جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2428
  • 0

تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان لرستان :

اعتراض عده ای فریب خورده به اعدام قاتلان مردم شبهه برانگیز است

دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت سالروزشهادت استاد مطهری و روز معلم بیانیه صادر کرد

تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت سالروزشهادت استاد مطهری و روز معلم بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش بالاگریوه متن بیانیه تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ الحصیلان لرستان که از طرف ابراهیم بارانی دبیراین نهاد منتشرگردیده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد شهیدعلامه مرتضی مطهری بزرگ معلم انقلاب اسلامی وپرورش یافته مکتب فکری وسیاسی امام خمینی ره و حاصل عمرعلمی وسیاسی آن حکیم وارسته و ابرمرد تاریخ بود؛ لذابنابه فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی آثار علمی و قلم و بیان او بسیارآموزنده و روانبخش و غنی است و به همین دلایل امام خمینی ره به همه اقشار و بخصوص به جوانان و دانشگاهیان توصیه و تاکیدمی فرمودند تا با مطالعه مستمر آثار این اندیشمند بزرگ اسلامی نگذارند افکار او به بوته فراموشی سپرده شود.

همچنین رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی شهید مطهری را تئوریسین نظام جمهوری اسلامی و افکار او را مبنای فکری نظام معرفی فرمودند.

دشمنان آمریکایی و صهیونیستی ازتوان فکری و علمی استاد مطهری آشنایی عمیق داشتند ،لذا دستورترور او را به داعشی های آن زمان یعنی گروهک تروریستی فرقان صادر کردند.

آری منافقین تروریست دردهه شصت ،به دستور سازمانهای جاسوسی غربی، امثال مطهری وبهشتی و رجایی وباهنر و مفتح و شهدای محراب و حتی متدینین ساده کوچه و بازار را هدف آتش کینه خود قرار دادند،فلذا به دستور امام راحل ره و به حکم قانون و عقل سلیم تعدادی از آنها در سال ۶۷ اعدام انقلابی شدند

اما امروزاعتراض عده‌ای فریب خورده از اعدام قاتلان مردم و اندیشمندان در سال ۶۷ و بهره‌برداری تبلیغاتی درآستانه انتخابات پیش روی ،سوال برانگیزو شدیدا مشکوک به نظرمی رسد ؛کسانیکه به ظاهر برای اعدامیهای ۶۷ و در واقع در حمایت از تروریست ها و داعشی های آن زمان اشک تمساح می ریزند باید به این سوال بزرگ پاسخ بدهند که وجه اشتراک شما و سازمان‌ها جاسوسی غربی که در آن زمان و این زمان حامی تروریست‌های منافق و داعشی مسلک بوده و هستند چیست؟ سوال دیگر اینکه با چه هدفی هماهنگ با رسانه‌های معاند، مردم را از جنگ دروغینی می ترسانید که خود می دانید تحقق نیافتنی است؟

درپایان به مردم انقلابی و آگاه هشدار می دهیم که مواظب تبلیغات سنگین رسانه‌های بیگانه ،این حامیان دیروز و امروز قاتلان منافق و داعشی و دنباله های فکری آنها در داخل باشند و نگذارند با حمایت از افراد و جریانات ترسو و غرب گرا رای عده‌ای ساده لوح را به خود جلب کنند

والسلام علی عبادالله الصالحین

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید