جمعه، 31 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2673
  • 0

امام جمعه پلدختر:

حضورمیلیونی مردم دریوم الله 9 دی سال 88 مانع ازیک کودتای مخلملی شد

امام جمعه پلدختر گفت : حضوربابصیرت میلیونی مردم ایران درنهم دی ماه سال 1388 مانع ازیک کودتای مخملی گردیدکه فرمانش بیشتر دردست سرویس های جاسوسی بیگانگان بود

امام جمعه پلدختر با اشاره به 9 دیماه سالروز حماسۀ  بزرگ ملت ایران دربرابر فتنه گران وروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت : حضوربابصیرت میلیونی مردم ایران درنهم دی ماه سال 1388 مانع ازیک کودتای مخملی گردیدکه فرمانش بیشتر دردست سرویس های جاسوسی بیگانگان بود.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درخطبه های نمازوحدت بخش و دشمن شکن جمعۀ این هفته با بیان این مطلب افزود: بازی خوردگان بی بصیرت و نیزتشنگان قدرت و ثروت داخلی نیز فتنۀ پس از انتخابات سال 88 را میدان داری می کردند.


خطیب جمعه پلدختر اظهارداشت: اگربخواهیم به عظمت حضور مردم درنهم دی ماه بیشتر پی ببریم بایدبه مؤلفه هائی همچون؛ هویت فتنه و آبشخور و سرمنشا اصلی آن ، نقش و انگیزه اصلی بیگانگان در ایجادفتنه،صحنه گردانان فتنه اعم ازبازی خوردگان وخواص بی بصیرت ومعاندان و مخالفان که به هردلیل نظام مکتبی را بر نمی تابند و عملکرد بدبرخی ازمسئولان نگاه دقیق داشته باشیم.


«سوری» بابیان اینکه بنابه اذعان دوست و دشمن اگر درجریان حوادث پس ازانتخابات ریاست جمهوری سال 1388 هدایت ها و مدیریت و تدبیر رهبر معظم انقلاب نبود شرایط به گونه دیگری رقم می خوردخاطرنشان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودندبی بصیرتی خواص ،دروغ بستن و اتهام به ناحق تقلب در انتخابات ،توطئه دشمنان مبنی بر دوقطبی کردن جامعه می رفت تا نظام و انقلاب تحویل معاندان نظام نماید.


امام جمعه پلدختربا اشاره به این که حضور میلیونی و آگاهانۀ ملت ایران در روز 9دی نقشه دشمنان  رانقش بر آب کرد یادآورشد:پیام روشن حضور ملت ایران دریوم الله 9 دی ، ولایت مداری ، روحیه انقلابی وملی،دشمن شناسی و وحدت وانسجام ملی بود تاجائی که حتی کسانی که به سران فتنه رأی داده بودند از آنها فاصله گرفتند و نشان دادند مطیع ولایت و رهبری هستند.


حجت الاسلام و المسلمین سوری بابیان اینکه درشرایط کنونی هم نباید از توطئه دشمنان و فتنه گران و فتنه هایی همچون انحراف برخی مدعیان خدمت و دلسوزی که قبل از این نوع عملکردشان تداعی کننده گاو نه من شیر است غافل بود.


امام جمعه پلدختر به شیوه های رفتاری اخیرجریان انحراف اشاره کرد وگفت: حداقل چیزی که ازرفتار و مواضع آنها منعکس می گرددسه ظلم بَیِن و غیرقابل گذشت؛مخدوش کردن خدماتی که دردولتهای نهم و دهم صورت گرفته که آنها وچندنفر مرموز همه را به نفع خودشان مصادره می کنندو عملکرد این روزهای چنین افرادی در واقع ظلم به خدمتگزاران بی مدعا است که در دولت های نهم و دهم زیباترین خدمت ها رابه مردم داشتندو مردم هم لمس نمودند ،دیگری ظلم به نظام و انقلاب است یعنی کسانی که سر سفره انقلاب بوده اندالان نمکدان انقلاب رامی شکنندوسوم اینکه به گمان مقابله با رقیبان سیاسی و یا مبارزه با سرخط های اصلی فساد و بی عدالتی دست به شیوه هایی می زنند که جزخوش خدمتی به جریان های نفاق و فتنه و در نهایت تولید خوراک برای رسانه های بیگانه ثمر دیگری ندارد .


وی خاطرنشان کرد :تنها راه نجات و سعادت برای عبور ازفتنه ها آن است که منویات فرمایشات رهبری را نصب العین قراربدهیم تا در دام توطئه دشمن و فتنه گران نیفتیم که سعادت در همین است .


« سوری » درادامه به سالروز وفات حضرت فاطمۀ معصومه سلام الله علیها اشاره کرد وگفت: این بانوی بزرگواردر واقع بتول دوم وجلوه ای از وجود حضرت زهرا (س) بود و طهارت نفس امتیازخاص و والای آن حضرت بود.


امام جمعه پلدختربه نقش بارگاه وحرم حضرت معصومه(س)بعنوان خاستگاه انقلاب وقیام علیه ظلم و ستمشاهی درطول مبارزات مردم ایران اشاره کرد و افزود: حرم و بارگاه آن بانوی اسلام همواره محل امنی برای مبارزان و شیعیان بوده و بیشترین نقش را در طول تاریخ درحرکت مردم برای اثبات و تبیین حقایق دین داشته و انقلاب اسلامی ایران که منشا آن قم بوده است مرهون وجود با برکت ایشان و تربیت یافتگان این مکتب یعنی مراجع بزرگوار امام امت ، و مقام معظم رهبری دامت برکاته می باشد.


حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به دیداراخیراعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا در این دیدار برپختگی و پویائی انقلاب اسلامی درآستانه چهل سالگی انقلاب وضرورت تداوم انقلابی گری و هوشیاری دربرابر شیطنت و انگیزۀ جریان هائی که این روزها برای ایجاد دلسردی و ناامید کردن مردم ازادامه راه انقلاب صورت می گیرد تأکید کردند.


وی اظهارداشت :این روزها دشمنان باهدف ناامیدکردن مردم نسبت به تداوم انقلاب ضعفهای داخلی را بزرگنمائی کرده وعده ای هم درداخل فریب خورده وحرفهای دشمن را تکرا رو چنین وانمود می کنند که مردم ایران برای حل معضلات کشور بایددربرابرغرب کرنش کنند .


امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه برخی ازکسانی که خودشان چند سال مسئولیت داشته و همۀ امکانات کشور دراختیارشان بود این روزها با بی تقوائی و نسبت دادن دروغ های شاخدار به نظام و مسئولان پازل دشمن را تکمیل می کنند افزود: این افراد که حالا نقش اپوزیسیون را بازی می کنند نه تنها حق ندارند علیه قوای کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگوی مواضع و اقدامات خود باشند.


 حجت الاسلام و المسلمین سوری با بیان اینکه معنای سخن حکیمانۀ حضرت امام مبنی بر اینکه "میزان حال فعلی افراد است" این است که هیچ کس ضمانت درست بودن تادم مرگ راندارد افزود: برخی انقلابی نما ها درکشور ادای انقلابی درمی آورند درحالی که نمی شود انسان یک دهه همه کاره کشور باشد بعددهه بعدی تبدیل شود مخالف خانی کندو یوم الله نهم دی پاسخ ملت به این گونه بازی ها بود .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید