جمعه، 31 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2668
  • 0

امام جمعه معمولان در جلسۀ گرامیداشت یوم الله 9 دی عنوان کردند :

انحراف دو کاندیدای ریاست جمهوری سال 88 از مسیر انقلاب نتیجۀ نفوذ دشمن بود

امام جمعه معمولان : انحراف دو کاندیدهای ریاست جمهوری ازمسیر انقلاب درجریان فتنۀ 88 درنتیجۀ نفوذ دشمن بود

امام جمعه معمولان گفت: درجریان فتنۀ 88 این نفوذ دشمن بود که توانست دو کاندیدهای ریاست جمهوری را ازمسیر انقلاب منحرف کند.

به گزارش خبرنگاربالاگریوه ازمعمولان حجت الاسلام والمسلمین حکیمی گیلانی روزچهارشنبه ششم دی ماه درجلسه هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی ماه با حضور مسئولان این بخش بابیان مطلب فوق تاکید کرد: درفتنۀ 88 به بهانۀ دروغین تقلب برای سرنگونی اصل نظام برنامه ریزی کرده بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای براندازی نظام و انقلاب  برخی از افراد شاخص را دربرابر نظام قراردادند.خاطرنشان کرد: درحوادث پس ازانتخابات ریاست جمهوری سال 1388 احساسات فریب خوردگان برعقل آنان غالب شد و برخی افراد برای همیشه به عنوان فتنه گربه ملت معرفی شدند.

« حکیمی گیلانی » با اشاره به ریشه های فتنه از ابتدای انقلاب خاطرنشان کردند :فتنه ۸۸ از بهمن سال ۵۷ پایه‌ریزی شد و قراربوددر سال ۸۸ به نتیجه برسدکه ابترماند .

 


وی همچنین ازفتنه های قبل از۸۸نام بردندو افزود :ابتدای انقلاب ۸سال جنگ تحمیلی به راه انداختند ،درسال ۷۸ آشوب برپا کردندوبه بهانهٔ تعطیلی روزنامه سلام درگیری بوجود آوردند و دانشجویان و علما را درگیر کردند ، اما هیچکدام نتیجه نداد .

امام جمعه معمولان یادآورشد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایادی داخلی آنان تاسال ۸۸ به این باورغلط رسیده بودند که مردم ازگردِ انقلاب و نظام متفرق شده اند و تصورکردند « انتخابات» بهترین زمان برای ایجاد چالش و اضمحلال نظام جمهوری اسلامی است .

حجت الاسلام والمسلمین احمدحکیمی به نقش "نفوذ "دشمن درفتنه ۸۸ اشاره وتأکیدکرد : نفوذ دشمن بود که توانست آن کاندیداهای ریاست جمهوری را ازمسیر انقلاب منحرف کند .

« حکیمی گیلانی « در ادامه بااشاره به برخی آیات قرآن به تبیین موضوع فتنه درقرآن پرداخت و گفت: درطول تاریخ بودند کسانی که بواسطۀ حب فرزند ، پست و مقام و قدرت اجتماعی و سیاسی از مسیر انقلاب و اسلام خارج شده وبه مسیر فتنه افتاده اند.

وی درپایان بااشاره به اینکه درسال ۸۸ملت می بایست بین اصل نظام و رهبری وکاندیدای مورد نظرشان دست به انتخاب می زدنداظهارداشت: کسانی که در سال ۸۸ به سمت احمدی نژادرفتندبرای حمایت ازولایت ونظام بود،نه درحمایت ازشخص احمدی نژاد،ازسوی دیگرموسوی هم که بستر فتنه را آماده کرد،طرفدارانش در آن آشوب بسیجی را آتش زدند ،مسجد را به آتش کشیدندو دیدیم که اینها اصل نظام را نشانه گرفته بودند.     خبرنگار: لیلامحمدی

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید