جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2549
  • 0

حاجی‌دلیگانی :

رئیس دیوان محاسبات بایددرارتباط باحقوق های نجومی به مجلس بیاید

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس ازحضوررئیس‌کل دیوان محاسبات دراین کمیسیون برای چگونگی بررسی پرونده حقوق‌های نجومی در این دیوان خبر داد

به گزارش بالاگریوه حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضوکمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی باانتقادازعملکرددیوان محاسبات کل کشوردربررسی پرونده حقوق‌ های نجومی،گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های مکرری خواستاربرخوردجدی با نجومی‌بگیران شده‌اند و خواسته‌اندکه این پول‌ها به بیت‌المال باز گردانده شود.

وی افزود:چندی پیش دیوان محاسبات به طورغیرقانونی اعلام کرده که نجومی‌بگیران تبرئه شده‌اند، درصورتی که این مسئله خلاف قانون است واین دیوان وظیفه دارد تا پرونده‌‌ها را پس از بررسی در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: رئیس، دادستان و مستشاران دیوان محاسبات بایدنسبت به اینکه چرا برخی نجومی‌بگیران را تبرئه کرده‌اند، پاسخگو باشند؛ مردم انتظار دارند با نجومی‌ بگیران به طور قاطع برخورد شده و پول‌ها به بیت‌المال بازگردانده شود.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد:طرح سؤالی را ازآقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات پیرامون چگونگی رسیدگی به پرونده حقوق‌های نجومی دراین دیوان طراحی کرده‌ام که قرار است وی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه حضور یابد.

وی درباره زمان تقریبی حضور رئیس کل دیوان محاسبات درکمیسیون برنامه و بودجه برای توضیح پیرامون بررسی حقوق‌های نجومی،خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که وی اوایل مهر درکمیسیون برنامه و بودجه حضور یابد.  تسنیم

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید