پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2474
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر:

لجاجت براجرای سند 2030 به رغم مخالفت صریح رهبری ،خودباختگی است +گزارش تصویری

خطیب جمعه پلدختر: ما دارای فرهنگ غنی و ناب اسلامی و قانون مترقی هستیم و دفاع از فرهنگ بی هویت غرب و آمریکا به معنای خودباختگی است

امام جمعه پلدختر گفت: برافروختن آتش فتنه داعش وتروریسم خشن باهدف اسلام هراسی ،شیعه هراسی و درنهایت ایران هراسی بود که به آن دامن زدندکه البته این فتنه اگرچه خطرناک است اما به لطف الهی و با قدرت جبهه مقاومت به پایان عمرش نزدیک شده و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب دامن پدیدآورندگان وحامیانش را خواهدگرفت .

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درخطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر هدف نهائی سفر ترامپ به منطقه و تشکیل اعتلاف ظاهری عربی غربی که هزینه هایش را رژیم سعودی ازثروت وجیب مسلمانان به کفارپرداخت کرد،تضعیف و انزوای ایران و القاء ایران هراسی عنوان کرد.

وی جدائی بین امام و امت را ازتوطئه های شوم دشمنان و اذناب داخلی آنان عنوان کرد و افزود: کیست که نداند ایجاد شکاف و دوقطبی دربین آحاد ملت و فاصله بین مردم و رهبری و یامردم و آرمان های شهدا از اهداف شوم معاندان و مخالفان انقلاب به ویژه اهالی فتنه ومعاندین بودکه ازهمان روزهای آغازین پیروزی انقلاب تابه امروز ادامه داشته و با پررنگ کردن مسائل فرعی به دنبال به فراموشی سپردن مسائل اصلی مردم و انقلاب و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه پلدختر درادامه به مسئله سند30 20 اشاره کردو افزود: این سندکه به نوعی کاپیتولاسیون فرهنگی علیه اسلام، انقلاب ونظام اسلامی محسوب می گردد متاسفانه این روزها به خاطر مسائل سیاسی مورد توجه جدی قرارنمی گیرد.

وی با تأکید براینکه سند2030دریک پروسه 15ساله درصدد است تاجهانی شدن فرهنگ وسبک زندگی غربی را با محوریت قدرت های بزرگ جهانی به ویژه شیطان بزرگ یعنی آمریکا بردنیا و بویژه مسلمانان تحمیل کند خاطرنشان کرد: متأسفانه علی رغم اظهار نظرصریح و قاطع مقام معظم رهبری مبنی برتوقف سند 2030 با اما و اگرها و کشمکش های سیاسی مواجه گردیده وبرخی از سرغفلت و یا لجاجت و تنگ نظری محل مناقشه را ادبیات ظاهری این سندعنوان می کنند.

خطیب جمعه پلدختربا بیان اینکه این روزها برخی درحالی که وقیحانه موضع گیری رهبر معظم انقلاب رامتاثر ازگزارشات غلط می داننداما از نظرات غربی ها وآمریکائی ها درقالب ومحتوای سند 2030دفاع می کنند.متذکر شد: ما دارای فرهنگ غنی و ناب اسلامی و قانون مترقی هستیم و دفاع از فرهنگ بی هویت غرب و آمریکا به معنای خودباختگی است .

«سوری» حرکت تروریستی چهارشنبه درتهران را یادآور اقدامات منافقین در دهه شصت دانست و تصریح کرد:بنا به فرموده سکاندارانقلاب این حرکات یک ترقه بازی بیش نبود و انشالله به زودی شاهدنابودی داعش و حامیان این گروه تکفیری درجهان خواهیم بود.

امام جمعه پلدخترحادثه تروریستی چهارشنبه اخیر درتهران را تلنگری به مسئولان درسطوح مختلف ارزیابی و ضمن تأکید برضرورت حفظ روحیه انقلابی مردم و ضریب هوشیاری مردم و مسئولان  مخصوصا درمراکز عمومی افزود: گرچه این اقدام بیشتر با اهداف تبلیغاتی وایجاد رعب و وحشت و خدشه دارکردن امنیت ملی کشورمان انجام شد اما تلنگری برای همه آحاد مردم به ویژه مسئولان درسطوح مختلف بود تا همواره مسائل امنیتی را درهرشرایطی جدی گرفته وبه هیچ قیمتی حافظان امنیت کشور راتضعیف وتخریب نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری درپایان به پانزدهم رمضان (20خرداد) سالروز ولادت باسعادت امام مجتبی (ع) و عزل بنی صدر ازفرماندهی کل قوا ازسوی امام خمینی رحمه اله علیه درسال 1360 اشاره کرد و یادآور شد: ازمنظرمقام معظم رهبری صلح امام حسن (ع) در آن برهه ازتاریخ یک نرمش قهرمانانه بود زیرا با این صلح اولا" امام حسن مجتبی (ع) از اصول اسلام کوتاه نیامدند وثانیا"با این کارکیان اسلام را حفظ نمود یعنی کاری کرد که شیعه بماند و از بین نرود .

 

گزارش تصویری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید