پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2448
  • 0

فرماندارپاسخ دهد،علیرغم اعلام نبودتعرفه درشعب اخذرأی ؛

چرا 19384 تعرفه ی ریاست جمهوری پلدختردست نخورده باقی ماند ؟

درحالی که ازساعت 14روز اخذرأی بسیاری ازشعب اخذرأی بانبودتعرفه مواجه بودندچرا قریب یک سوم تعرفه های تحویلی به شهرستان پلدختردست نخورده باقی مانده است ؟

درحالی که ازساعت 14روز اخذرأی بسیاری ازشعب اخذرأی بانبودتعرفه مواجه بودندبیش از19000برگ ازتعرفه های تحویلی به شهرستان پلدختر دست نخورده باقی مانده است.

به گزارش بالاگریوه براساس مشاهدات عینی نگارنده وگزارش های نمایندگان حجت الاسلام و المسلمین دکتررئیسی درشعب اخذرأی شهرستان پلدختر، درحالی که پس از ساعت 14 روز اخذ رأی مردم برای دادن رأی به کاندیداهای موردنظرشان درصف های طولانی مقابل درب شعب اخذ رأی منتظرمانده بودنداما ازطرف نمایندگان فرمانداراعلام می شدکه تعرفه تمام شده است .

درحالی موضوع نبود تعرفه دربسیاری ازشعب اخذ رأی شهرستان امرموجبات نگرانی مردم را فراهم کرده بودکه ازطرف دیگردرهمین شهرستان تعداد 9797 برگ تعرفه توزیع نشده و دست نخورده درمخزن موجودبوده و تعداد 9587 برگ تعرفه نیزاز شعب اخذ رأی به مخزن برگشت داده شده است و این بدان معناست که علیرغم نیاز شدید شعبه های اخذرأی به تعرفه ، اما از تعداد 60000 تعرفه تحویلی به فرمانداری شهرستان 19384 برگ یعنی قریب یک سوم آن دست نخورده باقی مانده است .

 

 

سوال مردم ازفرماندار آن است که چه کسی بایستی جوابگوی مردمی باشدکه باعشق و علاقه درلبیک به توصیه رهبرشان برای عزت واقتدارنظام جمهوری اسلامی پای صندوق های اخذرأی حاضرشده ولی به دلیل اعلام نبودتعرفه ازطرف نمایندگان فرماندار وبخشداران درشعب اخذرأی موفق به انجام تکلیف ملی،دینی و انقلابی خود نشدند؟

افکارعمومی و مردم ولایتمدارو همیشه درصحنه پلدختر انتظاردارندتاآقای دستیاری فرماندارشهرستان به این سؤال پاسخ روشن و شفاف دهد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • کیوان پارسایی
    • 3 خرداد 1396 19:26
    • 0
    سلام
    شایددلیل توزیع کم تعرفه بخاطرجلوگیری ازپاک کردن شناسنامه و تخلف برخی طرفداران کاندیداهای شورای شهر بوده است.متاسفانه اینکار غلط درپلدخترباب شده و نتیجه انتخابات را بعضا تغییر داده است.
    • مهرابی
    • 3 خرداد 1396 12:54
    • 0
    کلا آقای فرماندار هیچ گاه در خصوص هیچ موضوعی پاسخگو نبوده و نیست ازاون روز معارفه تاکنون کدام جلسه خبری گذاشته میگه رسانه های شهرستان دنبال حاشیه هستند و من بعنوان فرماندار برام اهمیتی نداره
    بدترین شکل اطلاع رسانی دولت در طول تاریخ شهرستان پلدختر مربوط به ایشان است
    رسانه های شهرستان هم متاسفانه سکوت کرده اند و بی تفاوت
    ====
    بالاگریوه :
    ضمن تشکر با نظرشما مخالفم
    به نظرمی رسدواقعیت چیز دیگری است و آن هم اینکه ؛نوعی واهمه ازسؤالات و مطالبات رسانه های منتقدباعث گردیده تافرمانداراز تشکیل نشست مطبوعاتی طفره بروند.
    • مهدی(واشیان)
    • 3 خرداد 1396 10:07
    • 0
    با سلام
    وقتی حضرات تمام هم وغم وزوم خود روبرروی ابطال یک صندوق روستایی میزارن تابه هرنحوی جلوی آرای صحیح مردم رو گرفته ویا باطل کنن بایدم همچین موارد مهمی در سطح کلان شهرستان رخ بده
    • پلدختری
    • 3 خرداد 1396 07:41
    • 0
    سلام اقای حاج احمدی عزیز
     یه مشکل بزرگ که شایعه ان درسطع شهر پیچیده شده نام یکی ازکاندیدهای اصلاح طلب شورای شهرکه اصلا تاییدصلاحیت نشده و قانون نباید ارای این اصلاح طلب که جز منتخبین هم هست شمرده شود ولی فرماندار محترم نمیدانم چرا ..........لطفا از شما بزرگوار که درتمام انتخابات جمهوری اسلامی یکی از اعضای محترم شورای نگهبان بود اید پیگیر این مسأله مهم باشید هر چند شورا ربطی به شورای محترم نگهبان ندارد و بعنوان یک رسانه فعال از شما بزرگوار انتظار داریم .
    ===
    بالاگریوه :
    با سلام برشما کاربر پلدختری با توجه به تجربیاتی که حضرتعالی هم بزرگواری کرده و به آن اشاره کردید ، عرض می کنیم که کاندیدائی که وارد صحنه انتخابات شورا می گردد حتما بایستی کد داشته و نام وی در آگهی انتخابات درج شده باشد.
    اگر کاندیدای مدنظر شما هم کد داشته و هم نام وی در آگهی انتخابات مندرج بوده ، به هرشکل ازفیلتر های مراجع بررسی کننده صلاحیت ها عبور کرده است وحضور او درصحنه انتخابات قانونی بوده است
    اما چنانچه تصور می کنید یا مستنداتی دراختیاردارید که این فرد بدون گرفتن تأئیدیه وارد صحنه انتخابات شده است ؛
    اولا چرا هنگام اعلام اسامی کاندیداهای شورا درآگهی منتشرشده انتخابات معترض نشده و آن را به پس از رإی گیری حواله کرده اید؟
    ثانیا اگر تأئید صلاحیت نشده و وارد صحنه انتخابات شده است اولین مرجعی که باید دراین زمینه پاسخگو باشد هیأت 3 نفره نظارت برانتخابات شوراهای استان ( مرکب از سه نماینده مجلس یعنی سید حمید کاظمی ، ملکشاهی ورستمیان) بوده
    و پس از این هیأت نیز هیأت 5 نفره نظارت برانتخابات شوراها درشهرستان که بازهم منتخب جناب آقای کاظمی هستند بایستی جوابگو باشند
    و نهایتا مجری انتخابات شوراها درشهرستان یعنی فرماندار منصوب نماینده « آقای دستیاری » بایستی جوابگوی این موضوع باشند.
    امیدوارم توانسته باشم پاسخ قانع کننده ای به حضرتعالی داده باشم .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید