر غرب و شرق جستجو می کنند واگر امروزبا وجود این همه شهید درکشورمان اتفاقی می افتد نتیجه همین غرب زدگی و غافل شدن از دین و امام و قرآن است .

 

کشوری که دومین منبع تأمین کنندۀ بودجه اش فروش حیثیت و ناموس دختران

و زنان است نبایستی اجازه داشته باشد برای دنیای اسلام تصمیم بگیرد


 عضو سابق هیأت نظارت استان لرستان تصریح کرد: هزارسال است که دنیای اسلام دارد ازاستعمارپیرانگلیس ضربه میخورد اما با این وجود بعضی ازدولتمردان دربحث برجام میگویند که  انگلیس خوب است.وفرانسه ایی که دومین منبع تأمین بودجهٔ کشورش ازمالیات مشروبکده و رقاصخانه ها وازفروش حیثیت وناموس دختران دنیا تأمین می شود ،میخواهد برای دنیای اسلام و دین ما تصمیم بگیرد،

 

اگربه قرآن و اهلیت برنگردیم و فرامین رهبری را نقشه راه قرار ندهیم باخته ایم

 

«هاشمی» با بیان اینکه دشمنان با اسلام ماکار دارندو هیچ تعارفی هم با هیچکس ندارندزیرا همین کاررا درسوریه ،بحرین و یمن کردندوهرکسی اسم و نشانه ای از اسلام داشته باشدبا اوکار دارندلذا اگربه قرآن و اهلیت برنگردیم و فرامین رهبری را نقشه راه قرار ندهیم باخته ایم ،خاطرنشان کرد:خیلی ازما نمیدانیم چه قدرتی داریم ،قرآن شهادت می دهد و امام زمان ناظر است که جمهوری اسلامی به حول وقوهٔ الهی وبرکت اهلبیت وخون شهداء بزرگترین اقتداررادرخارج ازکشوردارد ،لکن یک عده میخواهند در داخل با اغتشاشات ، این اقتداردرخارج شکسته شود .

 

کسانی که نانشان درروغن است مخالف ظهور حضرت حجت(عج) هستند


حجت الاسلام و المسلمین هاشمی دستۀ سوم از مخالفان ظهورحجت حق حضرت مهدی (عج) را مسئولانی دانست که درنظام شیعه فعلأ نانشان در روغن بوده وفعلأهمه چیزبه نفعشان است ودرادامه با شاهد مثال آوردن طلحه و زبیر درصدراسلام تصریح کرد: عثمان برای زبیر آنقدر امکانات مادی فراهم کرده بود که به گواهی تاریخ مسعودی ۴۰۰ سال بعد از زبیرهنوز خانه های او درمدینه پابرجا بودند . وبه خاطر همین فریب دنیائی و نداشتن بصیرت بود که طلحه و زبیر علیه امام زمانِ خودجنگی (جمل) به راه انداختندکه یکطرفش همسر پیامبر بود و طرف دیگرش جانشین ،پسرعمو و دامادپیامبر، که دراین جنگ بین ۱۷ تا ۳۰ هزار ازمسلمانان بیگناه کشته شدند.

وی افزود: به همین خاطرآنهائی که نانشان در روغن است دوست ندارند امام زمان (عج) بیایدچون اگر بیایدبرحسب عدالت رفتارمی کندو همه به مساوات سهم می برندو مخالفت ازینجاشروع می شود ،لذا قرآن به پیغمبرمی فرماید بروسراغ کسانی که هم قدرت دارندو هم آگاهی،خوب درنظام شیعه چه کسی هم قدرت و هم آگاهی ؟ وچه کسی دنبال این است که اسلام  پیاده بشود غیر از ولی فقیه ؟

 

اگر صهیونیزم فقط یک تیر درترکش داشته باشد آن را به سوی ولایت فقیه نشانه خواهدرفت


این استاد حوزه و دانشگاه اظهارداشت: تردیدی وجود ندارد که اگر صهیونیزم بین الملل یک تیر درترکش داشته باشد آن را فقط و فقط به سمت مقام معظم رهبری شلیک خواهدکرد،چون می دانندکسی که جریان انقلاب وایستادگی مردم دربرابر دنیای استکبار و زرو زور و تزویرهدایت و مدیریت می کند ،رهبرمعظم انقلاب است.

 

برخی مسئولان بدشان نمی آمد مردم به خیابان ها بریزند و لذا خودشان بستر نا آرامی را فراهم کردند


حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با بیان اینکه خیلی ازمسئولین بدشان نیامد مردم به خیایان ها بریزندتا دشمن از آن طرف کارخودش را بکند و لذا خودشان بساط وبستر اغتشاش و ناآرامی را درجامعه پهن کردند و فضا را ایجاد کردند، افزود: پیام مستقیم قطع یارانه 30-40 میلیون نفرو افزایش قیمت بنزین به 1500 تومان این است که یعنی مردم بیائید داخل خیابان و هرحرفی دارید بزنید.

وی خاطرنشان کرد:مسئول جمهوری اسلامی مدیون جمهوری اسلامی است ،حضرت امیرالمومنین درنامهٔ ۶۱ به کمیل که نورچشم حضرت بود نوشت : ای کمیل این مسئولیت نباید برای شما نان و آب باشد این امانت خداست .

 

ناظران شورای نگهبان بایستی زینت و آبروی اهلبیت و رهبری نظام باشند


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه من و شما به عنوان ناظرشورای نگهبان مجموعه ایی هستیم که مستقیمأ خط ارتباطمان باحضرت آقاست و سرباز آقا بوده و پذیرفته ایم و تعهد اخلاقی و شرعی داده ایم که با رعایت بی طرفی درانجام این وظیفۀ خطیرنظارت برای این جامعه امانتدار باشیم ،خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور برزمین ریخته شدن خون مطهر چند صدهزار شهید است  وما بایستی زینت و آبروی اهلبیت ورهبری باشیم و به والله قسم در شب اول قبر همه ما باید جوابگوی خون این شهداء باشیم .


هاشمی افزود: خیلی ها سؤال می کنندچرا مالک اشتر معاویه را نکشت ؟دلیل اصلیش بخاطرحفظ جان حضرت امیر بود ،زیراخود صحابه امیرالمومنین را با پول خریدند و با طمع قدرت خام کردند و امام را محاصره کردند وبرهمین اساس زمانی که شمشیر مالک اشتر برگلوی معاویه قرارگرفت همین خریداری شده ها گفتند مالک اگربرنگردی امام اینجا کشته میشود،پس حواسمان باشدماکه اکنون سربازحضرت آقا درجنگ صفین هستیم خانۀ امام را تنها نگذاریم ، و امام را محاصره نکنیم.

وی با تقبیح عملکردکسانی که مواضع و رفتارشان جامعه را به انحراف می کشاند به صدور فتوای تاریخی حضرت امام (ره) درمورد سلمان رشدی نویسندۀ کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و یادآورشد: حضرت امام درقضیه سلمان رشدی فرمود :سلمان رشدی حتی اگر توبه کندهیچوقت ازطرف خداوند بخشیده نخواهدشد! زیرا فکر پلیدی که در جامعه ایجاد کردکه اثرات این فکر سالها باقی مانده ومگر او چقدرمی تواند کتاب بنویسد،چقدرمی تواند اصلاح کند،آنهایی که منحرف کرده کی میخواد برگرداند!آنهائی که منحرف شدندوازدنیا رفتندچه کسی می تواندبرگرداندو اصلاحشان کند؟ ولذا بایدحواسمان باشد اگرمنحرف شویم شخص منحرف نشده بلکه مکتب و مسیر دین و انقلاب را منحرف کردیم .

 

نفرین برمسئولینی که در جمهوری اسلامی به بیت المال دست درازی می کند


حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با تأکید مجدد براینکه ما درقبال خون مطهر شهدا بایستی پاسخگو باشیم متذکرشد: شهدای انقلاب، شهدای دهۀ فجر ،شهدای مدافع حرم و آن جوانی که تازه عقد یاعروسی کرده یا یک بچه دوسه ساله داره و رفته شهید شده ، برای کی و برای چی شهید شده ؟ آیا برای اینکه ما اینجا اختلاس میلیاردی بکنیم ؟ برای اینکه ما برای یه پست مدیریت و معاونت سادۀ اداری شکم زید و عمر را پاره کنیم ؟ آبروی همه راببریم ؟ ای نفرین عالم بر آن مسئولی که در نظام جمهوری که به بیت المال دست درازی می کند ،حق بیت المال را میخورد و غارت و اختلاس می کند .

 

به والله قسم خداوندازمسئولی که علیه امام زمان سخن می گوید نمی گذرد

 

وی با بیان اینکه کاربه جائی رسیده که مسئول جمهوری اسلامی پشت تریبون همین نظام می گوید ؛معاون ویا فلان زیرمجموعۀ من صدهزارمیلیارد دزدی کرده ،اختلاس نکرده !یعنی تو این یه قلم دزدی من باهاش نبودم و خودش تنها بوده ،اگه من بودم که اختلاس می شد، خاطرنشان کرد: آیاخداوند ازاین مسئول ویا مسئول دیگری که درتلویزیون جمهوری اسلامی برعلیه ولایت امام زمان حرف می زند ویا می گوید به رسول الله هم انتقاد می کردند،خواهد گذشت؟ والله نمی گذرد؟

«هاشمی» درانتقاد ازکسانی که می گویند چرا رهبری با اینهابرخورد نمی کند؟ گفت: مگرچقدرآقادادبزند؟ حکومت امیرالمومنین  درکوفه مستقر و اشعث حاکم آذربایجان بود اما برای معاویه کارمی کرد !! حضرت او را عزل و در کوفه جلوی چشم خودش منصوب کرد اما همین اشعث می شود قاتل حضرت علی. یعنی تا دنیا و قدرت طلبی و شهوت رانی هست وضع همینجور است .

 

بعضی مسئولین دچارمستی قدرت و ثروت شده اند


وی با بیان اینکه بنا به فرمودۀ مولا امیرالمؤمنین (ع) درنهج البلاغه سه نوع مستی وجود دارد ،مستی شهوت ،مستی قدرت ،مستی ثروت و اینها چیزهائی است که عوامل کشوری ما به آن مبتلا شده اند اظهارداشت : بسیاری از مسئولان ما گویا نمی دانند که اصلا درجامعه فقیر ودردمند هم وجود دارد .

 

مردم فهیم وولایتمدار پلدختر درناآرامی های اخیر حتی یک سنگ به طرف نظام پرتاب نکردند


عضو سابق هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان با قدردانی ازمردم فهیم، ولایتمدار و با بصیرت پلدختر در ندادن بهانه به دست دشمنان دین و انقلاب و نظام دراغتشاشات و ناآرامی های اخیرگفت: مردم با شرافت این شهرستان علیرغم همۀ سختی هاومشکلاتی که ازنظرتأمین معیشت و وضعیت بداقتصادی دارند و با مشاهدۀ تبعیض ها ،دریافت های نجومی دولتمردان و اختلاس ها  اما دراغتشاشات اخیر که این همه فحش وناسزا به قرآن و اسلام وانقلاب درجاهای مختلف کشور روا داشته شد ، حتی یک سنگ به طرف نظام و اسلام پرتاب نکردند.

وی افزود:دراین شهرستان دینداران،بچه حزب اللهی هاوعلاقه مندان به نظام وانقلاب اسلامی زحمت کشیدند و اجازۀ هیچگونه تحرکی به ضد انقلاب و عوامل سرسپردۀ دشمنان ندادند واین افتخاری برای دیروزتان بود و اما امروز باید مواظب باشید و حواستان راجمع کنید زیرا دشمن هرچند شکم ما را بهانه کرده اما دین و انقلابمان را هدف گرفته است.

 

انقلابیون نباید درشرایط کنونی دچار انفعال و سستی شوند


حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با تقبیح عملکرد ومواضع منفعلانۀ بعضی انقلابیون گفت: درحالی که دشمنان ازطریق فضای مجازی بچه های مارا مبتلای خودش کرده و برای من و شما تصمیم می گیرد وخط می دهد اماما خانواده ها نه تنها چشممان را بسته ایم بلکه  خیلی ها هم تسلیم شده و می گوئیم ای بابا بمن چه واین یعنی همان بلائی که دشمنان مایل بودند بر سر دین و انقلاب و نظام ما بیاورند.

 

اوج هنر نمایندگان لرستان درمجلس شورای اسلامی عزل ونصب چندمدیر است


عضو سابق هیأت نظارت استان لرستان با بیان اینکه ما ناظران شورای نگهبان نبایستی آخرت خود را بخاطر دنیای نمایندگان خراب کنیم ،با انتقاد شدید ازعملکرد نمایندگان لرستان درمجلس شورای اسلامی گفت: اوج هنر نمایندگان ما در مجلس جابجا کردن و عزل ونصب چندمدیر است وبه همین علت استان ما روزبه روز بدبخت و بیچاره تر می شود و لذا ما نبایددین وآخرت خودمان را بخاطرچنین نمایندگانی ازدست بدهیم.

 

درانتخابات اخیر ریاست جمهوری برخی ناظران شهرستان به نفع یکی از کاندیداها تبلیغ می کردند


گفتنی است درابتدای این مراسم مسئول دفترنظارت برانتخابات شهرستان پلدختربا تسلیت ایام فاطمیه و خیرمقدم به شرکت کنندگان درهمایش فصلی – بصیرتی ناظران انتخابات شهرستان  تعداد ناظران شهرستان را 775 عضو فعال و 202عضو راکد یاغیرفعال عنوان کردو گفت: یکی از برنامه های ابلاغ شده ازطرف شورای محترم نگهبان به دفاتر نظارت برگزاری جلسات محفل انس با قرآن است .


محمدعالی فضلی نژاد درادامه بااظهارگلایه ازعدم رعایت بی طرفی برخی ناظران درروزانتخابات گفت: متاسفانه درانتخابات ریاست جمهوری دورۀ اخیر برخی ازناظرین ما مُبَلِغ بعضی ازکاندیدهای ریاست جمهوری شدند و ما پروندۀ این افراد را کنارگذاشته و راکد کرده ایم.


وی افزود : درانتخابات ریاست جمهوری 96 مواردی داشتیم که عضو هیأت اجرائی شعبۀ اخذرأی از عضو نظارتی شعبه شکایت کرده و پس از بررسی های ما مشخص شده که صحت داردو ما دراینجا اعلام می کنیم که حتی اگر ناظرمسئول ما هم  درروز انتخابات به نفع کاندیدائی تبلیغ بکند اورا برکنارمی کنیم .


مسئول دفتر نظارت برانتخابات شهرستان پلدختر درپایان گفت: درانتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای شهرو روستا حدود 60-50 نفر از ناظران ما درهیأت های اجرائی ریاست جمهوری و اجرائی ونظارت انتخابات شوراها بکارگیری شده بودند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری
    • 16 بهمن 1396 16:16
    • 0
    بعضی ازناظرین نیازبه ناظردارند افرادی درنظارت هستندکه هیچ فرقی با افراد اجرایی ندارند،  

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید