جمعه، 31 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2560
  • 0

امام جمعه پلدختر درجلسۀ بزرگداشت هفته دفاع مقدس :

دفاع مقدس 8 ساله سند استکبارستیزی و عزتمندی ملت ایران است

امام جمعه پلدختر:باتوجه به تلاش دشمن برای بی تفاوت کردن نسل جوان نسبت به آموزه های دینی باید آنقدر در این قسمت کار کنیم تا روحیه جهاد و مقاومت در بین نسل جوان تقویت شود

به گزارش خبرنگار بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری درجلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس که درسالن شهدای فرمانداری برگزارشداظهارداشت :طبق آیه قرآن خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغیرنمیدهد مگر اینکه آن قوم بخواهند قبل از انقلاب دشمنان و کسانی که دین برایشان معنا نداشت درهمه جا برمردم ظلم روا می داشتند  به این ترتیب اهل علم و متدینین به تبعیت ازمرجعیت وامام بزرگوار و براساس همین آیه و کسانی که دغدغه دین داشتند یک تحول را به وجود آوردند و طبق این آیه مردم ما خواستند واراده کردند و حکومت طاغوت را کنار گذاشتند و انقلابی  را براساس آموزه های دینی برقرار کردند  .

وی افزود :دشمن که تحمل انقلاب اسلامی را نداشت جنگ هشت ساله را به کشورما تحمیل کرد دشمن درجنگ هشت ساله فقط صدام نبود صدام به نیابت از بیش از۷۲ کشور علیه مقدسات ما حرکت کرد اما ایثارگران ،شهدا ،بسیجیان ،ارتشیان و آحاد مردم چون می خواستند سرنوشت تاریخ را تغیر بدهند حرکت و هشت سال مقاومت کردند و ما طی هشت سال فقط دفاع کردیم درعصر غیبت امام زمان از کارهایی که بر همه لازم است جهاد دفاعی است که دستور آن توسط ولی فقیه صادر میشود .

امام جمعه پلدختر عنوان کرد:دفاع مقدس یکی ازنمادهای استقلال و مقاومت کشور است و کسانی که نمادهای دین واقتدار را بزرگ بشمارند نشانه تقوای قلبی آنها است وچون انقلاب ما بر اساس آموزه های دینی است نماد دین به حساب می آید و کسی که آن را بزرگ بشمارد ازباب تدین  است.
 
وی بیان کرد:باید هفته دفاع مقدس را بزرگ بداریم وتفکر انقلابی بایدپاس داشته شود واصولی که انقلاب بر اساس آن به وجود آمده باید نگه داریم وآن اصول را محکم بگیریم و گذر زمان ما را از آن اصول باز ندارد .


سوری تاکیدکرد: آن چیزی که یک بسیجی را به حرکت وا میداردو باعث میشود جانانه مقاومت کند تفکر انقلابی است همچنانی که تفکر انقلابی باعث میشود امسال شهید حججی ها بروند ودرخارج از مرزها امنیت ایجاد کنند لذا تفکر انقلابی بسیار مهم است .

وی گفت :بحث انقلابی ماندن بسیار مهم است وبایدتفکرانقلابی حاکم باشد دشمن روی این قسمت برنامه ریزی کرده و کارمیکند تامارا از اهداف انقلاب دورکند تفکر انقلابی بسیار مهم است ولی کافی نیست باید عمل انقلابی هم وجود داشته باشد وبایدنمادهای دین ومقاومتمان مثل هفته دفاع مقدس را بزرگ بداریم وحقیقتا به آنها احترام بگذاریم .

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:کاری کنیم جوان ما بداندهفته دفاع مقدس یعنی چه و جوانی که دهه سوم یاچهارم انقلاب که اطلاعی ازانقلاب ندارد بایدتلاش کنیم روحیه جهاد و مقاومت را در بین آنها تقویت کنیم همچنین مسولین باید قداست نهادهای انقلابی را حفظ کنند .

سوری افزود :همه ما بایدخطوط قرمزمان را حفظ کنیم چون اگر خدشه ای وارد شود دشمن نمی آیدبگویداین آقاطرفدارکدام است همچنانی که اگرجنگل دچار آتش سوزی شود خشک وتر را باهم می سوزاند.

فرماندارپلدختر: ثمرۀ جنگ 8سالۀ ابرقدرتها علیه ما

اثبات حقانیت جمهوری اسلامی به جهانیان بود

 

فرماندارپلدختر نیز دراین جلسه جنگ 8 ساله را دفاع مشروع نظام جمهوری اسلامی از کیان دین ،انقلاب ،اسلام درمقابل سلطه گران دانست.

نعمت دستیاری اظهارداشت: دراین نبرد نابرابر توانستیم با رشادت هاوجانفشانی ها،وحدت مردم ورهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) ونعمت ولایت فقیه نتیجه جنگ را به نفع خودمان رقم بزنیم وعراق درجنگ نه تنهانتوانست وجبی ازخاک ایران راتصاحب کندبلکه توسط سازمانهای بین المللی هم به عنوان آغازکننده جنگ معرفی شد وحقانیت جمهوری اسلامی ایران توسط سازمانهای بین المللی به اثبات رسید .


«دستیاری» با بیان اینکه حفظ دستاوردهای دفاع مقدس کمتر ازجنگ نمی باشد،جنگ های نیابتی درمنطقه را در راستای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد و افزود: ایستادگی شیعیان یمن ،نبردمردم سوریه باجریان های تکفیری وحرکت های آزادیبخش درنیجریه درس گرفته ازارزشهای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس ملت ایران دربرابر ظلم وبی عدالتی و تجاوز استکبار است .  

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید