شنبه، 1 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2637
  • 0

امام جمعۀ پلدختر دردیدار اقشار مختلف بسیج شهرستان :

سه مؤلفۀ رهبری،مکتب تشیع و وحدت پشتوانۀ عملکرد ممتاز بسیج

امام جمعه پلدختر : عمکردخوب بسیج مرهون سه اصل رهبری،مکتب تشیع و وحدت است که این سه اصل دست به دست هم داده ویک نیروی پیش رو به نام بسیج را تشکیل داده است

به گزارش خبرنگار بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری صبح امروزدردیدار اقشار مختلف بسیج در دارالقرآن الزهرا پلدختر اظهارداشت : دفاع از دین وحراست ازآن باید به افراد متدین سپرده شود وآبادانی مکانهای مذهبی ومساجد به واسطه افراد متدین است واین افرادجان خودشان را برای احیای دین سپر می کنند که اگر اینها افرادفاسد را دفع نمی کردند جامعه فاسد می شد.
وی با اشاره به اینکه درقرآن کریم فلسفه وجودی بسیج و جهادگران بیان شده ،افزود: نیروی متعهد بسیجی وجهادگر برای احیای دین قدم بر می دارد وظالمین وموانع اجرای قوانین الهی را کنار می زند .

«سوری » اظهارداشت :همیشه ظالمین و ستمگرانی علیه حق وحقیقت ونورانیت وجود داشته که نخواسته اند دین درجامعه حاکم گردد و درمقابل آنها افراد مؤمن ،بسیجی و جهادگر یک لحظه کوتاه نیامده و برای احیای دین جنگیده اند.

امام جمعه پلدختر بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما آرزوی انبیاء الهی بوده،تصریح کرد:بعداز رسول خدا واندک مدت کوتاهی که حضرت علی(ع)حکومت کردنددرهیچ عصری مانند انقلاب اسلامی ما دین حکومت نکرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سوری با بیان اینکه هرانقلابی آفاتی دارد و حضرت امام بعنوان معمار انقلاب اسلامی این خطر را پیش بینی کرده بود یاد آورشد : حضرت امام خمینی ( ره) برای استمرار انقلاب نیروی مقاومت بسیج را تشکیل داد که دشمنان انقلاب هم به اقتدار بسیج وبسیجی اعتراف کردند .

وی عمکرد خوب بسیج را مرهون سه اصل رهبری،مکتب تشیع و وحدت دانست و خاطرنشان کرد: این سه اصل دست به دست هم داده ویک نیروی پیش رو به نام بسیج تشکیل گردیده است.
« سوری » با بیان اینکه ولایت پذیری سنجش بسیارخوبی برای تدین افراد است عنوان کرد: یک بسیجی باید مطیع ولی فقیه و ولایت پذیرباشد و شاخصی که  بسیجی را از سایر صنف ها متمایز می کند اطاعت از ولی فقیه است و هر اندازه با ولایت مأنوس باشیم در پیشبرد امورموفق تر خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهارداشت :درابتدای انقلاب مقام معظم رهبری باروحیه بسیجی ازآبروی خود مایه گذاشتند ونیات فاسد بنی صدر را برملا کردند .
امام جمعه پلدختر معیار وملاک ولایتمداری را حال فعلی افراد عنوان و بابیان اینکه خط قرمز ما باید رهبری و وحدت کشور باشد ،تصریح کرد: افرادی که کوچکترین زاویه‌ای با ولایت و رهبر انقلاب داشته باشند نمی‌توانند خودشان را مدافع انقلاب و نظام بدانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختردراین دیدارضمن اعلام برنامه های هفتۀ بسیج درشهرستان گفت: شجره طبیۀ بسیج در مسیر رشد و تعالی انقلاب راه را هموار کرده و درحقیقت نسخه شفابخش گشودن گره‌های بزرگ است و دشمنان نظام امروز از قدرت بسیج ونیروی مردمی واهمه دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر :

امروز بسیج یکی ازکارآمدترین نیروهای پنج‌گانه سپاه

در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است


سرهنگ محمد محمودوند با اشاره به اینکه امروز بسیج به‌عنوان یکی ازکارآمدترین نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اززمان شکل گیری بسیج به فرمان امام(ره) در سال58عنوان تا به امروز برهمه ثابت‌ شده است که بسیج به‌عنوان پرچم‌دار پیش برندگی انقلاب است زیرا که بسیج از بطن مردم و یک جنبش خودجوش مردمی و برخاسته از فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه امسال هفته بسیج باشعار "مردم‌سالاری دینی" آغازشده است خاطرنشان کرد : در نخستین روز ازهفته بسیج با حضور اقشار مختلف بسیج در بیت امام‌جمعه با ولایت تجدید بیعت کرده و  اعلام می کنیم که گوش‌به‌فرمان ولایت و مجری منویات مقام معظم رهبری هستیم.
فرمانده سپاه ناحیۀ پلدختر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را ناشی « بسیجی» ارزیابی کرد و یادآورشد: بسیج همواره در صف اول پیشبرد برنامه‌های انقلاب بوده است.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید