سه شنبه، 28 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2651
  • 0

بیانیه هشدارآمیزدفترمرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان لرستان

قوم بزرگ لُرولُرتباران سربازمیتینگ سیاسی قدرت طلبان نخواهندشد

یک جریان سیاسی مرتبط باسران فتنه 88درصدد است درآستانه روزدانشجو با شعارعمران و آبادانی لرستان با لشکرکشی به تهران وبهره برداری سیاسی از نام و بیت امام خمینی (ره) مانورقدرت و تجمل به نمایش بگذارد.

یک جریان سیاسی مرتبط با سران فتنه 88درصدد است درآستانه روزدانشجو با شعارعمران و آبادانی لرستان با لشکر کشی به تهران وبهره برداری سیاسی از نام و بیت امام خمینی (ره) مانورقدرت و تجمل به نمایش بگذارد.

به گزارش بالاگریوه دفترمرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان با انتشار بیانیه ای هشدار آمیز در اعتراض به بهره‌برداری دلال های سیاسی از مبارزات مردم مومن و انقلابی لرستان دراین زمینه آورده است  :
 طبق اخبار واصله یک جریان سیاسی مرتبط با سران فتنه ۸۸ با سوء استفاده از مبارزات مردم مومن و انقلابی لرستان درمقابله با رژیم مستبد پهلوی و بیعت آنها با امام خمینی (ره) در آذرماه  سال ۱۳۴۱، در پی مطرح کردن خود و برخی چهره های بی بصیرت و سوءاستفاده از اسم و نام مقدس خمینی کبیر (ره) هستند.
این جریان شناخته شده در آستانه روز دانشجو،  با شعار عمران و آبادانی لرستان و با استفاده از بودجه و امکانات دولتی و دستورالعمل ادرای به برخی از دانشگاه ها و ادارات دولتی لرستان، در صدد هستند تا در ۱۱ آذرماه با لشگر کشی به تهران و بهره برداری سیاسی از نام و بیت امام خمینی (ره)، مانور قدرت و تجمل به معرض نمایش بگذارند.
آنها در شرایطی بودجه کلانی را از مرقد مطهر امام خمینی (ره) و برخی دانشگاه ها و ادارات دولتی، برای این میتینگ سیاسی خود اختصاص داده اند که هموطنان زلزله زده مان با تحمل سرمای شدید نیاز فوری به کمک مالی برای تامین سرپناه و آذوقه دارند.
برخی دست اندرکاران این مانور قدرت به دروغ شایع کرده‌اند می خواهند با رهبری هم دیدار و تجدید بیعت داشته باشند، درحالیکه ظبق اخبار واصله اینطور دیداری در برنامه آنها نیست  و حتی درصدد هستند تا با سوءاستفاده از مراجع عظام تقلید در قم ،برنامه های پنهان خود را از این میتینگ سیاسی مخفی نگه دارند.
ما به جریان قدرت طلب مذکور اعلام می کنیم که لرستان جای مانور قدرت آنها نیست و طایفه آگاه لر و لرتباران هم تبدیل به سربازان میتینگ های سیاسی آنها نخواهند شد.
در پایان به این بازیگران سیاسی هشدار می دهیم چنانچه از بازیهای سیاسی خود دست بر ندارند، دستهای مخفی و اهداف پنهان آنها را برای مردم افشا خواهیم کرد.
والسلام
دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید