شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2455
  • 0

درنامه انتقادی جمعی ازدانشجویان مطرح شد

آقای حسن خمینی ! باحمایت ازفاسدان دامن بیت امام(ره) را آلوده نسازید

جمعی ازدفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درنامه‌ای به حسن خمینی :دامن بیت امام(ره) را با حمایت از فاسدان آلوده نسازید

جمعی ازدفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درنامه‌ای به حسن خمینی درباره نظرش درخصوص عزل میرزاده تاکید کردند:دامن بیت امام(ره) را با حمایت از فاسدان آلوده نسازید.

به گزارش بالاگریوه ، جمعی ازدفاتراتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نکاتی را درباره نظرش در خصوص عزل رئیس سابق دانشگاه آزاد متذکر شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: اخیراً در نامه‌ای به جناب رئیس جمهور ضمن غیرقانونی دانستن عزل ریاست سابق دانشگاه آزاد از ایشان خواسته‌اید از جناب آقای میرزاده دفاع کنند، از آنجایی که مطلعیم به طور دقیق می‌دانید که هم روند عزل ریاست سابق دانشگاه آزاد قانونی بوده است و با حضور اکثریت اعضای هیئت امنا و با رأی قاطع آنان صورت پذیرفته و هم از کم و کیف نحوه‌ ریاست پر شائبه و پر مفسده‌ ایشان اشراف دارید، بد ندیدیم چند نکته را با شما در میان بگذاریم.

این نامه می‌افزاید: شما هم مانند هر شخص دیگری می توانید مواضع سیاسی داشته باشید و مناسبات خود را پیگیری کنید، اما حالا که نام فامیل شما هم نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س) است و اتفاقاً به دلیل همین انتسابتان در عنفوان جوانی مسئولیت‌های مختلفی همچون حضور در هیئت مؤسس دانشگاه آزاد را پیدا کرده اید، انتظار از شما این است که اگر مانند آن عزیز سفر کرده و ابوی بزرگوارتان که همه‌ عمرش خدمت به اسلام و انقلاب بود، نمی‌توانید در سیاست‌ورزی جانب انصاف و تقوا را رعایت کنید حداقل دامن آن بیت صالحه را از سر لجبازی‌های سیاسی با حمایت از کسانی که به تعبیر ریاست محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد انواع فسادهای مالی و رانت خواری‌ها را انجام داده اند، بیش از این آلوده نسازید.

در بخشی ازاین نامه تاکید شده است: چرا ازیک اقدام قانونی هیئت امنا تا این حدبر آشفته شده‌اید؟! بازهم ازشما انتظارنداریم که چون امام عزیزو بزرگوار یا ابوی گرانقدرتان همه را دعوت به قانون کنید اما حالاکه وارد عرصه‌ سیاست شده‌اید نصیحتمان به شما این است که به سیاق یک سیاست‌مدار عاقل رفتار کنید و تسلیم قانون باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد واحد اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی کرمانشاه

منبع:تسنیم

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید