پنج شنبه، 30 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2552
  • 0

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبرداد:

برگزاری همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان در استان لرستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان در این استان برگزار می‌شود

به گزارش بالاگریوه سرهنگ علی حسین پازدارظهرامروزدرجمع خبرنگاران اظهارداشت:برنامه‌های مختلفی درهفته دفاع مقدس باهدف تجلیل ازشهدای گرانقدر،همه نقش‌ آفرینان و ایثارگران برگزار می‌شود تا یک‌بار دیگر رشادت، ولایتمداری و اطاعت مردم از امام خمینی(ره) را مرور کنیم.

«پازدار» افزود: تاریخ نشان داده از ابتدا تا امروز گروهی از انسان‌های مجاهد که در جهت احیا سنت‌های الهی قدم برداشته‌اند دنیای کفر در مقابل آن‌ها ایستاده‌ و مشکلاتی را برای رسیدن به اهداف به وجود آورده است؛ انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مصداق بارز عدالت‌خواهی و حق‌جویی بود اما استکبار جهانی تاب این عدالت‌خواهی را نیاورد و نتوانست رویداد عظیم تاریخی را باور کند و قبل از آغاز جنگ تحمیلی دشمن به سرکردگی آمریکا خیلی کارها کرد که انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: تلاش استکبار جهانی تفرقه‌افکنی درداخل کشوربود وبرای رسیدن به اهداف خود دست به اقدامات مختلف زدند ولی موفق نشدند بنابراین برای برانداختن جمهوری اسلامی متوسل به جنگ رسانه‌ای شدند.

وی بیان کرد: به راه انداختن کودتاهای مختلف، ترور شخصیت‌ها و محاصره اقتصادی نیز ازجمله اقدامات دشمن بود ولی موفق نشدند و جنگ نابرابری با عضویت 40 کشور به سرکردگی استکبار جهانی علیه ما تحمیل کردند که همین انقلاب نوپا با مردمی وفادار و آموزه‌های دینی به مقابله پرداخت پیروز شد.

پازدار تصریح کرد: اعتمادبه‌نفس،خودباوری،وحدت نیروهای مسلح، تشکیل بسیج،تحول درصنایع دفاعی کشور وقبول جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت در صحنه بین‌المللی از دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.

وی در راستای سالم‌سازی اماکن تفریحی استان خاطرنشان کرد: از ابتدای تیرماه در 2 منطقه بیشه و گهر حلقه‌های صالحین حضور داشتند و مناطقی مانند آب سفید و کهمان سلسله نیز حضور حلقه‌های صالحین نیاز است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در راستای اعزام راهیان نور به مناطق جنگ‌زده سوریه گفت: در سطح کشور راهیان نور بین‌المللی راه‌اندازی شده و دراستان نیز قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج راه‌اندازی شده است که اقشار مختلف مردم به جنوب و غرب کشور اعزام می‌شود و اگر برای اعزام به مناطق آسیب‌زده سوریه به استان سهمیه لحاظ شود افرادی که تمایل دارند در بحث خدمات‌رسانی کمک کنند اعزام می‌شوند.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس مقارن با ایام محرم است همایش فرهنگی رزمی عاشورائیان در استان برگزار می‌شود و یکی از عملیات‌های دفاع مقدس بازسازی می‌شود که مجموعه فعالیت‌های مردم لرستان به نمایش گذاشته می‌شود.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید